![Hakukoneoptimointi vaatii paljon työtä, mutta sen ei tarvitse olla vaikeaa.](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Blink_blog_kasvumark_102023.jpg?width=1200&name=Blink_blog_kasvumark_102023.jpg)
Blogi
Täältä löydät ajatuksiamme, näkemyksiämme ja havaintojamme
markkinoinnin, myynnin ja asiakaskokemuksen maailmasta.
![ihmiset](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/website%20images%202023/ihmiset.jpg?width=1920&height=750&name=ihmiset.jpg)
![Hakukoneoptimointi vaatii paljon työtä, mutta sen ei tarvitse olla vaikeaa.](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Blink_blog_kasvumark_102023.jpg?width=1200&name=Blink_blog_kasvumark_102023.jpg)
![Moderni sivustokehitys on tehokasta ja tuloksellista](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2023%20ja%202024%20blogi-ja%20somekuvat/Blink_blogikuvitus_Moderni-sivustokehitys-on-tehokasta-ja-tuloksellista_featured.jpg?width=1200&name=Blink_blogikuvitus_Moderni-sivustokehitys-on-tehokasta-ja-tuloksellista_featured.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Moderni sivustokehitys on tehokasta ja tuloksellista
![Näin kasvatat julkaisujesi näkyvyyttä LinkedInissä](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Nain-kasvatat-nakyvyytta-linkedinissa_featured.jpg?width=1200&name=Nain-kasvatat-nakyvyytta-linkedinissa_featured.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Näin kasvatat julkaisujesi näkyvyyttä LinkedInissä
![Vinkit markkinointibudjetin laadun tarkistamiseen](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/blink_markkinointibudjetti_blogi_1200x628.jpg?width=1200&name=blink_markkinointibudjetti_blogi_1200x628.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
Vinkit markkinointibudjetin laadun tarkistamiseen
![Pilarisivu - mikä se on?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Pilarisivu-on-toimivan-sisaltostrategian-runko-mobiili.jpg?width=1200&name=Pilarisivu-on-toimivan-sisaltostrategian-runko-mobiili.jpg)
- Asiakaskokemus
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
Pilarisivu on toimivan sisältöstrategian runko
![Asiakkaasi ratkaisee onko yritykselläsi tulevaisuutta](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/blink_asiakas_ratkaisee_blog.jpg?width=1200&name=blink_asiakas_ratkaisee_blog.jpg)
- Asiakaskokemus
- HubSpot
- Kasvustrategiat
Asiakkaasi ratkaisee onko yritykselläsi tulevaisuutta
![Account-Base Marketing strategia auttaa kohdistamaan markkinoinnin resurssit tärkeimpiin asiakkaisiin](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/BLOG/account_base_marketing_asiakkaiden_valinta.png?width=1200&name=account_base_marketing_asiakkaiden_valinta.png)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
Account-Based Marketing on erinomainen markkinointistrategia
![Menestyssuunnitelma on avain tulokselliseen kasvumarkkinointiin](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Blink-Menestyssuunnitelman-luominen_mobiili.jpg?width=1200&name=Blink-Menestyssuunnitelman-luominen_mobiili.jpg)
- Asiakaskokemus
- Kasvustrategiat
Menestyssuunnitelma on avain menestyksekkääseen kasvumarkkinointiin
![Tervetuloa markkinoinnin Kasvukouluun!](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Blink-Kasvukoulu_Blogi-hero.jpg?width=1200&name=Blink-Kasvukoulu_Blogi-hero.jpg)
- Kasvustrategiat
Tervetuloa markkinoinnin Kasvukouluun!
