Blogi

SLUSH 17 BLINK-haastattelussa Mikael Thuneberg, Supermetrics

myynti ja markkinointi video

Samuli Salokangas

Blinkin Slush 17 -haastattelussa Mikael Thuneberg CEO & Founder, Supermetrics.

Black_RGB_ForDigitalUse.png

Mikael Thuneberg CEO & Founder, Supermetrics. Mikael kertoo miten mainostoimisto tai asiakasyritys voi käyttää palvelua yhdistämään monikanavamarkkinoinnin tulokset yhteen paikkaan raportoitavaksi ja muokattavaksi.

 


 

Author avatar
Samuli Salokangas

Katso myös

Luova ideointi – 6 työkalua ja 6 sääntöä

Timo Vennonen 4 minuuttia luettavaa
Lue

TikTok – on(ko) aika ottaa suosittu somekanava käyttöön yrityksen markkinoinnissa

Jonna Sulkanen 9 minuuttia luettavaa
Lue

Näin kasvatat julkaisujesi näkyvyyttä LinkedInissä

Jenni Kanninen 4 minuuttia luettavaa
Lue
ikoni_lataa_opas-pieni
LATAA SISÄLTÖMARKKINOINNIN OPAS

Lue kuinka voit kääntää yrityksesi sisällöt tulokselliseksi sisältömarkkinoinniksi.

LATAA OPAS

AUTAMME SINUA ONNISTUMAAN.
OTA YHTEYTTÄ TAI VARAA AIKA TAPAAMISELLE.

Asiakkaat

Piia Holma
Kasvujohtaja
piia@blinkhelsinki.fi
puh. +358 40 527 8810

Työnhakijat

Antti Tolonen
Toimitusjohtaja
antti@blinkhelsinki.fi
puh. +358 207792100

TILAA UUTISKIRJE

Jaamme kuukausittain näkemyksiä, vinkkejä ja menestyskeissejä markkinoinnin ammattilaisille.

Google maps image