Ohita navigaatio

Verkkosivut ja markkinoinnin teknologiat yrityksille

Teknologia

Verkkosivusto on yrityksesi tärkein digitaalinen kanava. Se tuo tupaan liiketoiminnallesi elintärkeät liidit, antaa asiakkaille tietoa yrityksesi palveluista, palvelee oikeita kohderyhmiä ja tukee yrityksesi brändiä. Hoida verkkosivusi kuntoon verkkosivu- ja teknologiapalveluidemme avulla, jotta asiakas tekee sivustollasi muutakin kuin kasvattaa bounce ratea.

Verkkosivu- ja teknologiapalvelut sisältävät kaiken tarvittavan onnistuneen verkkosivuston tai -palvelun kehitykseen, käyttöönottoon ja ylläpitoon. Autamme sinua kokonaisvaltaisesti verkkosivu-uudistuksissa, HubSpot- ja Wordpress-toteutuksissa, sekä muiden verkkopalvelujen kehityksessä ja käyttöönotoissa. Verkkosivuprojekteissa suosimme Growth-Driven Design -kehitysmallia sekä markkinoinnin automaatiota.

HubSpot Gold Partner

Sertifioituna Gold-tason HubSpot-partnerina ja yli 100 vuoden yhteenlasketulla HubSpot-kokemuksella pystymme tarjoamaan huippuluokan teknisiä toteutuksia (verkkosivustot, integraatiot ja erikoisratkaisut) sekä kaikkien HubSpotin ominaisuuksien käyttöönoton ja kehityksen (CRM, Marketing, Sales, Service, Operations).

hubspot_gold_partner

Teknologiapalvelut

  • HubSpot-käyttöönotot ja -kehitys

    HubSpot-käyttöönotot ja -kehitys

    HubSpot tarjoaa modernit työkalut markkinointiin, myyntiin ja asiakaspalveluun. Ota ne käyttöön huolella hiotulla prosessilla.
  • HubSpot-sivustot

    HubSpot-sivustot

    HubSpot CMS on monipuolinen ja käyttäjäystävällinen verkkosivualusta. Sen avulla voit jatkuvasti parantaa kävijöiden asiakaskokemusta ja liidikonversiota.
  • Verkkopalvelun auditointi

    Verkkopalvelun auditointi

    Auditoinnilla varmistetaan sivuston toimivuus, turvallisuus, käyttäjäystävällisyys sekä mahdollisimman hyvä hakukonenäkyvyyttä.
  • Verkkosivuprojektit

    Verkkosivuprojektit

    Oikeanlainen verkkosivu tukee yrityksen brändiä, kerryttää enemmän liidejä ja parantaa löydettävyyttä hakukoneissa. 

Verkkosivuprojekti alkaa sivuston auditoinnista ja jatkuu ylläpitoon asti

Asiakasymmärrys on jokaisen verkkosivuprojektin A ja O. Oli kyseessä sitten yksittäisten sivujen kehitys tai koko sivuston perusteellinen uusiminen, kaikille tehtäville muutoksille pitää olla syynsä. Ilman kunnollista pohjatyötä ja määriteltyjä tavoitteita verkkosivu voi helposti jäädä yrityksen liiketoiminnasta irralliseksi tai siitä saattaa jäädä uupumaan jotain elintärkeää.

Näin verkkosivuprojekti etenee

  1. Pohjatyö
    Kehityssuunnitelman määritys, työnjako ja aikataulutus.

  2. Suunnittelu
    Rakenne- ja käyttöliittymäsuunnittelu.

  3. Tekninen toteutus
    Sivuston rakentaminen, tarvittavat integraatiot ja hakukoneoptimointi.

  4. Sisältö
    Laadukas sisällöntuotanto ja sisällönsyöttö.

  5. Julkaisu
    Hyväksytys asiakkaalla, testaus ja julkaisu.

Verkkosivuprojekti perustuu aina ennalta määriteltyihin tavoitteisiin ja vanhan verkkosivun auditointiin. Projekti voi kattaa esimerkiksi sisällön uusimisen ja SEO-kehityksen, tai isomman muutoksen kuten uuteen domainiin ja sisällönhallintajärjestelmään siirtymisen. Verkkosivusto voidaan siirtää helposti esimerkiksi Wordpressista HubSpotin puolelle.

Markkinoinnin automaatio iskee jokaiseen ostopolun vaiheeseen

Tehosta markkinoinnin ja myynnin yhteistyötä myös muiden markkinoinnin teknologioiden avulla. Markkinoinnin automaatio vapauttaa työntekijöiden aikaa yhdistämällä kaikki markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun osa-alueet yhdelle alustalle ja automatisoimalla toistuvat ostopolun vaiheet.

Markkinoinnin automaation avulla lähetät relevantit sisällöt asiakkaille reaali-aikaisesti, ajastat valmiit sekvenssit, hoidat liidipisteytykset sekä CRM:n ylläpidon. Automaation avulla kontrolloit myös liidigenerointia eri konversiopisteissä, liidien matkaa markkinoinnilta myynnille, sekä niiden nurturointia ostajapersoonien ja ostopolkujen mukaan. Markkinoinnin automaatio hoituu kätevästi esimerkiksi HubSpotin avulla – jotta sinulle jää enemmän aikaa tärkeämpiin töihin.

Onnistunut verkkosivu-uudistus tukee yrityksen brändiä

Mikään verkkosivusto ei elä ikuisesti. Jokainen yritys ja brändi kehittyy ajan mittaan, puhumattakaan verkkosivuilla käytetystä teknologiasta. Kaikki verkkosivut kaipaavat siis ajan mittaan pientä muokkausta tai suurta kehitystä. Verkkosivuprojektin tai verkkosivu-uudistuksen avulla takaat asiakkaalle toimivat, käyttäjäystävälliset ja tyylikkäät verkkosivut.

