Ohita navigaatio

Kasvutarinoita

Inbound_markkinointi

Tutustu referensseihimme

  • Kerabit

    Kahdeksasta brändistä tuli yksi

    Uudistunut Kerabit näki päivänvalon, kun kahdeksan samassa konsernissa omilla brändeillään toiminutta yritystä yhdistivät markkinointinsa yhden brändin alle. 
  • Themo

    Ketterästi oikeiden kohderyhmien hankintalistalle

    Älyteknologia­tuotteesta ja -palvelusta tehtiin helposti ostettavia kirkastetun brändin ja HubSpotin avulla.
  • Heeros

    Uudistunut brändi lupaa kasvua

    Brändiuudistuksessa kirkastettiin Heeroksen brändin merkitys ja lupaus sekä luotiin sille uusi puhutteleva, raikas ja rohkea ilme.
  • Kuuloverkko

    Kirkkaampi brändi, enemmän asiakkaita

    Kuuloverkko alentaa kuulosta huolehtimisen kynnystä tarjoamalla tietoa ja myötäelävää tukea. Yhteistyö rakentaa Kuuloverkon brändiä ja tuo sille uusia asiakkaita.

  • Nordtreat

    Lisää voimaa kansainväliseen kasvuun

    Uusi markkinointikonsepti kiteytti yrityksen tarinan. Inbound- ja digimarkkinoinnilla kasvatetaan liikennettä ja kerätään liidejä kansainvälisesti.
  • Westpro

    Asunnot kaupaksi dataohjattavalla markkinoinnilla

    Rakennusliike Westpro uudisti myynti- ja markkinointimallinsa ja saavutti huikeat tulokset dataohjattavan sisältömarkkinoinnin ja markkinointiautomaation avulla.
  • Elektria

    Sähköurakoitsijoiden ketjun brändi ja identiteetti uusiksi

    Elektria kaipasi pölyjen pyyhkimistä. Ilme oli päässyt vanhentumaan, edut jäsenliikkeille kaipasivat päivitystä ja asiakkaille tarjottavat palvelut vaativat kokonaiskuvan haltuunottoa. Ensimmäisenä uudistus konkretisoitui ketjun Elektria.fi-verkkopalvelussa.
  • Digia

    Brändi todeksi tekojen kautta

    Digia kirkasti brändiänsä Digiarvoa-kilpailulla, jossa haettiin Suomen digitaalista tulevaisuutta rakentavaa ideaa, konseptia tai hanketta.
  • ICEYE

    Vauhtia satelliittidatan kv-myyntiin

    Tavoitteet tähdissä, markkina-alueena koko maailma ja kaiken tekemisen ytimessä asiakkaille tuotettava arvo.
  • Suur-Savon Sähkö

    Kaukolämpö brändättiin Lempeäksi

    Brändäysprojektissa kirkastettiin mielikuvaa, sitoutettiin asiakkaita ja selkitytettiin kokokonaistarjoomaa myös sisäisesti.
  • Peikko

    Parempaa asiakasymmärrystä, tuloksellisempaa vuoropuhelua

    Peikon kanssa luotiin työkalut, joilla pystyy olemaan entistäkin parempi kumppani keskeiselle kohderyhmälle.
  • Bolt

    Moninkertaiset tulokset kolmessa kuukaudessa

    Ostajapersoonien ja palvelupolkujen määritteleminen sekä hoitomallien rakentaminen kantoivat hedelmää: tilausten ja työhakemusten määrä kasvoi merkittävästi.
  • Machine Tool

    Miten suomalainen teollisuus pidetään kilpailukykyisenä?

    Suomalaisen teollisuuden tulevaisuus on kiinni kilpailukyvyistä ja osaamisesta. Blinkin avulla toteutettu webinaari herätteli yhteiskunnallista keskustelua, sai teollisuusalan päättäjät tutustumaan yhteistyörobotteihin sekä kasvatti Machine Toolin tunnettuutta.
  • RAY

    RAY Rahikainen – päivitetty intra

    RAY päätti päivittää Rahikaisen eli intransa vastaamaan tehokkaammin sekä käyttäjien että organisaation kehittyneitä tarpeita.
  • BLC

    Bränditarina kirkastamaan kommunikointia

    Kasvun ja laajenevan tarjoaman myötä BLC:n brändi ja tapa kommunikoida kaipasivat kirkastusta. Kiteytimme BLC:lle bränditarinan, joka positioi brändin selkeämmin omaan tunnistettavaan lokeroonsa.
  • JSE

    Asiallisen ja ihmisläheisen asiakasdialogin mahdollistaminen

    Suur-Savon Sähkö -konserniin kuuluva Järvi-Suomen Energia rakentaa, ylläpitää ja kehittää Järvi-Suomen alueen sähköverkostoa. Aloitimme vuonna 2018 konsernin eri toimialojen brändimielikuvien ja viestinnän selkeyttämisen.
  • Musiikkitalo

    Menestyvää yritystapahtumien markkinointia

    Yritystapahtumien kohderyhmille suunnattu markkinointi haluttiin erottaa selkeämmin Musiikkitalon kuluttajille suunnatusta tarjonnasta. Katso miten se tehtiin!
  • Abloy – Yale Doorman

    Älylukon lanseeraus älykkäästi

    Lanseerauskampanjan tavoitteena oli saada lapsiperheet ja kodinrakentajat innostumaan täysin uudenlaisesta lukosta. Yale Doorman vietiin kansan pariin, jotta mahdollisimman moni pääsi kokeilemaan lukon käyttöä itse.
  • Sokos Hotels S-Card

    Myyntiprosessin uudelleen muotoilu

    Sokos Hotellien S-Cardin myynti sai kaivattua lisävauhtia, kun asiakasetukortin myyntiprosessi muotoiltiin uudestaan. Toimiviksi uusiksi ratkaisuiksi löydettiin mm. asiakkaan etua demonstroiva etulaskuri sekä henkilökunnalle suunnattu reaaliaikainen myyntikisa.
  • Raflaamo

    Raflaamon synty ja lanseeraus

    S-ryhmän ravintolat koottiin yhteen Raflaamo-palveluksi, joka kaipasi päräyttävää lanseerauskampanjaa. Kampanjalla haettiin huomioarvoa ja käyttäjiä. Niitä myös saatiin.
  • Viria

    Brändiuudistus, joka kantaa pitkälle

    Uudelle Viria-brändille luotiin kiinnostava markkinoinnin konsepti, joka toimi paitsi lanseerauksessa myös antoi työkaluja pitemmälle aikavälille.
  • Eilakaisla

    Syvempää asiakasymmärrystä

    Henkilöstön rekrytointi- ja vuokrauspalveluita tarjoava Eilakaisla halusi ymmärtää paremmin asiakkaidensa ostopäätöksiin vaikuttavia asioita. Asiakastutkimuksen avulla tunnistimme tekijöitä, joita kehittämällä asiakkaiden palvelukokemus nostettiin uudelle tasolle.

Asiakkaitamme

Ota yhteyttä tai varaa aika tapaamiselle

Antti Tolonen Toimitusjohtaja antti@blinkhelsinki.fi 050 348 0347