![Piirros, jonka keskellä on hakukoneoptimointia tekevä kannettava tietokone. Sen ympärillä on hammasrattaita, pieniä puhekuplia, suurennuslasi ja kastelukannu.](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2023%20blogi-ja%20somekuvat/hakukoneoptimointi_img.jpg?width=1200&name=hakukoneoptimointi_img.jpg)
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Hakukoneoptimointi - 9 vinkkiä löydettävyyden parantamiseen
![Ostajapersoonien ja ostopolkujen merkitys kasvumarkkinoinnissa](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Ostajapersoonien-ja-ostopolkujen-merkitys-kasvumarkkinoinnissa_mobile.jpg?width=1200&name=Ostajapersoonien-ja-ostopolkujen-merkitys-kasvumarkkinoinnissa_mobile.jpg)
- Kasvustrategiat
Ostajapersoonien ja ostopolkujen merkitys kasvumarkkinoinnissa
![Vihreä yritysrakennus, joka muistuttaa hahmoa. Hahmon kädessä on megafoni, jolla hahmo tuo brändiään kuuluviin. Taustalla muita hahmoja tekemässä samaa asiaa.](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blink_inhousemarketing_720x347.jpg?width=1200&name=blink_inhousemarketing_720x347.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Brändi: hanki merkitys tai kuihdu
![Somekanavien eri kohdennusmahdollisuudet – miten ne eroavat?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Somen_eri_kohdennusmahdollisuudet.png?width=1200&name=Somen_eri_kohdennusmahdollisuudet.png)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Somekanavien eri kohdennusmahdollisuudet – miten ne eroavat?
![Kumpi vai kampi? In-house vs. ulkoinen markkinointi](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/inhouse_outsource.jpg?width=1200&name=inhouse_outsource.jpg)
- Kulttuuri
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Kumpi vai kampi? In-house vs. ulkoinen markkinointi
![Piia Holma osakkaaksi Blink Helsinkiin](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/BLOG/antti_piia_1440x750_2.jpg?width=1200&name=antti_piia_1440x750_2.jpg)
- Kulttuuri
- Kasvustrategiat
Piia Holmasta osakas Blink Helsinkiin
![Markkinoinnin vuosisuunnittelu tuo tuloksia](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Blink-Markkinoinnin-vuosisuunnittelu-Mobiili.jpg?width=1200&name=Blink-Markkinoinnin-vuosisuunnittelu-Mobiili.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Markkinoinnin vuosisuunnittelu tuo tuloksia
![HubSpotin mobiilisovellus on myyntitiimin tehokkain työkalu](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Hubspotin-mobiilisovellutus-on-myymtitiimin-tehokkain-tyokalu_featured.png?width=1200&name=Hubspotin-mobiilisovellutus-on-myymtitiimin-tehokkain-tyokalu_featured.png)
- HubSpot
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
HubSpotin mobiilisovellus on myyntitiimin tehokkain työkalu
![Blink Helsinki ja Leadoo kumppanoituivat](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/BLOG/Blink-blogi-Leadoo-2212-v3%20%281%29.jpg?width=1200&name=Blink-blogi-Leadoo-2212-v3%20%281%29.jpg)
- Asiakaskokemus
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
Blink Helsinki ja Leadoo kumppanoituivat
![Web Summit 2022 -tapahtuma kokosi markkinoinnin trendit vuodelle 2023.](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/websummit-muokattu.jpg?width=1200&name=websummit-muokattu.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
Markkinointi vuonna 2023
![Web Summit 2022 -tapahtuma tarjosi uusia näkökulmia brändin rakentamiseen.](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/websummit2.jpg?width=1200&name=websummit2.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Menestyvä brändi puhuttelee ihmisiä arvoillaan
![Natiivimainonta tuo verkkosivullesi sitoutuneita lukijoita](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Blink-blogi-natiivimainonta-2211-v0.jpg?width=1200&name=Blink-blogi-natiivimainonta-2211-v0.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
Natiivimainonta tuo verkkosivullesi sitoutuneita lukijoita
![Nykypäivän asiakas valitsee itse ostopolkunsa](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Nykypaivan-asiakas-valitsee-itse-ostopolkunsa_featured.png?width=1200&name=Nykypaivan-asiakas-valitsee-itse-ostopolkunsa_featured.png)
- Asiakaskokemus
- HubSpot
- Kasvustrategiat
Nykypäivän asiakas valitsee itse ostopolkunsa
![Mitä kasvumarkkinointi on? Pikavoittoja vai pitkän aikavälin kasvua?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2023%20blogi-ja%20somekuvat/markkinoinnin%20avainmittarit%20KPI.png?width=1200&name=markkinoinnin%20avainmittarit%20KPI.png)
- Asiakaskokemus
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
Mitä kasvumarkkinointi on? Pikavoittoja vai pitkän aikavälin kasvua?
