Kasvutarinoita

Tutustu referensseihimme
-
Kuuloverkko
Kirkkaampi brändi, enemmän asiakkaita
Kuuloverkko alentaa kuulosta huolehtimisen kynnystä tarjoamalla tietoa ja myötäelävää tukea. Yhteistyö rakentaa Kuuloverkon brändiä ja tuo sille uusia asiakkaita.
-
Nordtreat
Lisää voimaa kansainväliseen kasvuun
Uusi markkinointikonsepti kiteytti yrityksen tarinan. Inbound- ja digimarkkinoinnilla kasvatetaan liikennettä ja kerätään liidejä kansainvälisesti. -
Westpro
Asunnot kaupaksi dataohjattavalla markkinoinnilla
Rakennusliike Westpro uudisti myynti- ja markkinointimallinsa ja saavutti huikeat tulokset dataohjattavan sisältömarkkinoinnin ja markkinointiautomaation avulla. -
Digia
Brändi todeksi tekojen kautta
Digia kirkasti brändiänsä Digiarvoa-kilpailulla, jossa haettiin Suomen digitaalista tulevaisuutta rakentavaa ideaa, konseptia tai hanketta. -
ICEYE
Vauhtia satelliittidatan kv-myyntiin
Tavoitteet tähdissä, markkina-alueena koko maailma ja kaiken tekemisen ytimessä asiakkaille tuotettava arvo. -
Suur-Savon Sähkö
Kaukolämpö brändättiin Lempeäksi
Brändäysprojektissa kirkastettiin mielikuvaa, sitoutettiin asiakkaita ja selkitytettiin kokokonaistarjoomaa myös sisäisesti. -
Themo
Ketterästi oikeiden kohderyhmien hankintalistalle
Älyteknologiatuotteesta ja -palvelusta tehtiin helposti ostettavia kirkastetulla brändin ja HubSpotin avulla. -
Peikko
Parempaa asiakasymmärrystä, tuloksellisempaa vuoropuhelua
Peikon kanssa luotiin työkalut, joilla pystyy olemaan entistäkin parempi kumppani keskeiselle kohderyhmälle. -
Heeros
Uudistunut brändi lupaa kasvua
Brändiuudistuksessa kirkastettiin Heeroksen brändin merkitys ja lupaus sekä luotiin sille uusi puhutteleva, raikas ja rohkea ilme. -
Bolt
Moninkertaiset tulokset kolmessa kuukaudessa
Ostajapersoonien ja palvelupolkujen määritteleminen sekä hoitomallien rakentaminen kantoivat hedelmää: tilausten ja työhakemusten määrä kasvoi merkittävästi.