Ohita navigaatio
Teknologiat

Hubspot CMS -verkkosivut yrityksille

Teknologia_alasivu
Monipuolisella HubSpot CMS:llä luot saumattoman digitaalisen asiakaskokemuksen. Helppokäyttöinen verkkosivualusta mahdollistaa mm. personoidut sisällöt, tehokkaan liidien keräämisen sekä havainnollisen näkymän digitaalisen markkinoinnin tuloksiin.
  1. Yhdistä markkinointi, myynti ja asiakaspalvelu toimivaksi kokonaisuudeksi

  2. HubSpot CMS:n avulla luot käyttäjäystävälliset verkkosivut

  3. Järjestelmään yhdistetty HubSpot CRM auttaa liidien keräämisessä

Mikä HubSpot? Panosta digitaalisen asiakaskokemuksen laatuun

HubSpot CMS-verkkosivualusta on työkalu, jonka avulla voit jatkuvasti parantaa sivustolla kävijöiden asiakaskokemusta ja kävijästä liidiksi -konversiota. Sivustokäynneistä automaattisesti kertyvä data auttaa tunnistamaan ja kohdistamaan muutostarpeet sinne mistä niistä on eniten hyötyä sekä sivuston kävijölle, että yrityksesi markkinoinnille ja myynnille.

Sivuston kehittäjille ja päivittäjille HubSpot CMS on toimintavarma, helppo ja monia työvaiheita yksinkertaistava työkalu. Sivuston muokkaaminen ja mahdollisten kieliversioiden lisääminen käy kätevästi. Sisältöjen hakukoneoptimoinnin voit tarvittaessa hioa kuntoon ohjatusti ennen sivujen julkaisua tai päivitystä. Kattavan analytiikan avulla näet havainnollisesti syy-seuraussuhteet ja voit keskittyä tärkeimpien elementtien ja sisältöjen parantamiseen.

Miksi valita HubSpot CMS?

  • Aina ajan tasalla
    Jatkuvasti kehittyvä ja skaalautuva ssl-sertifioitu verkkosivualusta.

  • Helppokäyttöisyys
    Helppo drag & drop -toiminto sivupohjien luomiseen.

  • CRM-integraatio
    Tiedot sivustokäynneistä siirtyvät suoraan HubSpot CRM:ään.

  • Sisäänrakennettu havainnollinen raportointi ja analytiikka
    Mittaa ja seuraa sivustosi tuloksia sekä markkinoinnin ROI:ta.

  • Toimintavarmuus 99,95%
    Verkkosivuston tarvitsema palvelintila sisältyy lisenssi hintaan.

  • Laajennettavissa helposti lisäosilla
    Halutessasi kaikki muutkin HubSpotin tarjoamat integroidun markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun työkalut.

Hubspot CMS tehostaa yrityksesi myyntiä

Hubspot CMS valjastaa verkkosivusi liidejä tuottavaksi myyntikoneistoksi. Käytössäsi ovat monipuoliset työkalut, joiden ansioista keräät enemmän laadukkaita liidejä. Näin myyjien työ tehostuu.
Voit seurata asiakkaiden käyntejä sivustolla, mitä toimenpiteitä he ovat tehneet sekä missä vaiheessa myyntiputkeasi he tällä hetkellä ovat.

Kätevät sähköpostipohjat, ajanvarauskalenterit ja To-Do-merkinnät vapauttavat myyjille enemmän aikaa keskittyä asiakkaisiisi.

Meiltä saat myös tarvitsemasi HubSpot-lisäosat (Marketing Sales, Service), joiden avullla syvennät asiakaskokemusta, tehostat liidien käännyttämistä kaupaksi sekä tunnistat paremmin uusia potentiaalisia asiakkaita.

HubSpotin hyödyt myynnille

  • Asiakasymmärrys
    Voit seurata asiakkaittesi ostokäyttäytymistä ja ymmärtää mistä he ovat kiinnostuneita.

  • Myyntiputken hallinta
    Voit seurata missä vaiheessa ostopolkua asiakkaasi ovat ja kohdistaa heille oikea-aikaisia toimenpiteitä.

  • Kopioitavat viesti- ja sisältöpohjat
    Säästät arvokasta aikaa, kun joka kerta ei tarvitse aloittaa tyhjästä.

  • Ajanvarauskalenterit
    Asiakkaasi voivat varata tapaamisen suoraan myyjien kalentereista.

  • Tehtäväkirjaukset
    Voit merkitä itsellesi muistutuksia avoimista tehtävistä.

  • Myyntiraportit
    Voit tarkastella saavutettuja tuloksia ja parantaa myyntisi ennustettavuutta

Markkinoinnin avaintyökalu

HubSpot CMS -järjestelmä pitää sisällään kaiken mitä tarvitset digitaalisen markkinointisi suunnitteluun ja toteutukseen. Helppokäyttöisellä All-in-one -alustalla luot vaivattomasti verkkosivujen sisällöt, seuraat markkinointisi tehokkuutta sekä luot kohderyhmillesi parempaa asiakaskokemusta personointiominaisuuksien avulla.

Järjestelmä murtaa tehokkaasti myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun välille usein muodostuvia siiloja. HubSpotin avulla yhdistät asiakkaan kokemukset sujuvasti eteneväksi ostopoluksi ja keräät samalla yksityiskohtaista tietoa asiakkaiden käyttäytymisestä ja mielenkiinnon kohteista.

