![Hakukoneoptimointi vaatii paljon työtä, mutta sen ei tarvitse olla vaikeaa.](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Blink_blog_kasvumark_102023.jpg?width=1200&name=Blink_blog_kasvumark_102023.jpg)
Blogi
Täältä löydät ajatuksiamme, näkemyksiämme ja havaintojamme
markkinoinnin, myynnin ja asiakaskokemuksen maailmasta.
![ihmiset](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/website%20images%202023/ihmiset.jpg?width=1920&height=750&name=ihmiset.jpg)
![Hakukoneoptimointi vaatii paljon työtä, mutta sen ei tarvitse olla vaikeaa.](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Blink_blog_kasvumark_102023.jpg?width=1200&name=Blink_blog_kasvumark_102023.jpg)
![Parempaa sähköpostimarkkinointia personoinnin avulla](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/blink_spostien_personointi_1200x628.jpg?width=1200&name=blink_spostien_personointi_1200x628.jpg)
- Asiakaskokemus
- HubSpot
- Digitaalinen markkinointi
Parempaa sähköpostimarkkinointia personoinnin avulla
![Inspiroitumassa Huiput Creative Festivaleilla](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2023%20ja%202024%20blogi-ja%20somekuvat/Blogi-feature-huiput.jpg?width=1200&name=Blogi-feature-huiput.jpg)
- Luovat konseptit
Inspiroitumassa Huiput Creative Festivaleilla
![Tee kotiläksysi ja kehitä verkkosivustosi sisältöjä](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2023%20ja%202024%20blogi-ja%20somekuvat/Blogi_Tee%20kotil%C3%A4ksysi_kuvakoot_sivusto_featured.jpg?width=1200&name=Blogi_Tee%20kotil%C3%A4ksysi_kuvakoot_sivusto_featured.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
Tee kotiläksysi ja kehitä verkkosivustosi sisältöjä
![Kolmannen osapuolen evästeet poistuvat - mitä se tarkoittaa?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2023%20ja%202024%20blogi-ja%20somekuvat/Blogi_ev%C3%A4steet_poistuvat_featured.jpg?width=1200&name=Blogi_ev%C3%A4steet_poistuvat_featured.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Teknologiat
Kolmannen osapuolen evästeet poistuvat - mitä se tarkoittaa?
![Viisi vinkkiä natiivimainontaan](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2023%20ja%202024%20blogi-ja%20somekuvat/Blogi_5_natiivivinkki%C3%A4_featured.jpg?width=1200&name=Blogi_5_natiivivinkki%C3%A4_featured.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
Viisi vinkkiä natiivimainontaan
![Verkkosivuston 9 tyypillisintä ongelmaa](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2023%20ja%202024%20blogi-ja%20somekuvat/Blink_blogikuvitus_Verkkosivuston-11-tyypillisint%C3%A4-ongelmaa_featured.jpg?width=1200&name=Blink_blogikuvitus_Verkkosivuston-11-tyypillisint%C3%A4-ongelmaa_featured.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Teknologiat
Verkkosivuston 9 tyypillisintä ongelmaa [ja ratkaisut niihin]
![Moderni sivustokehitys on tehokasta ja tuloksellista](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2023%20ja%202024%20blogi-ja%20somekuvat/Blink_blogikuvitus_Moderni-sivustokehitys-on-tehokasta-ja-tuloksellista_featured.jpg?width=1200&name=Blink_blogikuvitus_Moderni-sivustokehitys-on-tehokasta-ja-tuloksellista_featured.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Moderni sivustokehitys on tehokasta ja tuloksellista
![Webanalytiikka on murroksessa ja Piwik PRO haastaa Googlen analytiikkatyökalun](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Blink-blogikuvitus_web-analytiikka_murroksessa_featured.jpg?width=1200&name=Blink-blogikuvitus_web-analytiikka_murroksessa_featured.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Teknologiat
Web-analytiikka murroksessa: Piwik PRO haastaa Google Analytics 4 -työkalun
![Samuli Sinkkonen Blink Helsinki](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2023%20blogi-ja%20somekuvat/samulis-featured.jpg?width=1200&name=samulis-featured.jpg)
![Näin kasvatat julkaisujesi näkyvyyttä LinkedInissä](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Nain-kasvatat-nakyvyytta-linkedinissa_featured.jpg?width=1200&name=Nain-kasvatat-nakyvyytta-linkedinissa_featured.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Näin kasvatat julkaisujesi näkyvyyttä LinkedInissä
![Oman datan tai asiakasrekisterin hyödyntäminen somemainonnassa HubSpotin avulla](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Blogikuvitus_verkkosivujen-auditiointi-02.jpg?width=1200&name=Blogikuvitus_verkkosivujen-auditiointi-02.jpg)
- HubSpot
- Digitaalinen markkinointi
- Teknologiat
Oman datan tai asiakasrekisterin hyödyntäminen somemainonnassa HubSpotin avulla
![HubSpotin tekoälytyökalu Content Assistant](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2023%20blogi-ja%20somekuvat/hubspotin-tekoalytyokalu-featured.jpg?width=1200&name=hubspotin-tekoalytyokalu-featured.jpg)
- HubSpot
- Tekoäly
HubSpotin tekoälytyökalu Content Assistant
![Yhtenäinen brändi: Brändiohjeisto on kartta hyvään brändinhallintaan](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Ohjeisto-on-kartta-hyvaan-brandinhallintaan_featured.png?width=1200&name=Ohjeisto-on-kartta-hyvaan-brandinhallintaan_featured.png)
- Luovat konseptit
Yhtenäinen brändi: Brändiohjeisto on kartta hyvään brändinhallintaan
![Yhtenäinen brändi: Brändin tunnistettavuus auttaa myös kuluttajaa](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Miksi-brandin-yhtenaisyys-on-tarkeaa_featured.png?width=1200&name=Miksi-brandin-yhtenaisyys-on-tarkeaa_featured.png)
- Luovat konseptit
Yhtenäinen brändi: Brändin tunnistettavuus auttaa myös kuluttajaa
![Yhtenäinen brändi: Mikä brändi on ja miksi se pitää määritellä](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Mika-brandi-on-ja-miksi-se-pitaa-maaritella_featured.png?width=1200&name=Mika-brandi-on-ja-miksi-se-pitaa-maaritella_featured.png)
- Luovat konseptit
Yhtenäinen brändi: Mikä brändi on ja miksi se pitää määritellä
- Asiakaskokemus
- Luovat konseptit
Hahmolait vievät käyttäjän perille
![Millainen lainsäädäntö vaikuttaa tekoälyn käyttöön?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/blink_tekoaly_lainsaadanto_blog_1200x628.jpg?width=1200&name=blink_tekoaly_lainsaadanto_blog_1200x628.jpg)
![Voiko markkinoinnissa käyttää tekoälyllä tuotettuja materiaaleja?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/blink_tekoaly_tekijanoikeudet_blog_1200x628jpg.jpg?width=1200&name=blink_tekoaly_tekijanoikeudet_blog_1200x628jpg.jpg)
![Vinkit markkinointibudjetin laadun tarkistamiseen](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/blink_markkinointibudjetti_blogi_1200x628.jpg?width=1200&name=blink_markkinointibudjetti_blogi_1200x628.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
Vinkit markkinointibudjetin laadun tarkistamiseen
![15 tapaa luoda ideoita](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/202310_15tapaa-luoda-idea_featured.jpg?width=1200&name=202310_15tapaa-luoda-idea_featured.jpg)
- Luovat konseptit
15 tapaa luoda ideoita
![Pilarisivu - mikä se on?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Pilarisivu-on-toimivan-sisaltostrategian-runko-mobiili.jpg?width=1200&name=Pilarisivu-on-toimivan-sisaltostrategian-runko-mobiili.jpg)
- Asiakaskokemus
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
Pilarisivu on toimivan sisältöstrategian runko
![Miten ilahdutat asiakkaitasi – ja lisäät samalla myyntiä?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Miten-ilahduttaisit-asiakasta_featured.png?width=1200&name=Miten-ilahduttaisit-asiakasta_featured.png)
- Asiakaskokemus
Miten ilahdutat asiakkaitasi – ja lisäät samalla myyntiä?