![Blink - LA Kattohuolto referenssi Tim Vähäjylkkä](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/LAKattohuoltoOy-Tim_etusivukuva_2019.jpg?width=1200&name=LAKattohuoltoOy-Tim_etusivukuva_2019.jpg)
- Asiakaskokemus
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Hyvä yhteistyö nopeuttaa verkkosivujen uudistusta
![TikTok – on(ko) aika ottaa suosittu somekanava käyttöön yrityksen markkinoinnissa](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blink_kuvitus_tiktok.jpg?width=1200&name=blink_kuvitus_tiktok.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
TikTok – on(ko) aika ottaa suosittu somekanava käyttöön yrityksen markkinoinnissa
![Blink Helsinki - Lassi Hakkarainen](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Lassi_Hakkarainen_Lassilassa.jpeg?width=1200&name=Lassi_Hakkarainen_Lassilassa.jpeg)
- Kulttuuri
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Copyn ja konseptisuunnittelijan ytimestä löytyy utelias mietiskelijä
![Digimarkkinoinnin-mittarit-mittaatko-oikeita-asioita](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blink_digimarkkinoija_rekry.jpeg?width=1200&name=blink_digimarkkinoija_rekry.jpeg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
Mittaatko digitaalisessa markkinoinnissasi oikeita asioita?
![Blink Helsinki - Piia Holma](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/blog_piian_paluu.jpg?width=1200&name=blog_piian_paluu.jpg)
- Asiakaskokemus
- Kulttuuri
- Kasvustrategiat
Paluu tuttuun yritykseen teki ruohosta taas vihreää
![Tältä sisältömarkkinointi näyttää vuonna 2022](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blink_sisaltomarkkinointitrendit_720x347.jpg?width=1200&name=blink_sisaltomarkkinointitrendit_720x347.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Tältä sisältömarkkinointi näyttää vuonna 2022
![Verkkosivusto kerralla kuntoon vai kunnolla alkuun?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/verkkosivusto_kerralla_kuntoon-03.jpg?width=1200&name=verkkosivusto_kerralla_kuntoon-03.jpg)
- HubSpot
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Verkkosivusto kerralla kuntoon vai kunnolla alkuun?
![Kumpi kannattaa: in-house vai ulkoinen markkinointi?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blink_inhousemarketing_720x347.jpg?width=1200&name=blink_inhousemarketing_720x347.jpg)
- Kasvustrategiat
Kumpi kannattaa: in-house vai ulkoinen markkinointi?
![INBOUND 2021 - Tämän missasit vuoden markkinointitapahtumasta](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/inbound2021.jpeg?width=1200&name=inbound2021.jpeg)
- Asiakaskokemus
- HubSpot
- Kasvustrategiat
INBOUND 2021 - Tämän missasit vuoden markkinointitapahtumasta
![Oho, unohdimme kertoa miksei *kukaan* avaa sähköpostejasi jos jatkat…](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/markkinoinnin_automaatio_2.jpg?width=1200&name=markkinoinnin_automaatio_2.jpg)
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Oho, unohdimme kertoa miksei *kukaan* avaa sähköpostejasi jos jatkat…
![Miten ostaminen muuttuu - ja mitä markkinoinnissa ja myynnissä pitää siksi muuttaa?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/magneetti.jpg?width=1200&name=magneetti.jpg)
![Googlen asiakaskeskeinen SEO vie avainsanat hautaan](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/etsija.jpg?width=1200&name=etsija.jpg)
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Googlen asiakaskeskeinen SEO vie avainsanat hautaan
![arvopohjainen markkinointi](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blink_arvoblogi_720x347.jpg?width=1200&name=blink_arvoblogi_720x347.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Onko brändisi arvoton? - 6 keinoa nostaa yrityksesi mainetta
![Blink Helsinki - Tonaliteetti - Tone of voice - Brändin äänensävy](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Blink_Tonaliteetti_720x347.jpg?width=1200&name=Blink_Tonaliteetti_720x347.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
- Teknologiat
Tone-of-voice – erottautumista, hakukoneoptimointia vai jotain muuta?
