Blogi

SLUSH 17 BLINK-haastattelussa Mikael Thuneberg, Supermetrics

myynti ja markkinointi video

Samuli Salokangas

Blinkin Slush 17 -haastattelussa Mikael Thuneberg CEO & Founder, Supermetrics.

Black_RGB_ForDigitalUse.png

Mikael Thuneberg CEO & Founder, Supermetrics. Mikael kertoo miten mainostoimisto tai asiakasyritys voi käyttää palvelua yhdistämään monikanavamarkkinoinnin tulokset yhteen paikkaan raportoitavaksi ja muokattavaksi.

 


 

Author avatar
Samuli Salokangas

Katso myös

INBOUND 2021 - Tämän missasit vuoden markkinointitapahtumasta

Jonna Sulkanen 6 minuuttia luettavaa
Lue

Oho, unohdimme kertoa miksei *kukaan* avaa sähköpostejasi jos jatkat…

Jonna Sulkanen 3 minuuttia luettavaa
Lue

Miten ostaminen muuttuu - ja mitä markkinoinnissa ja myynnissä pitää siksi muuttaa?

Antti Tolonen 4 minuuttia luettavaa
Lue
ikoni_lataa_opas-pieni
LATAA SISÄLTÖMARKKINOINNIN OPAS

Lue kuinka voit kääntää yrityksesi sisällöt tulokselliseksi sisältömarkkinoinniksi.

LATAA OPAS

AUTAMME SINUA ONNISTUMAAN.
OTA YHTEYTTÄ TAI VARAA AIKA TAPAAMISELLE.

Antti Tolonen antti@blinkhelsinki.fi puh. +358 207792100

OTA YHTEYTTÄ VARAA AIKA
Google maps image