BLOGI

Älytermostaatteja valmistava teknologiayritys Themo Nordic aloitti yhteistyön Blink Helsingin kanssa

Teknologiayhtiö Themo Nordic on aloittanut yhteistyön Blink Helsingin kanssa. Ekologisten ratkaisujen kysyntä kasvaa kasvamistaan, mikä tekee Themosta erittäin mielenkiintoisen yhteistyökumppanin Blinkille.

Piia Holma | 5.8.2020 | 2 minuuttia luettavaa

Teknologiayhtiö Themo Nordic on aloittanut yhteistyön Blink Helsingin kanssa. Ekologisten ratkaisujen kysyntä kasvaa kasvamistaan, mikä tekee Themosta erittäin mielenkiintoisen yhteistyökumppanin Blinkille.

 

Ekologinen ja sähköä säästävä älytermostaatti, joka maksaa itsensä takaisin

Suomessa on noin 2,7 miljoonaa sähköistä lattialämmitystä, joissa on potentiaalia muokata nykyaikaisiksi ja merkittävästi edullisemmiksi älyteknologian avulla. Themo on ensimmäinen digitaalinen termostaatti, joka muista markkinoilla olevista älytermostaateista poiketen huomioi myös sähkön hinnan. Termostaatti oppii käyttäjän lämmitystarpeista ja optimoi lämmityksen edullisimmille tunneille. Näin asiakas käyttää enemmän uusiutuvaa energiaa ja maksaa sähköstään keskimäärin 32 % vähemmän.

Missiona hiilineutraali sähkölämmitys


Themo pitää huolen siitä, että lattia on lämmin silloin kun sitä tarvitaan. Se ottaa huomioon sääennusteet ja huolehtii lämmityksestä etenkin silloin, kun sähköverkossa on tarjolla runsaasti uusiutuvaa energiaa. Ekologisuus ja säästäminen ovat arvoja, joihin kuluttajien ja yritysten on helppo samaistua.

"Missiomme on mahdollistaa hiilineutraali sähkölämmitys älyteknologian avulla osallistuen sähköverkon kysyntäjouston, eli ”demand responsen” kehittämiseen. Koneälytekniikasta ja kysynnän optimoinnista hyötyy koko sähkölämmittämisen ekosysteemi, eli itse lämmittäjän sähkölasku pienenee, sähköverkon kysyntäpiikit tasaantuvat, minkä myötä myös luonto kiittää pienentyneiden co2-päästöjen myötä", kertoo Themo Nordicin toimitusjohtaja Markus Perkkiö.

"Valitsimme Blink Helsingin strategiseksi kumppaniksi viestimme viemiselle kuluttajien tietoisuuteen. Tavoitteenamme on tehdä yhdessä Blinkin ja retail-maahantuojamme Pro Technicin kanssa älytermostaatin ostaminen mahdollisimman helpoksi, turvalliseksi ja edulliseksi. Odotamme, että Blink Helsingin vankka asiantuntemus dataohjautuvasta digitaalisesta markkinoinnista mahdollistaa tehokkaat keinot tavoitteemme toteuttamiseksi”, Perkkiö tiivistää.

 

Lue lisää: themo.io

Piia Holma

Piia tunnistaa asiakkuusjohtajana erilaisia toimialoja edustavien asiakkaiden kipupisteet. Hän on mm. sisältömarkkinoinnin, markkinoinnin automaation ja mitattavuuden puolestapuhuja.

JAA JULKAISU
   
ikoni_pollo
LATAA SISÄLTÖMARKKINOINNIN OPAS

Lue kuinka voit kääntää yrityksesi sisällöt tulokselliseksi sisältömarkkinoinniksi.

LATAA OPAS►