![Googlen featured snippet eli vastauslaatikko](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/vastauslaatikko_720x347.jpg?width=1200&name=vastauslaatikko_720x347.jpg)
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Featured snippet eli vastauslaatikko – miten saat sisältösi hakutulosten kärkeen?
![Blink Helsinki - Jenni Kanninen](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blogikuva_jenni_720x378.jpg?width=1200&name=blogikuva_jenni_720x378.jpg)
- Kulttuuri
- Kasvustrategiat
Digitaalisen markkinoinnin tuloshakuinen moottori
![HubSpot Business Units CRM on helpottaa asiakkuudenhallintaa, jos yritykselläsi on useita brändejä](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/businessunit_720x347.jpg?width=1200&name=businessunit_720x347.jpg)
- HubSpot
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Onko yritykselläsi useita brändejä? Uusi HubSpot Business Units tarjoaa ratkaisun monimutkaiseen CRM-viidakkoon
![Nyt järki käteen - Älä tee näitä 5 virhettä tunnepohjaisessa markkinoinnissa](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/tunnejarki.gif?width=1200&name=tunnejarki.gif)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Nyt järki käteen - Älä tee näitä 5 virhettä tunnepohjaisessa markkinoinnissa
![Miten tehdä toimiva markkinoinnin vuosikello - 3 asiantuntijaa vastaa](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/uudetblinkkilaiset_720x347_-1.jpg?width=1200&name=uudetblinkkilaiset_720x347_-1.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Miten tehdä toimiva markkinoinnin vuosikello - 3 asiantuntijaa vastaa
![Mitä markkinointi voi oppia koronasta](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/mita_markkinointi_voi_oppia_koronasta.jpg?width=1200&name=mita_markkinointi_voi_oppia_koronasta.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Mitä markkinointi voi oppia koronasta?
![HubSpot operations hub pitää tietonne ajantasaisena](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/hubspot.jpg?width=1200&name=hubspot.jpg)
- HubSpot
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
HubSpot Operations Hub keskustelee puolestasi muiden järjestelmienne kanssa
![Vastuullinen brändi](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/vastuullisuus.jpg?width=1200&name=vastuullisuus.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Koronassa korostuu vastuullisuus
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
Saatko sitä, mitä mittaat? Dataohjautuva markkinointi edellyttää tavoitteiden ja mittareiden syvää ymmärrystä
![Nosta blogisi hakutulosten kärkeen](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blogin%20optimointi.jpg?width=1200&name=blogin%20optimointi.jpg)
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Sisällön optimointi nostaa sisältösi hakutulosten kärkeen
![Brändi vai sisältömarkkinointi? Vai molemmat?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/br%C3%A4ndi%20vai%20sis%C3%A4lt%C3%B6markkinointi.jpg?width=1200&name=br%C3%A4ndi%20vai%20sis%C3%A4lt%C3%B6markkinointi.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Brändin rakentaminen ja sisältömarkkinointi. Joko tai vai sekä että?