![8 askelta tehokkaiden sekvenssiviestien rakentamiseen](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/blink_sekvenssiviestit.jpg?width=1200&name=blink_sekvenssiviestit.jpg)
- Asiakaskokemus
- HubSpot
- Digitaalinen markkinointi
8 askelta tehokkaiden sekvenssiviestien rakentamiseen
![Asiakkaasi ratkaisee onko yritykselläsi tulevaisuutta](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/blink_asiakas_ratkaisee_blog.jpg?width=1200&name=blink_asiakas_ratkaisee_blog.jpg)
- Asiakaskokemus
- HubSpot
- Kasvustrategiat
Asiakkaasi ratkaisee onko yritykselläsi tulevaisuutta
![8 vinkkiä erottuvan brändin rakentamiseen](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/8_askelta_erottuvaan_brandiin.jpg?width=1200&name=8_askelta_erottuvaan_brandiin.jpg)
- Luovat konseptit
8 vinkkiä erottuvan brändin rakentamiseen
![Näin valitset Googleen oikean mainosmuodon](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blink_google_ads_1920x1080.jpg?width=1200&name=blink_google_ads_1920x1080.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
Näin valitset Googleen oikean mainosmuodon
![Edukseen erottuva asiakaskokemus syntyy palvelupolun laaduttamisella](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Erottuva-asiakaskokemus-palvelupolun-laaduttamisella-mobile.jpg?width=1200&name=Erottuva-asiakaskokemus-palvelupolun-laaduttamisella-mobile.jpg)
![Verkkosivusuunnittelun visuaalisista trendeistä](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/blink_verkkosivutrendit_1920x1080.jpg?width=1200&name=blink_verkkosivutrendit_1920x1080.jpg)
- Luovat konseptit
- Teknologiat
Verkkosivusuunnittelun visuaalisista trendeistä
![Account-Base Marketing strategia auttaa kohdistamaan markkinoinnin resurssit tärkeimpiin asiakkaisiin](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/BLOG/account_base_marketing_asiakkaiden_valinta.png?width=1200&name=account_base_marketing_asiakkaiden_valinta.png)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
Account-Based Marketing on erinomainen markkinointistrategia
![Kolme havaintoa verkkosivujen tyypillisistä ongelmista](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/kolme_havanintoa_verkkosivujen_ongelmista.jpg?width=1200&name=kolme_havanintoa_verkkosivujen_ongelmista.jpg)
![Arvostettu brändi rakennetaan pitkäjänteisesti ja asiakaslähtöisesti](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Blink-blogi-arvostetuimmat-brandit-kuvitus_hero_1200x700.jpg?width=1200&name=Blink-blogi-arvostetuimmat-brandit-kuvitus_hero_1200x700.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
Arvostettu brändi rakennetaan pitkäjänteisesti ja asiakaslähtöisesti
![Menestyssuunnitelma on avain tulokselliseen kasvumarkkinointiin](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Blink-Menestyssuunnitelman-luominen_mobiili.jpg?width=1200&name=Blink-Menestyssuunnitelman-luominen_mobiili.jpg)
- Asiakaskokemus
- Kasvustrategiat
Menestyssuunnitelma on avain menestyksekkääseen kasvumarkkinointiin
![Verkkosivusto myynnin ja markkinoinnin työkaluna](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Blink-verkkosivusto-myynnin-ja-markkinoinnin-tyokaluna_mobiili.jpg?width=1200&name=Blink-verkkosivusto-myynnin-ja-markkinoinnin-tyokaluna_mobiili.jpg)
- HubSpot
- Digitaalinen markkinointi
- Teknologiat
Markkinointia ja myyntiä tukeva verkkosivusto
![Näin toimivat Googlen ja sosiaalisen median algoritmit vuonna 2023](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/googlen_ja_sosiaalisen_median_algoritmit.jpg?width=1200&name=googlen_ja_sosiaalisen_median_algoritmit.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
Näin toimivat Googlen ja sosiaalisen median algoritmit vuonna 2023
![HubSpotin kiinnostavimmat uudistukset Blinkin asiantuntijoiden silmin](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/hubspot-uudistukset-blink-helsinki.jpg?width=1200&name=hubspot-uudistukset-blink-helsinki.jpg)
![Tervetuloa markkinoinnin Kasvukouluun!](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Blink-Kasvukoulu_Blogi-hero.jpg?width=1200&name=Blink-Kasvukoulu_Blogi-hero.jpg)
- Kasvustrategiat
Tervetuloa markkinoinnin Kasvukouluun!
![HubSpot on täydellinen valinta pk-yrityksille sen monipuolisten työkalujen ja helppokäyttöisyyden takia.](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2023%20blogi-ja%20somekuvat/hubspot_taydellinen_valinta_pk_yrityksille_thumbnail.jpg?width=1200&name=hubspot_taydellinen_valinta_pk_yrityksille_thumbnail.jpg)
- HubSpot
- Teknologiat
HubSpot-verkkosivusto on täydellinen valinta pk-yrityksille
![Growth-Driven Design — miten luoda verkkosivusto, joka tekee sen mitä pitääkin?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2023%20blogi-ja%20somekuvat/Blink-GDD-Blogi-230803.jpg?width=1200&name=Blink-GDD-Blogi-230803.jpg)
![Terveisiä Tiedon visualisointi -seminaarista](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2023%20blogi-ja%20somekuvat/Blink-blogi-VisualizingKnowledge-seminaari-230629_1-1.jpg?width=1200&name=Blink-blogi-VisualizingKnowledge-seminaari-230629_1-1.jpg)
- Asiakaskokemus
- Luovat konseptit
Terveisiä Tiedon visualisointi -seminaarista
![Räätälöitävä kehitysteema ja moderni verkkosivustokehitys](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blinkhelsinki-2023/Uutiskirje/kehitysteema.png?width=1200&name=kehitysteema.png)
- HubSpot
- Teknologiat
Räätälöitävä kehitysteema ja moderni sivustokehitys
![Verkkosivujen auditointi](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Blogikuvitus_verkkosivujen-auditiointi-02.jpg?width=1200&name=Blogikuvitus_verkkosivujen-auditiointi-02.jpg)
![Vihreitä suuria palapelin paloja laittavat yhdessä kasaan tiimityössä neljä ihmistä.](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2023%20blogi-ja%20somekuvat/202303%20tiimity%C3%B6n%20luovuus-v1_1200x628px.jpg?width=1200&name=202303%20tiimity%C3%B6n%20luovuus-v1_1200x628px.jpg)
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
Vauhditatko vai kuihdutatko luovuutta tiimityössä?