Kun verkkosivu-uudistus on onnistunut

  • Brändi näkyy ja kuuluu
    Yrityksen brändi heijastuu verkkosivuston ilmeessä ja sisällöissä.

  • Oikeat kohderyhmät
    Verkkosivusto palvelee oikeita kohderyhmiä ja tarjoaa heille relevanttia sisältöä. 

  • Läpinäkyvyys
    Yritys viestii itsestään vastuullisena toimijana.

  • Käytettävyys
    Sivulla on helppo navigoida ja löytää etsimänsä. 

  • Enemmän liidejä
    Konversiopisteet toimivat ja tuovat liidejä.

  • Helposti muokattavissa
    Verkkosivuja voidaan jatkossa muokata helposti ja joustavasti. 

  • Vastaa asetettuihin tavoitteisiin
    Sivusto tekee sen, mitä siltä haluttiin. 

Kun verkkosivuprojekti hoidetaan kunnolla alusta loppuun myös analytiikan seuraaminen ja raportointi helpottuu. Käyttäjäystävälliset, kohderyhmälle optimoidut verkkosivut tuovat tärkeimmälle digitaaliselle kanavallesi sujuvuutta, tehokkuutta ja arvostusta, joten niiden kehitystä ei kannata laiminlyödä. 

Growth-Driven Design – toteuta verkkosivusto ketterästi

Growth-Driven Design on perinteistä verkkosivukehitystä ketterämpi ja joustavampi malli. Perinteinen verkkopalvelun kehitysmalli sitoo projektin heti alusta asti ison muutokseen. Verkkosivusto tai -palvelu uusitaan yleensä kokonaan sen hetkisten olettamusten ja tiedon mukaan. Koska jokainen verkkopalvelu vanhenee ajan mittaan, joudutaan se uusimaan muutamien vuosien jälkeen taas uudestaan.

GDD-kehitysmalli, eli Growth-Driven Design, toimii päinvastoin. Se on ketterä, dataan pohjautuva malli, joka keskittyy pitämään verkkopalvelun jatkuvasti ajan tasalla, asiakastarpeisiin vastaavana digitaalisena kanavana. GDD-mallissa kaikki verkkopalvelun osat aina käyttöliittymästä lomakkeisiin asti, ovat helposti muokattavia ja ne elävät yrityksen tarpeiden mukaan.

Ketterä verkkosivukehitys keskittyy vahvasti myös markkinoinnin ja myynnin yhdistämiseen. Se auttaa kävijöiden konvertoimisessa ja liidien keräämisessä – jotta verkkopalvelu ei jää pelkäksi käyntikortiksi. Tutustu Blinkin Growth-Driven Design -oppaaseen!

Lataa ilmainen opas

Laadukkaat HubSpot- ja Wordpress-toteutukset

HubSpot on oikea vastaus verkkosivuprojektiin erityisesti silloin, kun haluat saumattoman yhteistyön markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun välille. HubSpot koostuu erilaisista hubeista, joita yhdistelemällä saat yrityksellesi parhaan mahdollisen ratkaisun tukemaan koko liiketoimintaa. Verkkosivukehityksessä HubSpot on helppo ja joustava työkalu, joka tekee niin sivuston muokkaamisesta, sisällön lisäämisestä, hakukoneoptimoinnista ja analytiikan seuraamisesta naurettavan helppoa.

WordPress on HubSpotin ohella hyvä valinta verkkosivuston rakentamiseen. Wordpress on yksi maailman suosituimmista verkkosivustoalustoista – ja sen käyttöönotto on ilmaista. Maksullisten lisäosien avulla muokkaat verkkosivuston brändisi mukaiseksi ja lisäät sivustolle kaikki tarvittavat toiminnallisuudet.

Oli kyseessä sitten HubSpot, Wordpress tai jokin muu verkkosivualusta, toteutamme yrityksellesi nykyaikaiset verkkosivut ketterästi, migraatiot ja integraatiot mukaan lukien.

Valmis kehitysteema – uudet verkkosivut kuukaudessa

Verkkosivuprojektin ei tarvitse olla mahdoton haaste. Blinkin oman, räätälöidyn kehitysteeman avulla verkkosivuprojekti toteutuu aina aikataulussa ja budjetissa. Olemme hioneet ja kiillottaneet kokoelman sivupohjia, moduuleita ja komponentteja, joiden avulla pääsemme rakentamaan ja kehittämään verkkosivustoasi menestyksekkäästi heti alusta alkaen. Olemme koodanneet ja testanneet jokaisen moduulin itse, jotta voimme nyt tarjota kehitysteemaa myös sinulle.  

Kehitysteeman avulla pystymme ohittamaan lähes kokonaan työläät ja aikaa vievät testikierrokset, joissa yksinkertaisia perusasioita joudutaan hiomaan eri selaimilla ja käyttöjärjestelmillä. Koska kaikki kehitysteeman tyyliasetukset ja moduulit ovat muokattavissa asiakkaan tarpeiden ja toiveiden mukaan, voidaan yritykselle taata aina brändin mukaiset verkkosivut. 

Valitse luotettava HubSpot-kumppani

Blink Helsinki on kokenut, kultatason HubSpot-partneri. Saat kauttamme HubSpot-käyttöönotot ja -verkkosivutoteutukset, ylläpidon sekä erilliset koulutukset. Kiven kova HubSpot-tiimimme auttaa sinua ottamaan kaikki tehot irti eri hubeista, sekä pysymään kiinni jatkuvassa kehityksessä.

Ota yhteyttä tai varaa aika tapaamiselle

Antti Tolonen Toimitusjohtaja antti@blinkhelsinki.fi 050 348 0347