Westpro uudisti myynti- ja markkinointimallinsa ja saavutti ennennäkemättömiä tuloksia

1 (1)

Espoolainen rakennusliike Westpro halusi kehittää tapaansa myydä ja markkinoida. Kumppaniksi Westpro valitsi Blink Helsingin. Sisältömarkkinoinnin ja markkinointiautomaation avulla päästiin ennennäkemättömiin tuloksiin. 

Lue lisää...

Learning by fucking up

Ajatuksia INBOUND17- ja Nordic Business Forum -tapahtumista

Lue lisää...

Mainostoimiston arki projektiassistentin silmin

Olen Sissi ja olen viettänyt tämän kesän Blink Helsingillä projektiassistenttina. Opiskelen kauppatieteitä viimeistä vuotta Strathclyden yliopistossa Glasgow’ssa, Skotlannissa ja pääaineenani luenkin markkinointia. Ajattelin että voisin kertoa kokemuksistani kuluneelta kesältä, ja kertoa mainostoimiston arjesta, ehkä hieman erilaisesta näkökulmasta!

Lue lisää...

Facebook lead ads yhdistettynä HubSpotiin - uusi tehokas keino liidien luontiin

hubspot_fb_small.gif

Facebook on ylivoimaisesti suosituin sosiaalisen median kanava maailmassa. Yhä suurempi osa ihmisten ajasta kuluu siellä, keskimäärin 50 minuuttia päivästä käyttäjää kohden. Tämä on huima aika ottaen huomioon ihmisen keskimääräisen valveillaoloajan. Ainoastaan televisio ja elokuvat vievät suuremman osan päivästä, esimerkiksi Yhdysvalloissa keskimäärin 2,8 tuntia päivästä. Kaikki muut yksittäiset aktiviteetit jäävät ajassa kauas taakse.

Lue lisää...

Blink Helsingistä HubSpotin Silver Agency Partner

Meillä on ilo ilmoittaa, että olemme HubSpotin hopeatason kumppani! Kiitos merkkipaalun saavuttamisesta kuuluu erityisesti asiakkaillemme. 

Hubspot on johtava inbound-markkinoinnin ja markkinointiautomaation alusta, jonka avulla on mahdollista markkinoida, myydä ja rakentaa kasvua dataohjautuvasti. Silver-tason saavuttaminen osoittaa, että olemme onnistuneet auttamaan asiakkaitamme hyödyntämään HubSpotia tuloksellisemman myynnin ja markkinoinnin tekemisessä. Lisäksi se osoittaa, että tiimimme on käynyt läpi HubSpotin kumppanuusohjelman mukaisesti koulutuksia ja sparraussessioita sekä suorittanut partner-sertifikaatin. 

Lue lisää...

Liidien hankinta B2B-markkinoijien suurimpana haasteena

shutterstock_88536592-518032-edited.jpg

HubSpotin vuonna 2016 tekemän tutkimuksen mukaan liikenteen ja liidien hankinta on markkinoijien suurin haaste kaikilla markkina-alueilla maailmassa. Tutkimukseen oli vastannut 4 500 myynnin ja markkinoinnin ammattilaista pääosin B2B-yrityksistä, 136 maasta. Seuraavassa on mielestäni kolme merkittävintä syytä haasteelle ja ajatuksia niiden selättämisestä.

 

Lue lisää...