![Ketterat menetelmat](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2023%20blogi-ja%20somekuvat/Kettera%20verkkopalvelukehitys.jpg?width=1200&name=Kettera%20verkkopalvelukehitys.jpg)
- HubSpot
- Teknologiat
Ketterä webbikehitys [ miksi se on niin usein kaikkea muuta kuin ketterää? ]
![Piirros, jonka keskellä on hakukoneoptimointia tekevä kannettava tietokone. Sen ympärillä on hammasrattaita, pieniä puhekuplia, suurennuslasi ja kastelukannu.](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2023%20blogi-ja%20somekuvat/hakukoneoptimointi_img.jpg?width=1200&name=hakukoneoptimointi_img.jpg)
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Hakukoneoptimointi - 9 vinkkiä löydettävyyden parantamiseen
![Brändiarkkitehtuuria kuvaava suuri B-kirjain, jonka vieressä on nostokurki. Nostokurki nostaa paikalleen brändielementtejä. Kuva on vihreä.](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/BLOG/blink_brandiarkkitehtuuri_blog-01.jpg?width=1200&name=blink_brandiarkkitehtuuri_blog-01.jpg)
- Luovat konseptit
Kuinka valita oikea brändiarkkitehtuuri?
![Ostajapersoonien ja ostopolkujen merkitys kasvumarkkinoinnissa](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Ostajapersoonien-ja-ostopolkujen-merkitys-kasvumarkkinoinnissa_mobile.jpg?width=1200&name=Ostajapersoonien-ja-ostopolkujen-merkitys-kasvumarkkinoinnissa_mobile.jpg)
- Kasvustrategiat
Ostajapersoonien ja ostopolkujen merkitys kasvumarkkinoinnissa
![Vihreä yritysrakennus, joka muistuttaa hahmoa. Hahmon kädessä on megafoni, jolla hahmo tuo brändiään kuuluviin. Taustalla muita hahmoja tekemässä samaa asiaa.](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blink_inhousemarketing_720x347.jpg?width=1200&name=blink_inhousemarketing_720x347.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Brändi: hanki merkitys tai kuihdu
![Blink Helsingin HubSpot-tiimiin lisävahvistusta](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/BLOG/Hubspot_tiimi.jpg?width=1200&name=Hubspot_tiimi.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Teknologiat
Blinkin HubSpot-tiimiin lisää kovan luokan tekijöitä ja uusi toimintamalli
![Kimmo Saarinen Blink Helsinki](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/IMG_1267-1.jpeg?width=1200&name=IMG_1267-1.jpeg)
- HubSpot
- Kulttuuri
Monipuolinen HubSpot-kokemus hyödyttää nyt kaikkia
![Somekanavien eri kohdennusmahdollisuudet – miten ne eroavat?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Somen_eri_kohdennusmahdollisuudet.png?width=1200&name=Somen_eri_kohdennusmahdollisuudet.png)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Somekanavien eri kohdennusmahdollisuudet – miten ne eroavat?
![Kaksi päätä ovat kääntyneinä vastakkain ja niiden välillä kulkee nuolia kuvaamassa mentorointia ja yhteistä tiedon jakamista.](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blink_mentorointi_blogi.jpg?width=1200&name=blink_mentorointi_blogi.jpg)
![Mikä on HubSpot – ja miksi yrityksesi pitäisi harkita sitä?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/BLOG/hubspot.png?width=1200&name=hubspot.png)
- HubSpot
- Digitaalinen markkinointi
Mikä on HubSpot – ja miksi yrityksesi pitäisi harkita sitä?
![Kumpi vai kampi? In-house vs. ulkoinen markkinointi](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/inhouse_outsource.jpg?width=1200&name=inhouse_outsource.jpg)
- Kulttuuri
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Kumpi vai kampi? In-house vs. ulkoinen markkinointi
![Piia Holma osakkaaksi Blink Helsinkiin](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/BLOG/antti_piia_1440x750_2.jpg?width=1200&name=antti_piia_1440x750_2.jpg)
- Kulttuuri
- Kasvustrategiat
Piia Holmasta osakas Blink Helsinkiin
![Markkinoinnin vuosisuunnittelu tuo tuloksia](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Blink-Markkinoinnin-vuosisuunnittelu-Mobiili.jpg?width=1200&name=Blink-Markkinoinnin-vuosisuunnittelu-Mobiili.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Markkinoinnin vuosisuunnittelu tuo tuloksia
![Metallimusiikkia, lumilautailua ja sivustokehitystä](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/BLOG/Teemu-Blogi.jpg?width=1200&name=Teemu-Blogi.jpg)
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
- Teknologiat
Metallimusiikkia, lumilautailua ja sivustokehitystä
![Vierekkäin hymyilevät palkitut blinkiläiset Lassi Hakkarainen, Piia Holma ja Peike Korvenmaa.](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Blink-Arvot-Palkitut-230112-1200x628px.jpg?width=1200&name=Blink-Arvot-Palkitut-230112-1200x628px.jpg)
![Markkinointi ja myynti vuonna 2023](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/BLOG/markkinointi%20ja%20myynti%202023.png?width=1200&name=markkinointi%20ja%20myynti%202023.png)
- HubSpot
- Digitaalinen markkinointi
- Luovat konseptit
- Teknologiat
Vuoden 2023 voittava pelikirja [ 2 tärkeintä asiaa kestävän markkinointi- ja myyntimallin rakentamiseksi ]
![HubSpotin mobiilisovellus on myyntitiimin tehokkain työkalu](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Hubspotin-mobiilisovellutus-on-myymtitiimin-tehokkain-tyokalu_featured.png?width=1200&name=Hubspotin-mobiilisovellutus-on-myymtitiimin-tehokkain-tyokalu_featured.png)
- HubSpot
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
HubSpotin mobiilisovellus on myyntitiimin tehokkain työkalu
![Tuuli Iivonen istuu penkillä](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Tuuli_blog_cover.jpg?width=1200&name=Tuuli_blog_cover.jpg)
![Blink Helsinki ja Leadoo kumppanoituivat](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/BLOG/Blink-blogi-Leadoo-2212-v3%20%281%29.jpg?width=1200&name=Blink-blogi-Leadoo-2212-v3%20%281%29.jpg)
- Asiakaskokemus
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
Blink Helsinki ja Leadoo kumppanoituivat
![brändiuudistus](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Artboard%201@2x.png?width=1200&name=Artboard%201@2x.png)
- Luovat konseptit
Milloin brändiuudistus on valmis?
