Blogi

HubSpot Operations Hub keskustelee puolestasi muiden järjestelmienne kanssa

markkinoinnin automaatio hubspot dataohjautuva markkinointi operatiivinen johto asiakkuudenhallinta CRM

Antti Tolonen

Operations Hub keskustelee puolestasi muiden yritysjärjestelmienne kanssa ja varmistaa, että kaikki liiketoimintanne kannalta olennainen data on aina ajan tasalla.

HubSpot operations hub pitää tietonne ajantasaisena

HubSpot julkaisi viime kuussa uusimman Hubinsa aiempien (Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub, CMS Hub) rinnalle. Operations Hub on luotu ratkaisemaan ongelmia, joita muodostuu kun organisaatiossa on paljon erilaisia järjestelmiä ja käytäntöjä. 

operations_hub

Microsoftin Dynamics voidaan integroida HubSpotiin entistä vaivattomammin.

 

Datasi on aina ajan tasalla 

 

Operations Hub keskustelee puolestasi toisten järjestelmien kanssa ja data synkronoituu helposti ilman koodaamista. 

Entistä helpompien ja nopeampien 2-suuntaisten ja reaaliaikaisten integraatioiden (mm. MS Dynamicsin, Zendeskin, Pipedriven, ActiveCampaignin, Mailchimpin kanssa) sekä automatisoidun datan siivouksen myötä kaikki yrityksenne olennainen tieto on aina ajan tasalla. 

Operations Hub mahdollistaa myös entistä joustavammat, kustomoidut automaatiot. Voit kirjoittaa hoitopolkuihin sisään omaa koodia ja automatisoida käytännössä mitä tahansa.

 

HubSpot-integraatiot

Valmiita integraatiota on kymmenittäin ja lisää tulee koko ajan

 

Pääset helposti alkuun

 

Mikä parasta, näihin uudistuksiin pääsee käsiksi helposti. Operations Hubin ilmaisversio sisältää paljon ominaisuuksia mukaan lukien kaikki ekosysteemin valmiit integraatiot (edellä mainittujen lisäksi kymmenet muut suositut järjestelmät). 

 

Varaa aika kalenterista 👇niin keskustellaan lisää Operations Hubin hyödyntämisestä teidän liiketoiminnassanne!

 

 

 

Author avatar
Antti Tolonen

Antti on Blink Helsingin toimitusjohtaja. Hänellä on pitkä kokemus niin kotimaisten kuin kansainvälistenkin yritysten markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun kehittämisessä. Antti auttaa yrityksiä luomaan dataohjattavia markkinoinnin, myynnin ja kasvun malleja.

Katso myös

Brändiarkkitehtuuria kuvaava suuri B-kirjain, jonka vieressä on nostokurki. Nostokurki nostaa paikalleen brändielementtejä. Kuva on vihreä.

Kuinka valita oikea brändi­arkkitehtuuri?

Timo Vennonen 3 minuuttia luettavaa
Lue
Kuvan eri reunoilla kolme ostajapersoonaa katsoo kuva keskellä olevaa kassia, jossa on euromerkki. Ostajapersoonien luota kiemurtelee kolme ostopolkua kassin luokse.

Ostajapersoonien ja ostopolkujen merkitys kasvumarkkinoinnissa

Kimmo Saarinen 5 minuuttia luettavaa
Lue
Vihreä yritysrakennus, joka muistuttaa hahmoa. Hahmon kädessä on megafoni, jolla hahmo tuo brändiään kuuluviin. Taustalla muita hahmoja tekemässä samaa asiaa.

Brändi: hanki merkitys tai kuihdu

Piia Holma 3 minuuttia luettavaa
Lue
LATAA SISÄLTÖMARKKINOINNIN OPAS

Lue kuinka voit kääntää yrityksesi sisällöt tulokselliseksi sisältömarkkinoinniksi.

LATAA OPAS

AUTAMME SINUA ONNISTUMAAN. OTA YHTEYTTÄ TAI VARAA AIKA TAPAAMISELLE.

Asiakkaat

Piia Holma Kasvujohtaja piia@blinkhelsinki.fi
puh. +358 40 527 8810

Työnhakijat

Antti Tolonen Toimitusjohtaja antti@blinkhelsinki.fi
puh. +358 207792100

TILAA UUTISKIRJE

Jaamme kuukausittain näkemyksiä, vinkkejä ja menestyskeissejä markkinoinnin ammattilaisille.

Google maps image