- HubSpot
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
- Teknologiat
HubSpotin uutuusominaisuus: sekvensoitu somemainonta
![Markkinointistrategia on suuri sana](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Markkinointistrategia.jpg?width=1200&name=Markkinointistrategia.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Markkinointistrategia on suuri sana
![markkinoinnin ja myynnin pelikirja](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Inbound2020/Inbound20_Meetup_Scaling_a_successful_marketing.jpg?width=1200&name=Inbound20_Meetup_Scaling_a_successful_marketing.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
Markkinoinnin ja myynnin pelikirja. Kuinka rakennat johdettavan mallin, joka ei perustu sankarimaisiin yksilösuorituksiin?
![Elääkö yrityksesi digitaalisella aikakaudella? Inbound 2020](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Inbound2020/Inbound20_Yes_but_our_business_is_different.jpg?width=1200&name=Inbound20_Yes_but_our_business_is_different.jpg)
- Asiakaskokemus
- Kasvustrategiat
Elääkö yrityksesi digitaalisella aikakaudella? Inbound 2020
![growth driven design](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Inbound2020/Inbound20_Using_your_website_to_grow.jpg?width=1200&name=Inbound20_Using_your_website_to_grow.jpg)
- Asiakaskokemus
- HubSpot
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Mitä kaikkea verkkopalvelu voi olla 2020-luvulla? [Verkkopalveluiden lyhyt evoluutio ja 5 täsmävinkkiä sinulle verkkopalvelu-uudistaja]
![Covid19 on sähköpostimarkkinoinnin renessanssi](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Inbound2020/Inbound20_Critical_email_marketing.jpg?width=1200&name=Inbound20_Critical_email_marketing.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Covid19 on sähköpostimarkkinoinnin renessanssi
![Lyhytvideopalvelu TikTok vs. Instagram Reels](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Inbound2020/Inbound20_Video_trendit.jpg?width=1200&name=Inbound20_Video_trendit.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Lyhytvideopalvelu TikTok vs. Instagram Reels
![Näin luot sisältöä joka tuo myyntiä](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Inbound2020/N%C3%A4in%20luot%20sis%C3%A4lt%C3%B6%C3%A4%20joka%20tuo%20myynti%C3%A4.jpg?width=1200&name=N%C3%A4in%20luot%20sis%C3%A4lt%C3%B6%C3%A4%20joka%20tuo%20myynti%C3%A4.jpg)
- HubSpot
- Kasvustrategiat
Sisältömarkkinoinnin ROI: Minkälainen sisältö toimii? [2 faktaa ja 7 vinkkiä]
![B2B-markkinoinnin trendit](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Inbound2020/Inbound20_Dynamic_duo_B2B_trends.jpg?width=1200&name=Inbound20_Dynamic_duo_B2B_trends.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Nämä B2B-markkinoinnin trendit kestävät aikaa – INBOUND 2020
![10 salaisuutta, joiden avulla sisältösi huomataan](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Inbound2020/Inbound20_10_scientific_secrets.jpg?width=1200&name=Inbound20_10_scientific_secrets.jpg)
- Asiakaskokemus
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
10 salaisuutta, joiden avulla sisältösi huomataan
![Älytermostaatteja valmistava teknologiayritys Themo Nordic aloitti yhteistyön Blink Helsingin kanssa](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/blink_themo_blogi.jpg?width=1200&name=blink_themo_blogi.jpg)
![Hakukoneoptimoinnin ABC](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/hakukoneoptimoinnista_ja_pilarisivuista.jpg?width=1200&name=hakukoneoptimoinnista_ja_pilarisivuista.jpg)
- Asiakaskokemus
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Tekninen hakukoneoptimointi ei yksin riitä
![blog checklist](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/blink_blogichecklist.jpg?width=1200&name=blink_blogichecklist.jpg)
![mitä tunteita brändi herättää](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blogi_bra__ndin_valinta-04.jpg?width=1200&name=blogi_bra__ndin_valinta-04.jpg)
- Asiakaskokemus
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Mitä tunteita brändisi herättää?