![Web Summit 2022 -tapahtuma kokosi markkinoinnin trendit vuodelle 2023.](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/websummit-muokattu.jpg?width=1200&name=websummit-muokattu.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
Markkinointi vuonna 2023
![Web Summit 2022 -tapahtuma tarjosi uusia näkökulmia brändin rakentamiseen.](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/websummit2.jpg?width=1200&name=websummit2.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Menestyvä brändi puhuttelee ihmisiä arvoillaan
![Natiivimainonta tuo verkkosivullesi sitoutuneita lukijoita](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Blink-blogi-natiivimainonta-2211-v0.jpg?width=1200&name=Blink-blogi-natiivimainonta-2211-v0.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
Natiivimainonta tuo verkkosivullesi sitoutuneita lukijoita
![Viekö tekoäly luovat työt? – 6 vinkkiä joilla hyödyt uudesta teknologiasta](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/1750_875_02.jpg?width=1200&name=1750_875_02.jpg)
- Luovat konseptit
- Tekoäly
Viekö tekoäly luovat työt? – 6 vinkkiä joilla hyödyt uudesta teknologiasta
![Etätöissä Portugalissa](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/IMG_1971-1.jpeg?width=1200&name=IMG_1971-1.jpeg)
- Kulttuuri
Etätöissä Portugalissa
![Mira Kurko on uusin vahvistus Blinkin suunnittelijakaartiin.](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Mira-Blogiin-800.jpg?width=1200&name=Mira-Blogiin-800.jpg)
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
Taiteilija, jolla on insinöörin aivot
![Julkaisujärjestelmä mahdollistaa sosiaalisen median julkaisujen ajastamisen.](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/storyfime_blogi_kuvitus.jpg?width=1200&name=storyfime_blogi_kuvitus.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
Miksi suosia sosiaalisen median hallintatyökalua?
![Näillä vinkeillä moninkertaistat sähköpostikampanjan tulokset](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/INBOUND22_Blogit_kuvitus5_Toni_webinaari_sahkopostimarkkinointi.jpg?width=1200&name=INBOUND22_Blogit_kuvitus5_Toni_webinaari_sahkopostimarkkinointi.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
Näillä vinkeillä moninkertaistat sähköpostikampanjan tulokset
![Blink Helsinki Hilla Virtanen](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Hilla.jpg?width=1200&name=Hilla.jpg)
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
Visuaalisia ideoita pursuava taiteilija ja toteutusten viimeistelijä
![Kasvu, rohkeus ja usko hyvään](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/dinner%201440x1080.jpeg?width=1200&name=dinner%201440x1080.jpeg)
- Kulttuuri
Kasvu, rohkeus ja usko hyvään
- Digitaalinen markkinointi
- Teknologiat
Web-analytiikka murroksessa: Yksityisyys ytimessä
![Hyvä webinaari ei vaadi ihmeitä – näin luot onnistuneen virtuaalitapahtuman](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/INBOUND22_Blogit_kuvitus4_Jonna_webinaari.jpg?width=1200&name=INBOUND22_Blogit_kuvitus4_Jonna_webinaari.jpg)
- Asiakaskokemus
- Luovat konseptit
Hyvä webinaari ei vaadi ihmeitä – näin luot onnistuneen virtuaalitapahtuman
![Nykypäivän asiakas valitsee itse ostopolkunsa](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Nykypaivan-asiakas-valitsee-itse-ostopolkunsa_featured.png?width=1200&name=Nykypaivan-asiakas-valitsee-itse-ostopolkunsa_featured.png)
- Asiakaskokemus
- HubSpot
- Kasvustrategiat
Nykypäivän asiakas valitsee itse ostopolkunsa
![hubspot-mahdollistaa-entista-paremman-datan-hallinnan-kuvituskuva](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/INBOUND22_BLOGIT_KUVITUS1_Toni.jpg?width=1200&name=INBOUND22_BLOGIT_KUVITUS1_Toni.jpg)
- HubSpot
- Digitaalinen markkinointi
- Teknologiat
HubSpot mahdollistaa entistä paremman datan hallinnan
![Miten arvostettu brändi rakennetaan Suomessa vuonna 2022?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/20220831_blogi_brandtalk.jpg?width=1200&name=20220831_blogi_brandtalk.jpg)
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
Miten arvostettu brändi rakennetaan Suomessa vuonna 2022?
![AD Markku Starmans on kolmen kulttuurin kasvatti](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/markku_blogi_1600.jpg?width=1200&name=markku_blogi_1600.jpg)
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
AD Markku Starmans on kolmen kulttuurin kasvatti
![Mitä kasvumarkkinointi on? Pikavoittoja vai pitkän aikavälin kasvua?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2023%20blogi-ja%20somekuvat/markkinoinnin%20avainmittarit%20KPI.png?width=1200&name=markkinoinnin%20avainmittarit%20KPI.png)
- Asiakaskokemus
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
Mitä kasvumarkkinointi on? Pikavoittoja vai pitkän aikavälin kasvua?
- Digitaalinen markkinointi
- Teknologiat
Web-analytiikka murroksessa: Google Analytics 4
![Blink Helsinki - Maria Tulchinskaya](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/People/Maria%E2%80%93Tulchinskaya.jpg?width=1200&name=Maria%E2%80%93Tulchinskaya.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
Tarkka ja luova graafisen suunnittelun tekniikkataituri
![Toni häikäisee asiakkaat ja selkeyttää digimaailman haasteet](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/IMG_0225.jpg?width=1200&name=IMG_0225.jpg)
- Asiakaskokemus
- HubSpot
- Digitaalinen markkinointi
- Kulttuuri
Toni häikäisee asiakkaat ja selkeyttää digimaailman haasteet
![Kun muut lapset leikkivät kotia, Riina leikki toimistoa](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/11596613-2772-4637-92ea-472cc81b65b9.jpg?width=1200&name=11596613-2772-4637-92ea-472cc81b65b9.jpg)
- Asiakaskokemus
- Kulttuuri
Kun muut lapset leikkivät kotia, Riina leikki toimistoa
![Vastuullisuusviestinnässä olennaisinta on olennaisuus](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/HAASTATTELU_ISOKANGAS_thumbnail.jpg?width=1200&name=HAASTATTELU_ISOKANGAS_thumbnail.jpg)
- Asiakaskokemus
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
Vastuullisuusviestinnässä olennaisinta on olennaisuus
![Anniina Leikas – Blink Helsinki](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/People/blogikuva-anniina-leikas.jpeg?width=1200&name=blogikuva-anniina-leikas.jpeg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kulttuuri
Analyyttinen digitaalisten kokonaisuuksien rakentaja ja kehittäjä
![Blink - LA Kattohuolto referenssi Tim Vähäjylkkä](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/LAKattohuoltoOy-Tim_etusivukuva_2019.jpg?width=1200&name=LAKattohuoltoOy-Tim_etusivukuva_2019.jpg)
- Asiakaskokemus
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Hyvä yhteistyö nopeuttaa verkkosivujen uudistusta
![Luova ideointi – 6 työkalua ja 6 sääntöä](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Ideointi%206%20metodia%20Timo.jpg?width=1200&name=Ideointi%206%20metodia%20Timo.jpg)
![TikTok – on(ko) aika ottaa suosittu somekanava käyttöön yrityksen markkinoinnissa](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blink_kuvitus_tiktok.jpg?width=1200&name=blink_kuvitus_tiktok.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
TikTok – on(ko) aika ottaa suosittu somekanava käyttöön yrityksen markkinoinnissa
![Blink Helsinki - Lassi Hakkarainen](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Lassi_Hakkarainen_Lassilassa.jpeg?width=1200&name=Lassi_Hakkarainen_Lassilassa.jpeg)
- Kulttuuri
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Copyn ja konseptisuunnittelijan ytimestä löytyy utelias mietiskelijä
![HubSpot CMS verkkosivualusta](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/hubspot_verkkosivualusta_blogi_720x347.jpg?width=1200&name=hubspot_verkkosivualusta_blogi_720x347.jpg)
- Asiakaskokemus
- HubSpot
- Teknologiat
HubSpot on mainio verkkosivualusta (ja paljon muuta)
![Digimarkkinoinnin-mittarit-mittaatko-oikeita-asioita](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blink_digimarkkinoija_rekry.jpeg?width=1200&name=blink_digimarkkinoija_rekry.jpeg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
Mittaatko digitaalisessa markkinoinnissasi oikeita asioita?
