![Inspiroitumassa Huiput Creative Festivaleilla](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2023%20ja%202024%20blogi-ja%20somekuvat/Blogi-feature-huiput.jpg?width=1200&name=Blogi-feature-huiput.jpg)
Blogi
Täältä löydät ajatuksiamme, näkemyksiämme ja havaintojamme
markkinoinnin, myynnin ja asiakaskokemuksen maailmasta.
![ihmiset](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/website%20images%202023/ihmiset.jpg?width=1920&height=750&name=ihmiset.jpg)
![Inspiroitumassa Huiput Creative Festivaleilla](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2023%20ja%202024%20blogi-ja%20somekuvat/Blogi-feature-huiput.jpg?width=1200&name=Blogi-feature-huiput.jpg)
![Näin kasvatat julkaisujesi näkyvyyttä LinkedInissä](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Nain-kasvatat-nakyvyytta-linkedinissa_featured.jpg?width=1200&name=Nain-kasvatat-nakyvyytta-linkedinissa_featured.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Näin kasvatat julkaisujesi näkyvyyttä LinkedInissä
![Yhtenäinen brändi: Brändiohjeisto on kartta hyvään brändinhallintaan](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Ohjeisto-on-kartta-hyvaan-brandinhallintaan_featured.png?width=1200&name=Ohjeisto-on-kartta-hyvaan-brandinhallintaan_featured.png)
- Luovat konseptit
Yhtenäinen brändi: Brändiohjeisto on kartta hyvään brändinhallintaan
![Yhtenäinen brändi: Brändin tunnistettavuus auttaa myös kuluttajaa](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Miksi-brandin-yhtenaisyys-on-tarkeaa_featured.png?width=1200&name=Miksi-brandin-yhtenaisyys-on-tarkeaa_featured.png)
- Luovat konseptit
Yhtenäinen brändi: Brändin tunnistettavuus auttaa myös kuluttajaa
![Yhtenäinen brändi: Mikä brändi on ja miksi se pitää määritellä](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Mika-brandi-on-ja-miksi-se-pitaa-maaritella_featured.png?width=1200&name=Mika-brandi-on-ja-miksi-se-pitaa-maaritella_featured.png)
- Luovat konseptit
Yhtenäinen brändi: Mikä brändi on ja miksi se pitää määritellä
- Asiakaskokemus
- Luovat konseptit
Hahmolait vievät käyttäjän perille
![15 tapaa luoda ideoita](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/202310_15tapaa-luoda-idea_featured.jpg?width=1200&name=202310_15tapaa-luoda-idea_featured.jpg)
- Luovat konseptit
15 tapaa luoda ideoita
![8 vinkkiä erottuvan brändin rakentamiseen](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/8_askelta_erottuvaan_brandiin.jpg?width=1200&name=8_askelta_erottuvaan_brandiin.jpg)
- Luovat konseptit
8 vinkkiä erottuvan brändin rakentamiseen
![Verkkosivusuunnittelun visuaalisista trendeistä](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/blink_verkkosivutrendit_1920x1080.jpg?width=1200&name=blink_verkkosivutrendit_1920x1080.jpg)
- Luovat konseptit
- Teknologiat
Verkkosivusuunnittelun visuaalisista trendeistä
![Terveisiä Tiedon visualisointi -seminaarista](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2023%20blogi-ja%20somekuvat/Blink-blogi-VisualizingKnowledge-seminaari-230629_1-1.jpg?width=1200&name=Blink-blogi-VisualizingKnowledge-seminaari-230629_1-1.jpg)
- Asiakaskokemus
- Luovat konseptit
Terveisiä Tiedon visualisointi -seminaarista
![Vihreitä suuria palapelin paloja laittavat yhdessä kasaan tiimityössä neljä ihmistä.](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2023%20blogi-ja%20somekuvat/202303%20tiimity%C3%B6n%20luovuus-v1_1200x628px.jpg?width=1200&name=202303%20tiimity%C3%B6n%20luovuus-v1_1200x628px.jpg)
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
Vauhditatko vai kuihdutatko luovuutta tiimityössä?
![Brändiarkkitehtuuria kuvaava suuri B-kirjain, jonka vieressä on nostokurki. Nostokurki nostaa paikalleen brändielementtejä. Kuva on vihreä.](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/BLOG/blink_brandiarkkitehtuuri_blog-01.jpg?width=1200&name=blink_brandiarkkitehtuuri_blog-01.jpg)
- Luovat konseptit
Kuinka valita oikea brändiarkkitehtuuri?