![Markkinointi 2020](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Markkinointi2020-01.gif?width=1200&name=Markkinointi2020-01.gif)
- Asiakaskokemus
- Kasvustrategiat
Mihin 2020-luku on meitä viemässä?
![Crm_integraatiot-01](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Crm_integraatiot-01.jpg?width=1200&name=Crm_integraatiot-01.jpg)
- HubSpot
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
12 tärkeintä CRM-integraatiota
![Video_King-1](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Video_King-1.jpg?width=1200&name=Video_King-1.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Painetusta sanasta liikkuvaksi kuvaksi – miksi video pesee tekstin verkkosivuilla 2020
![Lypsylehmä-1](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images2019/Blog_images/Lypsylehma%CC%88_1200px.jpg?width=1200&name=Lypsylehma%CC%88_1200px.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Brändi vai myynti? Emootio vai ratio? Miten markkinoinnin panostukset tulisi kohdentaa?
![Inbound2019_1600px-1](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images2019/Blog_images/Inbound2019_1200px.jpg?width=1200&name=Inbound2019_1200px.jpg)
- HubSpot
- Kasvustrategiat
Inbound19’ - Havaintoja markkinoinnin ja asiakaskokemuksen kehittämisestä
![Onko hyvin suunniteltu puoliksi tehty?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Hyvin_suunniteltu-03.png?width=1200&name=Hyvin_suunniteltu-03.png)
- Kasvustrategiat
Onko hyvin suunniteltu jo puoliksi tehty?
![2019_blogi_sisaltoraiskinta_jukka](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2019_blogi_sisaltoraiskinta_jukka.jpg?width=1200&name=2019_blogi_sisaltoraiskinta_jukka.jpg)
- Asiakaskokemus
- Kasvustrategiat
Maailman yksinkertaisin sisältöstrategia
![2019_blogi_blogit_1](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/2019_blogi_blogit_1.jpg?width=1200&name=2019_blogi_blogit_1.jpg)
![ailapekka](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/ailapekka.jpg?width=1200&name=ailapekka.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Musiikkitalossa yrityskulttuurin kehittäminen on koko organisaation asia
![2019_blogi_Hubspot_Wordpress_1000x443](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/BlinkHelsinki_2018/Sivut/Blogi/2019_blogi_Hubspot_Wordpress_1000x443.gif?width=1200&name=2019_blogi_Hubspot_Wordpress_1000x443.gif)
- HubSpot
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Näin saat lisätehoa Wordpress-sivustoon HubSpotin avulla
![Ostopolku tuo hyviä uutisia asiakkaalle ja myyjälle](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Ostopolku-tuo-hyvia-uutisia-asiakkaalle-ja-myyjalle_featured.png?width=1200&name=Ostopolku-tuo-hyvia-uutisia-asiakkaalle-ja-myyjalle_featured.png)
- Asiakaskokemus
- Kasvustrategiat
Ostopolku tuo hyviä uutisia asiakkaalle ja myyjälle
![Inbound-markkinoinnin aloittaminen - Miten käynnistetään hedelmällinen yhteistyö?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/BLOG/blink_inbound_markkinointi_blog.jpg?width=1200&name=blink_inbound_markkinointi_blog.jpg)
![5_syyta_Inbound_ei_toimi-01](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/5_syyta_Inbound_ei_toimi-01.jpg?width=1200&name=5_syyta_Inbound_ei_toimi-01.jpg)
- Kasvustrategiat
Viisi syytä sille, miksi inbound-markkinointi ei toimi
![Blink Helsinki Timo Vennonen ja Terhi Bergius](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blogi_terhitimo-1.jpg?width=1200&name=blogi_terhitimo-1.jpg)
- Asiakaskokemus
- Kasvustrategiat
Jotain uutta, vanhaa, lainattua ja sinistä – sisältökonkarit arvioivat markkinoinnin muutosta
![Mikko_Keranen_ICEYE_2](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Mikko_Keranen_ICEYE_2.jpg?width=1200&name=Mikko_Keranen_ICEYE_2.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
ICEYE kasvaa inbound-markkinoinnin avulla
![Hyvän blogin kirjoittaminen](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Blogikirjoittaja.gif?width=1200&name=Blogikirjoittaja.gif)
- Asiakaskokemus
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
Tee blogipostaus, joka ilahduttaa lukijoitasi
![Blink_ROI_kuvitus](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Blink_ROI_kuvitus.jpg?width=1200&name=Blink_ROI_kuvitus.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
Mikä on hyvä ROI? Jos voisit ostaa 1 eurolla 80 euroa, ostaisitko?