![Etätyöviikon tuliaiset](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/rantapalaveri-2.jpeg?width=1200&name=rantapalaveri-2.jpeg)
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
Etätyöviikon tuliaiset
![Blink Helsinki - Piia Holma](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/blog_piian_paluu.jpg?width=1200&name=blog_piian_paluu.jpg)
- Asiakaskokemus
- Kulttuuri
- Kasvustrategiat
Paluu tuttuun yritykseen teki ruohosta taas vihreää
![Tältä sisältömarkkinointi näyttää vuonna 2022](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blink_sisaltomarkkinointitrendit_720x347.jpg?width=1200&name=blink_sisaltomarkkinointitrendit_720x347.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Tältä sisältömarkkinointi näyttää vuonna 2022
![Verkkosivusto kerralla kuntoon vai kunnolla alkuun?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/verkkosivusto_kerralla_kuntoon-03.jpg?width=1200&name=verkkosivusto_kerralla_kuntoon-03.jpg)
- HubSpot
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Verkkosivusto kerralla kuntoon vai kunnolla alkuun?
![Kumpi kannattaa: in-house vai ulkoinen markkinointi?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blink_inhousemarketing_720x347.jpg?width=1200&name=blink_inhousemarketing_720x347.jpg)
- Kasvustrategiat
Kumpi kannattaa: in-house vai ulkoinen markkinointi?
![INBOUND 2021 - Tämän missasit vuoden markkinointitapahtumasta](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/inbound2021.jpeg?width=1200&name=inbound2021.jpeg)
- Asiakaskokemus
- HubSpot
- Kasvustrategiat
INBOUND 2021 - Tämän missasit vuoden markkinointitapahtumasta
![Oho, unohdimme kertoa miksei *kukaan* avaa sähköpostejasi jos jatkat…](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/markkinoinnin_automaatio_2.jpg?width=1200&name=markkinoinnin_automaatio_2.jpg)
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Oho, unohdimme kertoa miksei *kukaan* avaa sähköpostejasi jos jatkat…
![Miten ostaminen muuttuu - ja mitä markkinoinnissa ja myynnissä pitää siksi muuttaa?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/magneetti.jpg?width=1200&name=magneetti.jpg)
![Googlen asiakaskeskeinen SEO vie avainsanat hautaan](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/etsija.jpg?width=1200&name=etsija.jpg)
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Googlen asiakaskeskeinen SEO vie avainsanat hautaan
![arvopohjainen markkinointi](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blink_arvoblogi_720x347.jpg?width=1200&name=blink_arvoblogi_720x347.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Onko brändisi arvoton? - 6 keinoa nostaa yrityksesi mainetta
![Blink Helsinki - Tonaliteetti - Tone of voice - Brändin äänensävy](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Blink_Tonaliteetti_720x347.jpg?width=1200&name=Blink_Tonaliteetti_720x347.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
- Teknologiat
Tone-of-voice – erottautumista, hakukoneoptimointia vai jotain muuta?
![Googlen featured snippet eli vastauslaatikko](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/vastauslaatikko_720x347.jpg?width=1200&name=vastauslaatikko_720x347.jpg)
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Featured snippet eli vastauslaatikko – miten saat sisältösi hakutulosten kärkeen?
![Blink Helsinki - Jenni Kanninen](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blogikuva_jenni_720x378.jpg?width=1200&name=blogikuva_jenni_720x378.jpg)
- Kulttuuri
- Kasvustrategiat
Digitaalisen markkinoinnin tuloshakuinen moottori
![HubSpot Business Units CRM on helpottaa asiakkuudenhallintaa, jos yritykselläsi on useita brändejä](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/businessunit_720x347.jpg?width=1200&name=businessunit_720x347.jpg)
- HubSpot
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Onko yritykselläsi useita brändejä? Uusi HubSpot Business Units tarjoaa ratkaisun monimutkaiseen CRM-viidakkoon
![Blink Helsinki - Jonna Sulkanen](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2021/ihmiset/jonna_kuvitus.jpg?width=1200&name=jonna_kuvitus.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
Analyyttinen ja luova markkinoinnin moniosaaja
![Nyt järki käteen - Älä tee näitä 5 virhettä tunnepohjaisessa markkinoinnissa](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/tunnejarki.gif?width=1200&name=tunnejarki.gif)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Nyt järki käteen - Älä tee näitä 5 virhettä tunnepohjaisessa markkinoinnissa
![markkinointibotti](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/markkinointibotti.jpg?width=1200&name=markkinointibotti.jpg)
- Asiakaskokemus
- HubSpot
- Digitaalinen markkinointi
- Teknologiat
Botti, tuo markkinoinnin väsymätön
![Miten tehdä toimiva markkinoinnin vuosikello - 3 asiantuntijaa vastaa](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/uudetblinkkilaiset_720x347_-1.jpg?width=1200&name=uudetblinkkilaiset_720x347_-1.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Miten tehdä toimiva markkinoinnin vuosikello - 3 asiantuntijaa vastaa
![lastensuojelutyö](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2021/kes%C3%A4lahja%202021/aina%20ei%20jaksa-2.jpeg?width=1200&name=aina%20ei%20jaksa-2.jpeg)
- Luovat konseptit
Tuemme lastensuojelutyötä
![Mitä markkinointi voi oppia koronasta](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/mita_markkinointi_voi_oppia_koronasta.jpg?width=1200&name=mita_markkinointi_voi_oppia_koronasta.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Mitä markkinointi voi oppia koronasta?
