Viria uudisti turvaliiketoiminnan markkinoinnin suunnan

Blink_VIRIA_kuvitus

Virian viestintäjohtaja Tiina Nieminen ja Blink Helsingin asiakkuusjohtaja Piia Holma keskustelivat siitä, miten uudelle Viria-brändille luotiin kiinnostava markkinoinnin konsepti, joka toimi paitsi lanseerauksessa myös antaa työkaluja pitemmälle aikavälille.

Lue lisää...

Edukseen erottuva asiakaskokemus syntyy palvelupolun laaduttamisella

blink_asiakaspolku_aloituskuva.png

Mitä mieltä olet seuraavista väittämistä:

•Asiakas on aika oikeassa.

•Asiakkaasi on työsi tarkoitus.

•Asiakasta ei kiinnosta myymäsi tuote vaan tarjoamasi ratkaisu.

•Asiakas kertoo hyvästä kokemuksesta yhdelle, mutta huonosta kokemuksesta kymmenelle.

Lue lisää...

Ostajapersoonien määrittelyllä asiakastuntemukseen

ostajapersoonat-401255-edited-912053-edited.jpg

 Asiakastuntemus on erottuvan, tuloksellisen ja menestyksekkään liiketoiminnan lähtökohta. Oma kohderyhmä täytyy tuntea, jotta voi tarjota asiakkaille merkityksellisiä asioita ja jotta toiminnan motiiveja voidaan ymmärtää. Asiakkaat myös odottavat sitä. 

Lue lisää...