![ICEYE-X1-launch-announced-render-1](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/ICEYE-X1-launch-announced-render-1.jpg?width=1200&name=ICEYE-X1-launch-announced-render-1.jpg)
![internet_1_sec](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/internet_1_sec.gif?width=1200&name=internet_1_sec.gif)
- Kasvustrategiat
Tiedätkö, mitä internet tekee viikonloppuna?
![20180518_tuotteistusontarkeaa](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Tuotteistus.jpg?width=1200&name=Tuotteistus.jpg)
- Asiakaskokemus
- Kasvustrategiat
Palveluiden tuotteistaminen - miten välttää sudenkuopat?
![1 (1)](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Westpro%20pressi.jpg?width=1200&name=Westpro%20pressi.jpg)
- HubSpot
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Westpro uudisti myynti- ja markkinointimallinsa ja saavutti ennennäkemättömiä tuloksia
![20180501_markkinointikadottiihmisen](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/20180501_markkinointikadottiihmisen.jpg?width=1200&name=20180501_markkinointikadottiihmisen.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
Miten markkinointi kadotti ihmisen? (+ 3 vinkkiä ihmisen uudelleenlöytämiseksi)
![Musiikkitalo_Blink_yhteistyo-1](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Musiikkitalo_Blink_yhteistyo-1.jpg?width=1200&name=Musiikkitalo_Blink_yhteistyo-1.jpg)
- Kasvustrategiat
Musiikkitalo yhteistyöhön Blink Helsingin kanssa
![kuvitus_ctat](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/kuvitus_ctat.jpg?width=1200&name=kuvitus_ctat.jpg)
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
11 quick fixiä myyvemmän verkkopalvelun kehittämiseksi
![16 vinkkiä hyvien sisältöjen suunnitteluun](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/19-vinkkia-hyvien-sisaltojen-suunnitteluun_featured.png?width=1200&name=19-vinkkia-hyvien-sisaltojen-suunnitteluun_featured.png)
- Kasvustrategiat
16 vinkkiä hyvien sisältöjen suunnitteluun
![SLUSH 17 Kolme asiaa, jotka markkinoijan kannattaa ottaa mukaan Slushista](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/IMG_2779.jpg?width=1200&name=IMG_2779.jpg)
![Black_RGB_ForDigitalUse.png](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Slush17-kuvat_videot/Black_RGB_ForDigitalUse.png?width=1200&name=Black_RGB_ForDigitalUse.png)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
SLUSH 17 BLINK-haastattelussa Zoanin Miikka Rosendahl
![Black_RGB_ForDigitalUse.png](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Slush17-kuvat_videot/Black_RGB_ForDigitalUse.png?width=1200&name=Black_RGB_ForDigitalUse.png)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
SLUSH 17 BLINK-haastattelussa Mikael Thuneberg, Supermetrics
![Black_RGB_ForDigitalUse.png](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Slush17-kuvat_videot/Black_RGB_ForDigitalUse.png?width=1200&name=Black_RGB_ForDigitalUse.png)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
SLUSH 17 BLINK-haastattelussa Pasi Huovinen, Taloustutkimus Oy
![Black_RGB_ForDigitalUse.png](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Slush17-kuvat_videot/Black_RGB_ForDigitalUse.png?width=1200&name=Black_RGB_ForDigitalUse.png)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
SLUSH 17 BLINK-haastattelussa Aki Snellman, Leiki Oy
![Inbound-markkinoinnin työkalut – millä sitä tehdään?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Inbound-markkinoinnin-tyokalut_featured.png?width=1200&name=Inbound-markkinoinnin-tyokalut_featured.png)
- HubSpot
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Inbound-markkinoinnin työkalut – millä sitä tehdään?