![Logotrendit 2021](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/logotrendit2021_720_347%20%282%29.jpg?width=1200&name=logotrendit2021_720_347%20%282%29.jpg)
- Luovat konseptit
Logosuunnittelun trendejä vuonna 2021
![HubSpot operations hub pitää tietonne ajantasaisena](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/hubspot.jpg?width=1200&name=hubspot.jpg)
- HubSpot
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
HubSpot Operations Hub keskustelee puolestasi muiden järjestelmienne kanssa
![Vastuullinen brändi](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/vastuullisuus.jpg?width=1200&name=vastuullisuus.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Koronassa korostuu vastuullisuus
![Nämä asiat potentiaalinen asiakas haluaa nähdä yrityksesi verkkosivuilla](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2021_blogi_518x346_verkkosivut%20%281%29.jpg?width=1200&name=2021_blogi_518x346_verkkosivut%20%281%29.jpg)
- Asiakaskokemus
- Teknologiat
Nämä asiat potentiaalinen asiakas haluaa nähdä yrityksesi verkkosivuilla
![Verkkosivuston kuntotesti](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blogi_kuntotesti.jpg?width=1200&name=blogi_kuntotesti.jpg)
- Asiakaskokemus
- Teknologiat
Varmista verkkosivuston tekninen kunto
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
Saatko sitä, mitä mittaat? Dataohjautuva markkinointi edellyttää tavoitteiden ja mittareiden syvää ymmärrystä
![Blink Helsinki Heikki Kääriäinen](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/blink_blogi_heikki_k.jpg?width=1200&name=blink_blogi_heikki_k.jpg)
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
Graafisen suunnittelun notkea moniottelija
![Nosta blogisi hakutulosten kärkeen](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blogin%20optimointi.jpg?width=1200&name=blogin%20optimointi.jpg)
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Sisällön optimointi nostaa sisältösi hakutulosten kärkeen
![Brändi vai sisältömarkkinointi? Vai molemmat?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/br%C3%A4ndi%20vai%20sis%C3%A4lt%C3%B6markkinointi.jpg?width=1200&name=br%C3%A4ndi%20vai%20sis%C3%A4lt%C3%B6markkinointi.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Brändin rakentaminen ja sisältömarkkinointi. Joko tai vai sekä että?
![Joululahjoitus Pelastakaa lapset ry:lle](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blink_joulukortti_1920x1080.jpg?width=1200&name=blink_joulukortti_1920x1080.jpg)
- HubSpot
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
- Teknologiat
HubSpotin uutuusominaisuus: sekvensoitu somemainonta
![Juska - Juhani Turpeinen - Blink Helsinki](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/People/juska_edit.jpg?width=1200&name=juska_edit.jpg)
- HubSpot
- Kulttuuri
- Teknologiat
Työharjoittelun kautta tekniseksi suunnittelijaksi
![HubSpotin kontaktiuudistus laskee lisenssihintoja osalla asiakkaista](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Hubspot-kontaktiuudistus.jpg?width=1200&name=Hubspot-kontaktiuudistus.jpg)
- HubSpot
- Teknologiat
HubSpotin kontaktiuudistus laskee lisenssihintoja osalla asiakkaista
![”aN4NA$” alas salasanana](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/1024px-Ananas_flesh_4parts.jpg?width=1200&name=1024px-Ananas_flesh_4parts.jpg)
![Markkinointistrategia on suuri sana](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Markkinointistrategia.jpg?width=1200&name=Markkinointistrategia.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Markkinointistrategia on suuri sana
![markkinoinnin ja myynnin pelikirja](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Inbound2020/Inbound20_Meetup_Scaling_a_successful_marketing.jpg?width=1200&name=Inbound20_Meetup_Scaling_a_successful_marketing.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
Markkinoinnin ja myynnin pelikirja. Kuinka rakennat johdettavan mallin, joka ei perustu sankarimaisiin yksilösuorituksiin?
![Elääkö yrityksesi digitaalisella aikakaudella? Inbound 2020](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Inbound2020/Inbound20_Yes_but_our_business_is_different.jpg?width=1200&name=Inbound20_Yes_but_our_business_is_different.jpg)
- Asiakaskokemus
- Kasvustrategiat
Elääkö yrityksesi digitaalisella aikakaudella? Inbound 2020
![growth driven design](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Inbound2020/Inbound20_Using_your_website_to_grow.jpg?width=1200&name=Inbound20_Using_your_website_to_grow.jpg)
- Asiakaskokemus
- HubSpot
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Mitä kaikkea verkkopalvelu voi olla 2020-luvulla? [Verkkopalveluiden lyhyt evoluutio ja 5 täsmävinkkiä sinulle verkkopalvelu-uudistaja]
![Hakukoneoptimointia ihmiseltä ihmiselle](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Inbound2020/Inbound20_hakukoneoptimointia_ihmiselta_ihmiselle.jpg?width=1200&name=Inbound20_hakukoneoptimointia_ihmiselta_ihmiselle.jpg)
- Asiakaskokemus
- HubSpot
- Teknologiat
Hakukoneoptimointia ihmiseltä ihmiselle
![Covid19 on sähköpostimarkkinoinnin renessanssi](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Inbound2020/Inbound20_Critical_email_marketing.jpg?width=1200&name=Inbound20_Critical_email_marketing.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Covid19 on sähköpostimarkkinoinnin renessanssi
![Lyhytvideopalvelu TikTok vs. Instagram Reels](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Inbound2020/Inbound20_Video_trendit.jpg?width=1200&name=Inbound20_Video_trendit.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Lyhytvideopalvelu TikTok vs. Instagram Reels
![Hoitomalleilla voit tehostaa yrityksesi toimintaa - INBOUND 2020](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Inbound2020/Inbound20_Work_your_workflows.jpg?width=1200&name=Inbound20_Work_your_workflows.jpg)
- HubSpot
- Teknologiat
Hoitomalleilla voit tehostaa yrityksesi toimintaa - INBOUND 2020
![HubSpot Service Hubin avulla voit parantaa asiakaskokemuksen laatua, tarkkuutta ja tehokkuutta [kyllä vaan, automaatio auttaa tässäkin]](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Inbound2020/Inbound20_Service_hub_automation.jpg?width=1200&name=Inbound20_Service_hub_automation.jpg)
- Asiakaskokemus
- HubSpot
- Teknologiat
HubSpot Service Hubin avulla voit parantaa asiakaskokemuksen laatua, tarkkuutta ja tehokkuutta [kyllä vaan, automaatio auttaa tässäkin]
![Näin luot sisältöä joka tuo myyntiä](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Inbound2020/N%C3%A4in%20luot%20sis%C3%A4lt%C3%B6%C3%A4%20joka%20tuo%20myynti%C3%A4.jpg?width=1200&name=N%C3%A4in%20luot%20sis%C3%A4lt%C3%B6%C3%A4%20joka%20tuo%20myynti%C3%A4.jpg)
- HubSpot
- Kasvustrategiat
Sisältömarkkinoinnin ROI: Minkälainen sisältö toimii? [2 faktaa ja 7 vinkkiä]
![B2B-markkinoinnin trendit](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Inbound2020/Inbound20_Dynamic_duo_B2B_trends.jpg?width=1200&name=Inbound20_Dynamic_duo_B2B_trends.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Nämä B2B-markkinoinnin trendit kestävät aikaa – INBOUND 2020
![10 salaisuutta, joiden avulla sisältösi huomataan](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Inbound2020/Inbound20_10_scientific_secrets.jpg?width=1200&name=Inbound20_10_scientific_secrets.jpg)
- Asiakaskokemus
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
10 salaisuutta, joiden avulla sisältösi huomataan
![Kauan eläköön bränditutkimus!](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Ole_rohkea_02-1.jpg?width=1200&name=Ole_rohkea_02-1.jpg)
- Luovat konseptit
Kauan eläköön bränditutkimus!