Selkeiden raporttipohjien avulla seuraat markkinoinnin tuloksellisuutta ja voit hahmottaa asiakkuuksien hankintahinnan ja elinkaaren arvon.

kuvitus_teknologia

Hyödyt markkinoinnille

  • Helppo muokattavuus
    Sivujen muokkaus on helppoa Drag And Drop -editorilla.

  • Viiden tähden asiakaskokemus
    Personoi verkkosivujen sisältöä kätevästi eri kohderyhmille sekä luo suljettuja osioita esimerkiksi ostaneille asiakkaille.

  • Käyttäjäystävällisyys
    Sivusto toimii kaikilla päätelaitteilla.

  • All-in-One työkalu
    Samalla alustalla voit julkaista sisällön, jakaa sen sosiaalisessa mediassa sekä lähettää uutiskirjeen liideillesi.

  • SEO-suositukset
    HubSpot CMS tukee sinua sisältöjen hakukoneoptimoinnissa.

  • Markkinoinnin analytiikka ja raportointi
    Voit vaivattomasti seurata markkinoinnin tuloksia sekä mitata markkinoinnin ROI:ta.

Helposti hallittava kaikilta osin

Joustavaan HubSpot CMS -verkkosivualustaan kuuluu lukuisia ominaisuuksia, jotka yksinkertaistavat sivuston hallintaa ja ylläpitoa.

Pystyt tekemään suurimman osan sivustosi kehitystyöstä ja päivityksistä itse ilman koodaria. HubSpot huolehtii puolestasi sivuston teknisestä optimoinnista ja tarjoaa hyödyllisiä vinkkejä, joiden avulla voit parantaa sivustosi asiakaskokemusta sekä kerättävien liidien laatua.

Hyödyt ylläpitäjälle

  • Sivuston yhdenmukaisuus
    Voit valita valmiit teemat tai räätälöidä omat.

  • Integroitu CRM
    Sisäänrakennetun CRM-järjestelmän avulla seuraat liidiesi kehitystä. HubSpot CRM voidaan myös integroida yrityksesi muiden järjestelmien kanssa.

  • Automaattinen tekninen ylläpito
    Kehität sivustoa halutessasi itse ilman koodausosaamista.

  • Kieliversioiden hallinta
    Voit helposti lisätä ja muokata sivuston kieliversioita.

  • Tehokkuuden testaus
    Voit testata sivujesi tehokkuutta perinteisellä A/B testauksella sekä koneoppimista hyödyntävällä adaptiivisella testauksella.

  • 24/7 Käyttäjätuki
    HubSpotin englanninkielinen käyttäjätuki on apunasi ympäri vuorokauden.

HubSpot-integraatio käytössä olevaan järjestelmään

HubSpot voidaan tarvittaessa integroida myös muiden järjestelmien, kuten käytössä olevan CRM-järjestelmän kanssa. HubSpot-integraatio voi olla tarpeen esimerkiksi silloin, kun nykyinen järjestelmä vielä palvelee tarkoitustaan eikä siitä ole järkeä hankkiutua eroon. Integraatiossa järjestelmien välillä siirretään tietoa automaattisesti. Tämä voi olla tarpeen myös silloin, kun yritys haluaa ottaa käyttöön uuden toiminnallisuuden, jota ei ole HubSpotissa. HubSpot-integraatio voidaan toteuttaa kolmella eri tapaa.

  1. Valmis natiivi-integraatio.
    HubSpotilla on paljon valmiita integraatiomahdollisuuksia eri järjestelmiin. Tällöin integraation tekninen toteutus on erittäin helppoa eikä aikaa menee kuin muutama tunti.

  2. Integraatio valmiin työkalun avulla.
    Esimerkiksi Zapier on työkalu, jonka avulla kaksi järjestelmää voidaan helposti liittää yhteen ilman koodausosaamista. Integraatiovaihtoehtoja paljon käytettyihin kansainvälisiin järjestelmiin on runsaasti.

  3. Räätälöity integraatio.
    HubSpot API:n avulla voidaan luoda hyvin monimuotoiset integraatiot. Blinkin avulla pääset käsiksi HubSpotin kattavaan dokumentaatioon, joka auttaa teknisessä toteutuksessa.

Toteutamme erilaiset HubSpot-integraatiot pitkällä kokemuksella ja ammattitaidolla. Autamme muun muassa; määrittelemään integraation liiketoiminnalisesta näkökulmasta, toteuttamaan integraation teknisen speksauksen, toteutuksen, testauksen ja julkaisun sekä tarjoamme teknistä tukea ja sparrausta myös asiakkaan itse toteuttamiin integraatioihin. 

Katso myös

  • Growth Driven Design

    Growth Driven Design

    Growth Driven Design -malli tarjoaa mahdollisuuden kehittää sivustoa jatkuvasti käyttäjien tarpeiden mukaan.
  • Verkkopalvelun auditointi

    Verkkopalvelun auditointi

    Auditoinnilla varmistetaan sivuston toimivuus, turvallisuus, käyttäjäystävällisyys sekä mahdollisimman hyvä hakukonenäkyvyyttä.
  • Verkkosivuprojektit

    Verkkosivuprojektit

    Oikeanlainen verkkosivu tukee yrityksen brändiä, kerryttää enemmän liidejä ja parantaa löydettävyyttä hakukoneissa. 
Kiinnostaako HubSpot?

Ota yhteyttä tai varaa aika kalenteristani

Antti Tolonen Toimitusjohtaja antti@blinkhelsinki.fi 050 348 0347