![Vihreä yritysrakennus, joka muistuttaa hahmoa. Hahmon kädessä on megafoni, jolla hahmo tuo brändiään kuuluviin. Taustalla muita hahmoja tekemässä samaa asiaa.](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blink_inhousemarketing_720x347.jpg?width=1200&name=blink_inhousemarketing_720x347.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Brändi: hanki merkitys tai kuihdu
![Somekanavien eri kohdennusmahdollisuudet – miten ne eroavat?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Somen_eri_kohdennusmahdollisuudet.png?width=1200&name=Somen_eri_kohdennusmahdollisuudet.png)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Somekanavien eri kohdennusmahdollisuudet – miten ne eroavat?
![Kumpi vai kampi? In-house vs. ulkoinen markkinointi](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/inhouse_outsource.jpg?width=1200&name=inhouse_outsource.jpg)
- Kulttuuri
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Kumpi vai kampi? In-house vs. ulkoinen markkinointi
![Markkinoinnin vuosisuunnittelu tuo tuloksia](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Blink-Markkinoinnin-vuosisuunnittelu-Mobiili.jpg?width=1200&name=Blink-Markkinoinnin-vuosisuunnittelu-Mobiili.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Markkinoinnin vuosisuunnittelu tuo tuloksia
![Metallimusiikkia, lumilautailua ja sivustokehitystä](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/BLOG/Teemu-Blogi.jpg?width=1200&name=Teemu-Blogi.jpg)
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
- Teknologiat
Metallimusiikkia, lumilautailua ja sivustokehitystä
![Markkinointi ja myynti vuonna 2023](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/BLOG/markkinointi%20ja%20myynti%202023.png?width=1200&name=markkinointi%20ja%20myynti%202023.png)
- HubSpot
- Digitaalinen markkinointi
- Luovat konseptit
- Teknologiat
Vuoden 2023 voittava pelikirja [ 2 tärkeintä asiaa kestävän markkinointi- ja myyntimallin rakentamiseksi ]
![brändiuudistus](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Artboard%201@2x.png?width=1200&name=Artboard%201@2x.png)
- Luovat konseptit
Milloin brändiuudistus on valmis?
![Web Summit 2022 -tapahtuma tarjosi uusia näkökulmia brändin rakentamiseen.](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/websummit2.jpg?width=1200&name=websummit2.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Menestyvä brändi puhuttelee ihmisiä arvoillaan
![Viekö tekoäly luovat työt? – 6 vinkkiä joilla hyödyt uudesta teknologiasta](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/1750_875_02.jpg?width=1200&name=1750_875_02.jpg)
- Luovat konseptit
- Tekoäly
Viekö tekoäly luovat työt? – 6 vinkkiä joilla hyödyt uudesta teknologiasta
![Mira Kurko on uusin vahvistus Blinkin suunnittelijakaartiin.](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Mira-Blogiin-800.jpg?width=1200&name=Mira-Blogiin-800.jpg)
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
Taiteilija, jolla on insinöörin aivot
![Blink Helsinki Hilla Virtanen](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Hilla.jpg?width=1200&name=Hilla.jpg)
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
Visuaalisia ideoita pursuava taiteilija ja toteutusten viimeistelijä
![Hyvä webinaari ei vaadi ihmeitä – näin luot onnistuneen virtuaalitapahtuman](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/INBOUND22_Blogit_kuvitus4_Jonna_webinaari.jpg?width=1200&name=INBOUND22_Blogit_kuvitus4_Jonna_webinaari.jpg)
- Asiakaskokemus
- Luovat konseptit
Hyvä webinaari ei vaadi ihmeitä – näin luot onnistuneen virtuaalitapahtuman
![Miten arvostettu brändi rakennetaan Suomessa vuonna 2022?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/20220831_blogi_brandtalk.jpg?width=1200&name=20220831_blogi_brandtalk.jpg)
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
Miten arvostettu brändi rakennetaan Suomessa vuonna 2022?