![Blink Helsinki - Peike Korvenmaa](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/P7211628.jpg?width=1200&name=P7211628.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
Nainen, josta melkein tuli ydinfyysikko
![Markkinointialkemisti](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Briiffi_Mainosalkemisti-2.jpg?width=1200&name=Briiffi_Mainosalkemisti-2.jpg)
- Luovat konseptit
Avoin kirje asiakkaalleni
![Blink Helsingin kulttuuri](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Villa_Furuvik_kuva_hero.jpg?width=1200&name=Villa_Furuvik_kuva_hero.jpg)
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
Syksyn kickoff vauhdittaa työtapojen kehittämistä
![Älytermostaatteja valmistava teknologiayritys Themo Nordic aloitti yhteistyön Blink Helsingin kanssa](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/blink_themo_blogi.jpg?width=1200&name=blink_themo_blogi.jpg)
![Olemme mukana tukemassa lapsiperheitä](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/BlinkHelsinki_2018/Sivut/Blogi/pelastetaan_lapset_..jpeg?width=1200&name=pelastetaan_lapset_..jpeg)
![Hakukoneoptimoinnin ABC](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/hakukoneoptimoinnista_ja_pilarisivuista.jpg?width=1200&name=hakukoneoptimoinnista_ja_pilarisivuista.jpg)
- Asiakaskokemus
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Tekninen hakukoneoptimointi ei yksin riitä
![ville on kiinnostunut logiikasta](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/2020_ville_pekkarinen.jpg?width=1200&name=2020_ville_pekkarinen.jpg)
- Kulttuuri
Viileän järkevä villimies
![Kimmo Saarinen - Blink Helsinki](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/kimmo-saarinen.jpg?quality=low&width=1200&name=kimmo-saarinen.jpg)
- HubSpot
- Kulttuuri
Strateginen ajattelija tuntee myös taktisen markkinoinnin logiikat
![blog checklist](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/blink_blogichecklist.jpg?width=1200&name=blink_blogichecklist.jpg)
![Minkälainen olisi erityisesti markkinoinnin ja myynnin tarpeisiin suunniteltu verkkosivuston ylläpitojärjestelmä (CMS)?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Blink_blogi_CMS-1.jpg?width=1200&name=Blink_blogi_CMS-1.jpg)
- HubSpot
- Digitaalinen markkinointi
- Teknologiat
Minkälainen olisi erityisesti markkinoinnin ja myynnin tarpeisiin suunniteltu verkkosivuston ylläpitojärjestelmä (CMS)?
![Pitkän linjan tinkimätön markkinointiornitologi](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Terhi_1200x550.jpg?width=1200&name=Terhi_1200x550.jpg)
![mitä tunteita brändi herättää](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blogi_bra__ndin_valinta-04.jpg?width=1200&name=blogi_bra__ndin_valinta-04.jpg)
- Asiakaskokemus
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Mitä tunteita brändisi herättää?
![Vinkkejä etätyöhön](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/20200317_blogi_etatyo.jpg?width=1200&name=20200317_blogi_etatyo.jpg)
![Mies, josta ei koskaan tullut arkkitehtia](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Antti_01_Kk_Blinkilainen_1200x550.jpg?width=1200&name=Antti_01_Kk_Blinkilainen_1200x550.jpg)
![HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/panda_cup.png?width=1200&name=panda_cup.png)
![Jukka Juhola, copywriter](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/jukka_juhola.jpg?width=1200&name=jukka_juhola.jpg)
![Markkinointi 2020](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Markkinointi2020-01.gif?width=1200&name=Markkinointi2020-01.gif)
- Asiakaskokemus
- Kasvustrategiat
Mihin 2020-luku on meitä viemässä?
![juhani_1200x548](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/juhani_1200x548.jpg?width=1200&name=juhani_1200x548.jpg)
![Hyvä ohjeisto on brändin kiteytys ja käsikirja](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Hyva-ohjeisto-on-brandin-kiteytys-ja-kasikirja.png?width=1200&name=Hyva-ohjeisto-on-brandin-kiteytys-ja-kasikirja.png)
- Luovat konseptit
Hyvä ohjeisto on brändin kiteytys ja käsikirja
![Crm_integraatiot-01](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Crm_integraatiot-01.jpg?width=1200&name=Crm_integraatiot-01.jpg)
- HubSpot
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
12 tärkeintä CRM-integraatiota
![GDD_opas_osa2_KUVA](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/GDD_opas_osa2_KUVA.jpeg?width=1200&name=GDD_opas_osa2_KUVA.jpeg)
![Video_King-1](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Video_King-1.jpg?width=1200&name=Video_King-1.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Painetusta sanasta liikkuvaksi kuvaksi – miksi video pesee tekstin verkkosivuilla 2020
![timo_1200x543](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/timo_1200x543.jpg?width=1200&name=timo_1200x543.jpg)
![donald_miller](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images2019/Blog_images/donald_miller.jpg?width=1200&name=donald_miller.jpg)
- Luovat konseptit
Make your story great again
![Lypsylehmä-1](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images2019/Blog_images/Lypsylehma%CC%88_1200px.jpg?width=1200&name=Lypsylehma%CC%88_1200px.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Brändi vai myynti? Emootio vai ratio? Miten markkinoinnin panostukset tulisi kohdentaa?
![paivi_1200x548](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/paivi_1200x548.jpg?width=1200&name=paivi_1200x548.jpg)
- Kulttuuri
Kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta
![Iiris_1200x548-1](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Iiris_1200x548-1.jpg?width=1200&name=Iiris_1200x548-1.jpg)
- Kulttuuri
Työharjoittelijana Blink Helsingissä
![Inbound2019_1600px-1](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images2019/Blog_images/Inbound2019_1200px.jpg?width=1200&name=Inbound2019_1200px.jpg)
- HubSpot
- Kasvustrategiat
Inbound19’ - Havaintoja markkinoinnin ja asiakaskokemuksen kehittämisestä
![Onko hyvin suunniteltu puoliksi tehty?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Hyvin_suunniteltu-03.png?width=1200&name=Hyvin_suunniteltu-03.png)
- Kasvustrategiat
Onko hyvin suunniteltu jo puoliksi tehty?
![testi](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/testi.jpg?width=1200&name=testi.jpg)
- Luovat konseptit
Ole ja anna olla
![blink_muuttaa](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images2019/Blog_images/blink_muuttaa.jpg?width=1200&name=blink_muuttaa.jpg)
![Amazing_02](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Amazing_02.jpg?width=1200&name=Amazing_02.jpg)
- Luovat konseptit
Vauhtia ja vaarallisia tilanteita - kesäjuhlat 14.6.2019
![tunnetko_brändisi](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/BlinkHelsinki_2018/Sivut/Blogi/tunnetko_bra%CC%88ndisi.jpg?width=1200&name=tunnetko_bra%CC%88ndisi.jpg)
- Asiakaskokemus
- Luovat konseptit
Mistä tiedän, mitä asiakkaani meistä ajattelee?