![Learning by fucking up](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/boz.jpeg?width=1200&name=boz.jpeg)
- HubSpot
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Learning by fucking up
![funnel2.gif](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/funnel2.gif?width=1200&name=funnel2.gif)
- Kasvustrategiat
Inbound-markkinointi metodologiana - miten sitä tehdään?
![Mainostoimiston arki projektiassistentin silmin](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/sissi.gif?width=1200&name=sissi.gif)
- HubSpot
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Mainostoimiston arki projektiassistentin silmin
![Inbound-markkinoinnin filosofia – miksi tehdä sitä?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Inbound-markkinoinnin-filosofia_featured.png?width=1200&name=Inbound-markkinoinnin-filosofia_featured.png)
- HubSpot
- Kasvustrategiat
Inbound-markkinoinnin filosofia – miksi tehdä sitä?
![Kuka myy parhaiten?](http://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/kukamyyparemmin_aloituskuva.png?width=1200&name=kukamyyparemmin_aloituskuva.png)
- Kasvustrategiat
Kuka myy parhaiten?
![Ontuuko myynnin ja markkinoinnin yhteispeli?](https://cdn2.hubspot.net/hub/2482407/hubfs/shutterstock_159941435.jpg?width=1200&name=shutterstock_159941435.jpg)
- Kasvustrategiat
Ontuuko myynnin ja markkinoinnin yhteispeli?
![Sisältömarkkinointi – sisältöarkistosta myynnin aktiiviseksi työkaluksi](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Sisaltoarkistosta-myynnin-aktiiviseksi-tyokaluksi_featured.png?width=1200&name=Sisaltoarkistosta-myynnin-aktiiviseksi-tyokaluksi_featured.png)
- Asiakaskokemus
- Kasvustrategiat
Sisältömarkkinointi – sisältöarkistosta myynnin aktiiviseksi työkaluksi
![tikapuut-253287-edited](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/tavoitteenasetanta.jpg?width=1200&name=tavoitteenasetanta.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
Sitä saa mitä mittaa - Tavoitteenasetannan viisi kultaista sääntöä
![ostajapersoonat-401255-edited-912053-edited.jpg](http://cdn2.hubspot.net/hub/2482407/hubfs/Images/Blog_images/ostajapersoonat-401255-edited-912053-edited.jpg?width=1200&name=ostajapersoonat-401255-edited-912053-edited.jpg)
- Asiakaskokemus
- Kasvustrategiat
Ostajapersoonien määrittelyllä asiakastuntemukseen
![kuvituspohja_blancvo7](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/kuvituspohja_blancvo7.jpg?width=1200&name=kuvituspohja_blancvo7.jpg)
- Kasvustrategiat
Inbound-markkinoinnin aloittaminen - näillä askelilla vauhtiin
![shutterstock_200814302-558125-edited.jpg](http://cdn2.hubspot.net/hub/2482407/hubfs/Images/Blog_images/shutterstock_200814302-558125-edited.jpg?width=1200&name=shutterstock_200814302-558125-edited.jpg)
- HubSpot
- Kasvustrategiat
Liidien kvalifiointi - miten erotat jyvät akanoista?
![shutterstock_88536592-518032-edited.jpg](http://cdn2.hubspot.net/hub/2482407/hubfs/Images/Blog_images/shutterstock_88536592-518032-edited.jpg?width=1200&name=shutterstock_88536592-518032-edited.jpg)
- HubSpot
- Kasvustrategiat