Blogi

3 keinoa hyvän fiiliksen ylläpitoon

ideointi ja luovuus

Piia Holma

Mitä syntyy, kun yhdistetään moderni hyvinvointiteknologia ja luova mainostoimisto? Lue lisää täältä!

Mitä syntyy kun yhdistetään moderni hyvinvointiteknologia ja luova mainostoimisto? Ulos putkahtaa työterveyden yhteistyömalli, jossa energia pulppuaa ja yhteistyö sujuu liukkaasti. Työterveysyritys Heltti ja Blink Helsinki toimivat yhdessä etupainotteisesti, työntekijöiden terveyttä edistäen sairauden hoitamisen sijaan.

 

1. Lupaa edistää hyvinvointiasi

Tee itsellesi lupauksia, joilla edistät omaa vireystasoasi. Blinkillä kuljetaan esimerkiksi portaat kuudenteen kerrokseen toimistolle, poljetaan töihin fillarilla tai kävellään ylimääräinen kortteli lounasreissulla. Asiat voivat olla isoja tai pieniä, kunhan ne ovat saavutettavissa. Esimerkiksi Wellmo-sovellus puhelimessa auttaa seuraamaan omien lupausten toteutumista.

 

2. Tee välillä jotain ihan muuta

Jokainen työntekijä kokee ainakin ajoittain stressiä ja väsyy, ja on tärkeä löytää tasapaino kiireen keskellä. Kun ajatus lakkaa juoksemasta, on aika antaa aivoille muuta puuhaa. Hedelmällistä saattaa olla vaikkapa pieni hetki sohvalla köllöttäen, legoja rakentaen tai kärrynpyöriä tehden. Blinkillä yhteisessä terveystuokiossa tehtiin Heltin ohjaama rentoutumisharjoitus lattialla maaten.

 

3. Lopeta työpäivä hallitusti

Moni lopettaa työpäivän kiireessä, omiin tai lasten harrastusten pariin juosten. Seuraavana aamuna työpöydällä odottaa hajanaisia ajatuksia ja töitä, joiden koostamiseen menee aikaa. Entäpä jos ottaisit joka päivä pienen hetken miettiäksesi päivän tehtyjä töitä ja etenkin onnistumisiasi? Koostamalla työt nippuun päivän päätteksi estät viemästä kiirettä kotiin ja nukut yösi rauhallisemmin.

Blinkillä ja Heltillä on yhteinen näkemys nykyaikaisesta työyhteisöstä: bisnes voi hyvin kun työntekijät voivat hyvin. Fiilis kantaa ja vie eteenpäin.

Lue lisää Blink Helsingin ja Heltin yhteistyöstä täältä.

 

 

Author avatar
Piia Holma

Piia tunnistaa asiakkuusjohtajana erilaisia toimialoja edustavien asiakkaiden kipupisteet. Hän on mm. sisältömarkkinoinnin, markkinoinnin automaation ja mitattavuuden puolestapuhuja.

Katso myös

Journey Based Advertising - HubSpot - Blink Helsinki

HubSpotin uutuusominaisuus: sekvensoitu somemainonta

Peike Korvenmaa 4 minuuttia luettavaa
Lue
Juska

Työharjoittelun kautta tekniseksi suunnittelijaksi

Terhi Bergius Minuutti luettavaa
Lue

HubSpotin kontaktiuudistus laskee lisenssihintoja osalla asiakkaista

Kimmo Saarinen 2 minuuttia luettavaa
Lue
LUE LISÄÄ LUOVUUDESTA

Kuka tahansa voi kehittää luovaa ajatteluaan. 

LUE LISÄÄ

AUTAMME SINUA ONNISTUMAAN.
OTA YHTEYTTÄ TAI VARAA AIKA TAPAAMISELLE.

Antti Tolonen antti@blinkhelsinki.fi puh. +358 207792100

OTA YHTEYTTÄ VARAA AIKA