![2019_blogi_sisaltoraiskinta_jukka](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/2019_blogi_sisaltoraiskinta_jukka.jpg?width=1200&name=2019_blogi_sisaltoraiskinta_jukka.jpg)
- Asiakaskokemus
- Kasvustrategiat
Maailman yksinkertaisin sisältöstrategia
![2019_blogi_blogit_1](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/2019_blogi_blogit_1.jpg?width=1200&name=2019_blogi_blogit_1.jpg)
![ailapekka](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/ailapekka.jpg?width=1200&name=ailapekka.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
Musiikkitalossa yrityskulttuurin kehittäminen on koko organisaation asia
![Perstuntuma](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images2019/Blog_images/Perstuntuma.jpg?width=1200&name=Perstuntuma.jpg)
- Luovat konseptit
Perstuntuma - uhka vai mahdollisuus?
![2019_blogi_Hubspot_Wordpress_1000x443](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/BlinkHelsinki_2018/Sivut/Blogi/2019_blogi_Hubspot_Wordpress_1000x443.gif?width=1200&name=2019_blogi_Hubspot_Wordpress_1000x443.gif)
- HubSpot
- Kasvustrategiat
- Teknologiat
Näin saat lisätehoa Wordpress-sivustoon HubSpotin avulla
![Biohakkeri-1](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Biohakkeri_800px.jpg?width=1200&name=Biohakkeri_800px.jpg)
- Luovat konseptit
Pinnalla wellness-brändäys: mitattava minä, paras minä
![Mitä luova ajattelu on – viritä aistisi luovaan ideointiin](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Mit%C3%A4-on-luova-ajattelu_featured.jpg?width=1200&name=Mit%C3%A4-on-luova-ajattelu_featured.jpg)
- Luovat konseptit
Mitä luova ajattelu on – viritä aistisi luovaan ideointiin
![Ostopolku tuo hyviä uutisia asiakkaalle ja myyjälle](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/WEBSITE%202023/images%202023/blog%20images%202023/Ostopolku-tuo-hyvia-uutisia-asiakkaalle-ja-myyjalle_featured.png?width=1200&name=Ostopolku-tuo-hyvia-uutisia-asiakkaalle-ja-myyjalle_featured.png)
- Asiakaskokemus
- Kasvustrategiat
Ostopolku tuo hyviä uutisia asiakkaalle ja myyjälle
![testi](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/testi.gif?width=1200&name=testi.gif)
- HubSpot
- Teknologiat
Blink Helsingistä Hubspotin Gold-tason partneritoimisto
![Inbound-markkinoinnin aloittaminen - Miten käynnistetään hedelmällinen yhteistyö?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/BLOG/blink_inbound_markkinointi_blog.jpg?width=1200&name=blink_inbound_markkinointi_blog.jpg)
![5_syyta_Inbound_ei_toimi-01](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/5_syyta_Inbound_ei_toimi-01.jpg?width=1200&name=5_syyta_Inbound_ei_toimi-01.jpg)
- Kasvustrategiat
Viisi syytä sille, miksi inbound-markkinointi ei toimi
![HubSpot_vs_Pardot-01](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/HubSpot_vs_Pardot-01.png?width=1200&name=HubSpot_vs_Pardot-01.png)
- HubSpot
- Teknologiat
HubSpot vai Pardot - plussat kehittäjän näkökulmasta
![Blink_joulu2018_still](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Blink_joulu2018_still.jpg?width=1200&name=Blink_joulu2018_still.jpg)
- Luovat konseptit
Blinkin joulutervehdys sinulle
![Blink Helsinki Timo Vennonen ja Terhi Bergius](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blogi_terhitimo-1.jpg?width=1200&name=blogi_terhitimo-1.jpg)
- Asiakaskokemus
- Kasvustrategiat
Jotain uutta, vanhaa, lainattua ja sinistä – sisältökonkarit arvioivat markkinoinnin muutosta
![Mitä näkymiä kristallipallo meille antaa?](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/blogi_digitaalinenkayttajakokemus2018.jpg?width=1200&name=blogi_digitaalinenkayttajakokemus2018.jpg)
- Asiakaskokemus
- Luovat konseptit
- Teknologiat
Digitaalinen käyttäjäkokemus - trendejä vuodelle 2019
![Blink_VIRIA_kuvitus](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Blink_VIRIA_kuvitus.jpg?width=1200&name=Blink_VIRIA_kuvitus.jpg)
- Luovat konseptit
Viria uudisti turvaliiketoiminnan markkinoinnin suunnan
![Mikko_Keranen_ICEYE_2](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Mikko_Keranen_ICEYE_2.jpg?width=1200&name=Mikko_Keranen_ICEYE_2.jpg)
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit
ICEYE kasvaa inbound-markkinoinnin avulla
![Brandit_tulevat-01](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Brandit_tulevat-01.jpg?width=1200&name=Brandit_tulevat-01.jpg)
- Asiakaskokemus
- Luovat konseptit
Rakenna inhimillinen brändi – se herättää luottamuksen
![Hyvän blogin kirjoittaminen](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Blogikirjoittaja.gif?width=1200&name=Blogikirjoittaja.gif)
- Asiakaskokemus
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
Tee blogipostaus, joka ilahduttaa lukijoitasi
![Blink_tallinn-3](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Blink_tallinn-3.jpg?width=1200&name=Blink_tallinn-3.jpg)
- Kulttuuri
- Luovat konseptit
Blink Tallinn° - PopUp Agency
![Blink_inbound_kuvitus](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Blink_inbound_kuvitus.jpg?width=1200&name=Blink_inbound_kuvitus.jpg)
- Asiakaskokemus
- HubSpot
- Digitaalinen markkinointi
Havaintoja markkinoinnin tulevaisuudesta - ja INBOUND 2018 - tapahtumasta
![Blink_ROI_kuvitus](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Blink_ROI_kuvitus.jpg?width=1200&name=Blink_ROI_kuvitus.jpg)
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
Mikä on hyvä ROI? Jos voisit ostaa 1 eurolla 80 euroa, ostaisitko?
![ICEYE-X1-launch-announced-render-1](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/ICEYE-X1-launch-announced-render-1.jpg?width=1200&name=ICEYE-X1-launch-announced-render-1.jpg)
![lomablogi_6.2018](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/lomablogi_6.2018.jpg?width=1200&name=lomablogi_6.2018.jpg)
- Luovat konseptit
Lomille aistit edellä
![internet_1_sec](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/internet_1_sec.gif?width=1200&name=internet_1_sec.gif)
- Kasvustrategiat
Tiedätkö, mitä internet tekee viikonloppuna?
![20180518_tuotteistusontarkeaa](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Tuotteistus.jpg?width=1200&name=Tuotteistus.jpg)
- Asiakaskokemus
- Kasvustrategiat
Palveluiden tuotteistaminen - miten välttää sudenkuopat?
![1 (1)](https://www.blinkhelsinki.fi/hs-fs/hubfs/Images/Blog_images/Westpro%20pressi.jpg?width=1200&name=Westpro%20pressi.jpg)
- HubSpot
- Digitaalinen markkinointi
- Kasvustrategiat
- Luovat konseptit