![AD Markku Starmans on kolmen kulttuurin kasvatti](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/markku_blogi_1600.jpg?width=1200&name=markku_blogi_1600.jpg)
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
AD Markku Starmans on kolmen kulttuurin kasvatti
![Blink Helsinki - Maria Tulchinskaya](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/People/Maria%E2%80%93Tulchinskaya.jpg?width=1200&name=Maria%E2%80%93Tulchinskaya.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
Tarkka ja luova graafisen suunnittelun tekniikkataituri
![Vastuullisuusviestinnässä olennaisinta on olennaisuus](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/HAASTATTELU_ISOKANGAS_thumbnail.jpg?width=1200&name=HAASTATTELU_ISOKANGAS_thumbnail.jpg)
- Asiakaskokemus
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
Vastuullisuusviestinnässä olennaisinta on olennaisuus
![TikTok – on(ko) aika ottaa suosittu somekanava käyttöön yrityksen markkinoinnissa](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blink_kuvitus_tiktok.jpg?width=1200&name=blink_kuvitus_tiktok.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
TikTok – on(ko) aika ottaa suosittu somekanava käyttöön yrityksen markkinoinnissa
![Blink Helsinki - Lassi Hakkarainen](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Lassi_Hakkarainen_Lassilassa.jpeg?width=1200&name=Lassi_Hakkarainen_Lassilassa.jpeg)
- Kulttuuri
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Copyn ja konseptisuunnittelijan ytimestä löytyy utelias mietiskelijä
![Etätyöviikon tuliaiset](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/rantapalaveri-2.jpeg?width=1200&name=rantapalaveri-2.jpeg)
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
Etätyöviikon tuliaiset
![Tältä sisältömarkkinointi näyttää vuonna 2022](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blink_sisaltomarkkinointitrendit_720x347.jpg?width=1200&name=blink_sisaltomarkkinointitrendit_720x347.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Tältä sisältömarkkinointi näyttää vuonna 2022
![arvopohjainen markkinointi](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blink_arvoblogi_720x347.jpg?width=1200&name=blink_arvoblogi_720x347.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Onko brändisi arvoton? - 6 keinoa nostaa yrityksesi mainetta
![Blink Helsinki - Tonaliteetti - Tone of voice - Brändin äänensävy](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Blink_Tonaliteetti_720x347.jpg?width=1200&name=Blink_Tonaliteetti_720x347.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
- Teknologiat
Tone-of-voice – erottautumista, hakukoneoptimointia vai jotain muuta?
![Blink Helsinki - Jonna Sulkanen](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2021/ihmiset/jonna_kuvitus.jpg?width=1200&name=jonna_kuvitus.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
Analyyttinen ja luova markkinoinnin moniosaaja
![Nyt järki käteen - Älä tee näitä 5 virhettä tunnepohjaisessa markkinoinnissa](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/tunnejarki.gif?width=1200&name=tunnejarki.gif)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Nyt järki käteen - Älä tee näitä 5 virhettä tunnepohjaisessa markkinoinnissa
![Miten tehdä toimiva markkinoinnin vuosikello - 3 asiantuntijaa vastaa](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/uudetblinkkilaiset_720x347_-1.jpg?width=1200&name=uudetblinkkilaiset_720x347_-1.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Miten tehdä toimiva markkinoinnin vuosikello - 3 asiantuntijaa vastaa
![lastensuojelutyö](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2021/kes%C3%A4lahja%202021/aina%20ei%20jaksa-2.jpeg?width=1200&name=aina%20ei%20jaksa-2.jpeg)
- Luovat konseptit
Tuemme lastensuojelutyötä
![Mitä markkinointi voi oppia koronasta](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/mita_markkinointi_voi_oppia_koronasta.jpg?width=1200&name=mita_markkinointi_voi_oppia_koronasta.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Mitä markkinointi voi oppia koronasta?
![Logotrendit 2021](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/logotrendit2021_720_347%20%282%29.jpg?width=1200&name=logotrendit2021_720_347%20%282%29.jpg)
- Luovat konseptit
Logosuunnittelun trendejä vuonna 2021
![Vastuullinen brändi](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/vastuullisuus.jpg?width=1200&name=vastuullisuus.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Koronassa korostuu vastuullisuus
![Blink Helsinki Heikki Kääriäinen](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/blink_blogi_heikki_k.jpg?width=1200&name=blink_blogi_heikki_k.jpg)
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
Graafisen suunnittelun notkea moniottelija
![Brändi vai sisältömarkkinointi? Vai molemmat?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/br%C3%A4ndi%20vai%20sis%C3%A4lt%C3%B6markkinointi.jpg?width=1200&name=br%C3%A4ndi%20vai%20sis%C3%A4lt%C3%B6markkinointi.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Brändin rakentaminen ja sisältömarkkinointi. Joko tai vai sekä että?
