Ohita navigaatio

Blink Helsinki ja Leadoo kumppanoituivat

Kasvumarkkinointi ei ole pelkästään sivukäyntien tai liidimäärien seuraamista, vaan matka jatkuu tästä eteenpäin asiakkaan koko palvelupolun varrelle. Leadoo on oiva työkalu myynnin vahvistamisen lisäksi myös asiakaskokemuksen parantamisessa.

Kumppanoiduimme Leadoon kanssa voidaksemme jatkossa tukea asiakkaitamme entistäkin paremmin asiakkaitamme markkinoinnin, myynnin ja asiakaskokemuksen kehittämisessä. Leadoon palvelut täydentävät omaa palveluvalikoimaamme mainiosti. 

Botit lisäävät sivuston kontaktipisteitä


Botti on mainio tapa luoda interaktiivisia konversio- ja kontaktointipisteitä verkkosivuille. Yritykset toimialasta ja koosta riippumatta etsivät jatkuvasti tehokkaampia ja johdettavampia keinoja tukea myyntiä. Botit auttavat parantamaan konversioprosentteja, mutta mahdollistavat myös matalan kynnyksen yhteydenoton. Leadoon botilla tiedot valuvat suoraan CRM-järjestelmään. 

Leadoo sopii hyvin tukemaan Blinkin kokonaisvaltaista markkinoinnin mallia; kasvumarkkinointi
ei ole pelkästään sivukäyntien tai liidimäärien seuraamista, vaan matka jatkuu tästä eteenpäin asiakkaan koko palvelupolun varrelle. Oikein rakennettuna - ostajapersoonien ja ostopolun vaiheiden ohjaamina - botit kuljettavat asiakasta ostopolulla määrätietoisesti eteenpäin.  

Leadoolla on paikka asiakaskokemuksen parantamisessa

Verkkosivujen kyky konvertoida on tärkeä osa digitaalista markkinointia, mutta hyvän asiakaskokemuksen vahvistaminen on myös merkittävä osa hyvin toimivaa verkkosivua. Bottien avulla voit vahvistaa läsnäoloasi asiakkaillesi, olemalla oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan. Parhaimmillaan botti toimii silloin, kun asiakas löytää etsimänsä kivuttomasti; botin avulla pystyt tarjoamaan sivuvierailijalle juuri hänen kaipaamansa tiedon, oli kyseessä sitten kiinnostava referenssi tai oikean ihmisen kalenterivaraukseen ohjaaminen. Kysymällä muutaman oikean kysymyksen voit saada aikaan wow-kokemuksen. Kuulostaako helpolta? Sitä se myös on.

Piia Holma

Piia tunnistaa kasvujohtajana erilaisia toimialoja edustavien asiakkaiden kipupisteet. Hän on mm. sisältömarkkinoinnin, markkinoinnin automaation ja mitattavuuden puolestapuhuja.

Piia Holma

Katso myös