Kasvutarinoita

Tutustu referensseihimme
-
Kerabit
Kahdeksasta brändistä tuli yksi
Uudistunut Kerabit näki päivänvalon, kun kahdeksan samassa konsernissa omilla brändeillään toiminutta yritystä yhdistivät markkinointinsa yhden brändin alle. -
Themo
Ketterästi oikeiden kohderyhmien hankintalistalle
Älyteknologiatuotteesta ja -palvelusta tehtiin helposti ostettavia kirkastetun brändin ja HubSpotin avulla. -
Heeros
Uudistunut brändi lupaa kasvua
Brändiuudistuksessa kirkastettiin Heeroksen brändin merkitys ja lupaus sekä luotiin sille uusi puhutteleva, raikas ja rohkea ilme. -
Kuuloverkko
Kirkkaampi brändi, enemmän asiakkaita
Kuuloverkko alentaa kuulosta huolehtimisen kynnystä tarjoamalla tietoa ja myötäelävää tukea. Yhteistyö rakentaa Kuuloverkon brändiä ja tuo sille uusia asiakkaita.
-
Nordtreat
Lisää voimaa kansainväliseen kasvuun
Uusi markkinointikonsepti kiteytti yrityksen tarinan. Inbound- ja digimarkkinoinnilla kasvatetaan liikennettä ja kerätään liidejä kansainvälisesti. -
Westpro
Asunnot kaupaksi dataohjattavalla markkinoinnilla
Rakennusliike Westpro uudisti myynti- ja markkinointimallinsa ja saavutti huikeat tulokset dataohjattavan sisältömarkkinoinnin ja markkinointiautomaation avulla. -
Elektria
Sähköurakoitsijoiden ketjun brändi ja identiteetti uusiksi
Elektria kaipasi pölyjen pyyhkimistä. Ilme oli päässyt vanhentumaan, edut jäsenliikkeille kaipasivat päivitystä ja asiakkaille tarjottavat palvelut vaativat kokonaiskuvan haltuunottoa. Ensimmäisenä uudistus konkretisoitui ketjun Elektria.fi-verkkopalvelussa. -
Digia
Brändi todeksi tekojen kautta
Digia kirkasti brändiänsä Digiarvoa-kilpailulla, jossa haettiin Suomen digitaalista tulevaisuutta rakentavaa ideaa, konseptia tai hanketta. -
ICEYE
Vauhtia satelliittidatan kv-myyntiin
Tavoitteet tähdissä, markkina-alueena koko maailma ja kaiken tekemisen ytimessä asiakkaille tuotettava arvo. -
Suur-Savon Sähkö
Kaukolämpö brändättiin Lempeäksi
Brändäysprojektissa kirkastettiin mielikuvaa, sitoutettiin asiakkaita ja selkitytettiin kokokonaistarjoomaa myös sisäisesti. -
Peikko
Parempaa asiakasymmärrystä, tuloksellisempaa vuoropuhelua
Peikon kanssa luotiin työkalut, joilla pystyy olemaan entistäkin parempi kumppani keskeiselle kohderyhmälle. -
Bolt
Moninkertaiset tulokset kolmessa kuukaudessa
Ostajapersoonien ja palvelupolkujen määritteleminen sekä hoitomallien rakentaminen kantoivat hedelmää: tilausten ja työhakemusten määrä kasvoi merkittävästi. -
Machine Tool
Miten suomalainen teollisuus pidetään kilpailukykyisenä?
Suomalaisen teollisuuden tulevaisuus on kiinni kilpailukyvyistä ja osaamisesta. Blinkin avulla toteutettu webinaari herätteli yhteiskunnallista keskustelua, sai teollisuusalan päättäjät tutustumaan yhteistyörobotteihin sekä kasvatti Machine Toolin tunnettuutta. -
RAY
RAY Rahikainen – päivitetty intra
RAY päätti päivittää Rahikaisen eli intransa vastaamaan tehokkaammin sekä käyttäjien että organisaation kehittyneitä tarpeita. -
BLC
Bränditarina kirkastamaan kommunikointia
Kasvun ja laajenevan tarjoaman myötä BLC:n brändi ja tapa kommunikoida kaipasivat kirkastusta. Kiteytimme BLC:lle bränditarinan, joka positioi brändin selkeämmin omaan tunnistettavaan lokeroonsa. -
JSE
Asiallisen ja ihmisläheisen asiakasdialogin mahdollistaminen
Suur-Savon Sähkö -konserniin kuuluva Järvi-Suomen Energia rakentaa, ylläpitää ja kehittää Järvi-Suomen alueen sähköverkostoa. Aloitimme vuonna 2018 konsernin eri toimialojen brändimielikuvien ja viestinnän selkeyttämisen. -
Musiikkitalo
Menestyvää yritystapahtumien markkinointia
Yritystapahtumien kohderyhmille suunnattu markkinointi haluttiin erottaa selkeämmin Musiikkitalon kuluttajille suunnatusta tarjonnasta. Katso miten se tehtiin! -
Abloy – Yale Doorman
Älylukon lanseeraus älykkäästi
Lanseerauskampanjan tavoitteena oli saada lapsiperheet ja kodinrakentajat innostumaan täysin uudenlaisesta lukosta. Yale Doorman vietiin kansan pariin, jotta mahdollisimman moni pääsi kokeilemaan lukon käyttöä itse. -
Sokos Hotels S-Card
Myyntiprosessin uudelleen muotoilu
Sokos Hotellien S-Cardin myynti sai kaivattua lisävauhtia, kun asiakasetukortin myyntiprosessi muotoiltiin uudestaan. Toimiviksi uusiksi ratkaisuiksi löydettiin mm. asiakkaan etua demonstroiva etulaskuri sekä henkilökunnalle suunnattu reaaliaikainen myyntikisa. -
Raflaamo
Raflaamon synty ja lanseeraus
S-ryhmän ravintolat koottiin yhteen Raflaamo-palveluksi, joka kaipasi päräyttävää lanseerauskampanjaa. Kampanjalla haettiin huomioarvoa ja käyttäjiä. Niitä myös saatiin. -
Viria
Brändiuudistus, joka kantaa pitkälle
Uudelle Viria-brändille luotiin kiinnostava markkinoinnin konsepti, joka toimi paitsi lanseerauksessa myös antoi työkaluja pitemmälle aikavälille. -
Eilakaisla
Syvempää asiakasymmärrystä
Henkilöstön rekrytointi- ja vuokrauspalveluita tarjoava Eilakaisla halusi ymmärtää paremmin asiakkaidensa ostopäätöksiin vaikuttavia asioita. Asiakastutkimuksen avulla tunnistimme tekijöitä, joita kehittämällä asiakkaiden palvelukokemus nostettiin uudelle tasolle.