- HubSpot
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
- Teknologiat
HubSpotin uutuusominaisuus: sekvensoitu somemainonta
![Markkinointistrategia on suuri sana](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Markkinointistrategia.jpg?width=1200&name=Markkinointistrategia.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Markkinointistrategia on suuri sana
![Lyhytvideopalvelu TikTok vs. Instagram Reels](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Inbound2020/Inbound20_Video_trendit.jpg?width=1200&name=Inbound20_Video_trendit.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Lyhytvideopalvelu TikTok vs. Instagram Reels
![B2B-markkinoinnin trendit](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Inbound2020/Inbound20_Dynamic_duo_B2B_trends.jpg?width=1200&name=Inbound20_Dynamic_duo_B2B_trends.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Nämä B2B-markkinoinnin trendit kestävät aikaa – INBOUND 2020
![10 salaisuutta, joiden avulla sisältösi huomataan](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Inbound2020/Inbound20_10_scientific_secrets.jpg?width=1200&name=Inbound20_10_scientific_secrets.jpg)
- Asiakaskokemus
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
10 salaisuutta, joiden avulla sisältösi huomataan
![Kauan eläköön bränditutkimus!](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Ole_rohkea_02-1.jpg?width=1200&name=Ole_rohkea_02-1.jpg)
- Luovat konseptit
Kauan eläköön bränditutkimus!
![Blink Helsinki - Peike Korvenmaa](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/P7211628.jpg?width=1200&name=P7211628.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
Nainen, josta melkein tuli ydinfyysikko
![Markkinointialkemisti](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Briiffi_Mainosalkemisti-2.jpg?width=1200&name=Briiffi_Mainosalkemisti-2.jpg)
- Luovat konseptit
Avoin kirje asiakkaalleni
![Blink Helsingin kulttuuri](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Villa_Furuvik_kuva_hero.jpg?width=1200&name=Villa_Furuvik_kuva_hero.jpg)
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
Syksyn kickoff vauhdittaa työtapojen kehittämistä
![mitä tunteita brändi herättää](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blogi_bra__ndin_valinta-04.jpg?width=1200&name=blogi_bra__ndin_valinta-04.jpg)
- Asiakaskokemus
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Mitä tunteita brändisi herättää?
![Hyvä ohjeisto on brändin kiteytys ja käsikirja](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Hyva-ohjeisto-on-brandin-kiteytys-ja-kasikirja.png?width=1200&name=Hyva-ohjeisto-on-brandin-kiteytys-ja-kasikirja.png)
- Luovat konseptit
Hyvä ohjeisto on brändin kiteytys ja käsikirja
![Video_King-1](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Video_King-1.jpg?width=1200&name=Video_King-1.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Painetusta sanasta liikkuvaksi kuvaksi – miksi video pesee tekstin verkkosivuilla 2020
![donald_miller](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images2019/Blog_images/donald_miller.jpg?width=1200&name=donald_miller.jpg)
- Luovat konseptit
Make your story great again
![Lypsylehmä-1](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images2019/Blog_images/Lypsylehma%CC%88_1200px.jpg?width=1200&name=Lypsylehma%CC%88_1200px.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Brändi vai myynti? Emootio vai ratio? Miten markkinoinnin panostukset tulisi kohdentaa?
![testi](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/testi.jpg?width=1200&name=testi.jpg)
- Luovat konseptit
Ole ja anna olla
![Amazing_02](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Amazing_02.jpg?width=1200&name=Amazing_02.jpg)
- Luovat konseptit
Vauhtia ja vaarallisia tilanteita - kesäjuhlat 14.6.2019
![tunnetko_brändisi](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/BlinkHelsinki_2018/Sivut/Blogi/tunnetko_bra%CC%88ndisi.jpg?width=1200&name=tunnetko_bra%CC%88ndisi.jpg)
- Asiakaskokemus
- Luovat konseptit
Mistä tiedän, mitä asiakkaani meistä ajattelee?
![ailapekka](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/ailapekka.jpg?width=1200&name=ailapekka.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Musiikkitalossa yrityskulttuurin kehittäminen on koko organisaation asia
![Perstuntuma](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images2019/Blog_images/Perstuntuma.jpg?width=1200&name=Perstuntuma.jpg)
- Luovat konseptit
Perstuntuma - uhka vai mahdollisuus?
