Blogi

Syksyn kickoff vauhdittaa työtapojen kehittämistä

ideointi ja luovuus

Terhi Bergius

Blinkin kickoff inspiroi ja orientoi tiimin yhteisten asioiden äärelle. Tiimihengen lisäksi panostimme briefauksen ja asiakkuuksien kehittämiseen luonnonläheisessä Villa Furuvikissa.

Kickoff pidettiin, ennenkuin hallituksen etätyösuositus palautti meidät jälleen kotikonttoreille. Teemana oli flow: miten päästä kiinni ja pysyä työn imussa, miten varmistaa, että asiakasprojektit etenevät sovitusti ja tuottavat asiakkaillemme odotukset ylittävää laatua?

Blink_Workshoppausta_kuva2

Onnistumisen esteistä suurimmaksi nousivat puutteet tavoitteiden ja odotusten määrittelyssä (tai niiden kommunikoinnissa). Jos meillä ei ole asiakkaiden kanssa yhteistä käsitystä siitä minne ja miten olemme menossa, ongelmia ja pettymyksiä voi suurella todennäköisyydellä olla edessa. Sama toimii myös sisäisessä viestinnässä: jos suunnittelu- ja toteutustiimi ei tiedä miksi, kenelle, mitä, miten ja milloin halutaan, työ hankaloituu ja tulokset eivät ehkä vastaa lainkaan odotuksia.

Panostamme tänä syksynä systemaattiseen viestintään sekä asiakkaittemme kanssa että oman tiimimme kesken. Lisäksi kehitämme myös näitä tarpeita tukevia työkaluja.

Blink_Sanaleikki_kuva3

Blink_Metsaretki_kuva4

Toki hyvään kickoffiin kuuluu myös yhdessäolo. Siitä nautimme leikkimielisen ja luovuutta koettelevan kilpailun, ulkoilun, aterioinnin ja musisoinnin parissa.

Blink_Illallinen_kuva5

Näillä eväillä lähdemme uusin ajatuksin ja teoin kohti uutta syksyä. Uskon, että myös asiakkaamme saavat nauttia kickoffin tuloksista luovien ja suunnitellusti toteutuvien markkinointihankkeiden sekä virkeiden tekijöiden muodossa.

Author avatar
Terhi Bergius

Terhi ideoi ja kirjoittaa sisältöjä, jotka tuottavat arvoa sekä asiakkaille että heidän kohderyhmilleen. Hän on kokenut inbound-markkinoija, joka ei pelkää tarttua haastavaankaan aiheeseen.

Katso myös

Dataohjautuva markkinointi vaatii tavoitteet, mittariston ja datan analysoinnin

Saatko sitä, mitä mittaat? Dataohjautuva markkinointi edellyttää tavoitteiden ja mittareiden syvää ymmärrystä

Peike Korvenmaa Alle minuutti luettavaa
Lue
Designer Heikki Kääriäinen

Graafisen suunnittelun notkea moniottelija

Terhi Bergius Minuutti luettavaa
Lue
Nosta blogisi hakutulosten kärkeen

Blogin optimointi nostaa sisältösi hakutulosten kärkeen

Johanna Söderlund Alle minuutti luettavaa
Lue
LATAA SISÄLTÖMARKKINOINNIN OPAS

Lue kuinka voit kääntää yrityksesi sisällöt tulokselliseksi sisältömarkkinoinniksi.

LATAA OPAS

AUTAMME SINUA ONNISTUMAAN.
OTA YHTEYTTÄ TAI VARAA AIKA TAPAAMISELLE.

Antti Tolonen antti@blinkhelsinki.fi puh. +358 207792100

OTA YHTEYTTÄ VARAA AIKA
Google maps image