BLOGI

Strategia on, mitäs sitten? Growth Driven Design -oppaamme 2/3 on ilmestynyt!

Growth Driven Design (GDD) -oppaamme toinen osa käsittelee launch pad -vaihetta, ja se on ladattavissa nyt. 

Jukka Juhola | 4.11.2019 | 2 minuuttia luettavaa

Verkkosivuprojektin perusta on strategia, joka antaa suuntaviivat projektin seuraavalle vaiheelle. 

Se on nimeltään Launch Pad, joka nimensä mukaisesti ei ole projektin päätepiste, vaan lähtölaukaus. Growth Driven Design (GDD) -oppaamme toinen osa käsittelee tätä vaihetta, ja se on ladattavissa nyt. 

Growth-Driven Design -metodin ytimessä on ajatus, jossa verkkosivusto nähdään myynnin ja markkinoinnin työkaluna ja yrityksen liiketoiminnan kasvun mahdollistajana. 

Verkkosivuston vierailijat pyritään toisin sanoen sitouttamaan kävijöistä kiinnostuneiksi heitä palvelevalla laadukkaalla asiantuntijasisällöllä ja lopulta sitouttamaan heidät ostopolullaan asiakkaiksi. 

GDD-oppaamme ensimmäisessä osassa käsittelimme GDD-prosessin ensimmäistä vaihetta, strategiaa. Sitä seuraavaa vaihetta sivustosi kehityksessä kutsutaan Launch Padiksi.  Se on ketterä lähtölaukaus sivuston uudelle alulle. 

Launch Pad -vaiheessa sivustosta rakennetaan nopealla aikataululla ensimmäinen versio, joka alkaa kerätä oikeaa käyttäjädataa jatkokehityksen ja sivuston optimoinnin tueksi.

Launch Pad -sivusto on siis ihan oikea verkkosivusto, mutta vasta sen ensimmäinen versio. Launch Pad on valmis ja asuttava talo, sitä seuraavat vaiheet sen sisustusta ja varustamista. 

GDD -oppaamme toisessa osassa opit, mitä kaikkea Launch Pad -vaiheeseen sisältyy ja mitä siinä tehdään. Opit, että verkkosivuston ensimmäiseen vaiheeseen voidaan päätyä useita eri reittejä, eli Launch Pad ei ole kaikissa tapauksissa puhtaalta pöydältä alkava ja usein varsin työläs prosessi. 

Opassarjamme kolmannessa ja viimeisessä osassa pureudumme vielä sivuston lähtölaukauksen jälkeiseen jatkokehitykseen. 

LATAA GDD-OPPAAMME TOINEN OSA TÄSTÄ.

Inspiroivia lukuhetkiä! 




Jukka Juhola

Sydämellinen suunnittelija, jolle tunne on aivan yhtä tärkeä kuin järki. Tehtäväni on puristaa asioista esiin olennainen ja sanoittaa se kauniilla tavalla toimiviksi viesteiksi.

JAA JULKAISU
 
LATAA SISÄLTÖMARKKINOINNIN OPAS

Lue kuinka voit kääntää yrityksesi sisällöt tulokselliseksi sisältömarkkinoinniksi.

LATAA OPAS►