![Biohakkeri-1](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Biohakkeri_800px.jpg?width=1200&name=Biohakkeri_800px.jpg)
- Luovat konseptit
Pinnalla wellness-brändäys: mitattava minä, paras minä
![Mitä luova ajattelu on – viritä aistisi luovaan ideointiin](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Mit%C3%A4-on-luova-ajattelu_featured.jpg?width=1200&name=Mit%C3%A4-on-luova-ajattelu_featured.jpg)
- Luovat konseptit
Mitä luova ajattelu on – viritä aistisi luovaan ideointiin
![Blink_joulu2018_still](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Blink_joulu2018_still.jpg?width=1200&name=Blink_joulu2018_still.jpg)
- Luovat konseptit
Blinkin joulutervehdys sinulle
![Mitä näkymiä kristallipallo meille antaa?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blogi_digitaalinenkayttajakokemus2018.jpg?width=1200&name=blogi_digitaalinenkayttajakokemus2018.jpg)
- Asiakaskokemus
- Luovat konseptit
- Teknologiat
Digitaalinen käyttäjäkokemus - trendejä vuodelle 2019
![Blink_VIRIA_kuvitus](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Blink_VIRIA_kuvitus.jpg?width=1200&name=Blink_VIRIA_kuvitus.jpg)
- Luovat konseptit
Viria uudisti turvaliiketoiminnan markkinoinnin suunnan
![Mikko_Keranen_ICEYE_2](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Mikko_Keranen_ICEYE_2.jpg?width=1200&name=Mikko_Keranen_ICEYE_2.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
ICEYE kasvaa inbound-markkinoinnin avulla
![Brandit_tulevat-01](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Brandit_tulevat-01.jpg?width=1200&name=Brandit_tulevat-01.jpg)
- Asiakaskokemus
- Luovat konseptit
Rakenna inhimillinen brändi – se herättää luottamuksen
![Blink_tallinn-3](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Blink_tallinn-3.jpg?width=1200&name=Blink_tallinn-3.jpg)
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
Blink Tallinn° - PopUp Agency
![lomablogi_6.2018](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/lomablogi_6.2018.jpg?width=1200&name=lomablogi_6.2018.jpg)
- Luovat konseptit
Lomille aistit edellä
![1 (1)](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Westpro%20pressi.jpg?width=1200&name=Westpro%20pressi.jpg)
- HubSpot
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Westpro uudisti myynti- ja markkinointimallinsa ja saavutti ennennäkemättömiä tuloksia
![valmisblogiin](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/valmisblogiin.gif?width=1200&name=valmisblogiin.gif)
- Luovat konseptit
3 asiaa, jotka voimme oppia Elon Muskilta
![Black_RGB_ForDigitalUse.png](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Slush17-kuvat_videot/Black_RGB_ForDigitalUse.png?width=1200&name=Black_RGB_ForDigitalUse.png)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
SLUSH 17 BLINK-haastattelussa Zoanin Miikka Rosendahl
![Black_RGB_ForDigitalUse.png](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Slush17-kuvat_videot/Black_RGB_ForDigitalUse.png?width=1200&name=Black_RGB_ForDigitalUse.png)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
SLUSH 17 BLINK-haastattelussa Mikael Thuneberg, Supermetrics
![Black_RGB_ForDigitalUse.png](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Slush17-kuvat_videot/Black_RGB_ForDigitalUse.png?width=1200&name=Black_RGB_ForDigitalUse.png)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
SLUSH 17 BLINK-haastattelussa Pasi Huovinen, Taloustutkimus Oy
![Black_RGB_ForDigitalUse.png](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Slush17-kuvat_videot/Black_RGB_ForDigitalUse.png?width=1200&name=Black_RGB_ForDigitalUse.png)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
SLUSH 17 BLINK-haastattelussa Aki Snellman, Leiki Oy
![Learning by fucking up](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/boz.jpeg?width=1200&name=boz.jpeg)
- HubSpot
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Learning by fucking up
![Mainostoimiston arki projektiassistentin silmin](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/sissi.gif?width=1200&name=sissi.gif)
- HubSpot
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Mainostoimiston arki projektiassistentin silmin
![Mitä tapahtuu viestinnälle? 3 trendiä, jotka sinun tulisi tietää](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/blogi_atrendit.png?width=1200&name=blogi_atrendit.png)
- Asiakaskokemus
- Luovat konseptit
Mitä tapahtuu viestinnälle? 3 trendiä, jotka sinun tulisi tietää
![Lomailun sietämätön vaikeus](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/kuva1.png?width=1200&name=kuva1.png)
- Luovat konseptit
Lomailun sietämätön vaikeus
![Growth hackingiä offline-maailmassa- kasvuhakkeroinnin monet mahdollisuudet](http://cdn2.hubspot.net/hub/2482407/hubfs/Images/Blog_images/shutterstock_330140264-106353-edited.jpg?width=1200&name=shutterstock_330140264-106353-edited.jpg)
- Asiakaskokemus
- Digitaalinen markkinointi
- Luovat konseptit
Growth hackingiä offline-maailmassa- kasvuhakkeroinnin monet mahdollisuudet
![Markkinoinnin automaatio pähkinänkuoressa](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/magneetti.jpg?width=1200&name=magneetti.jpg)
- Luovat konseptit
- Teknologiat