Blogi

SLUSH 17 BLINK-haastattelussa Mikael Thuneberg, Supermetrics

myynti ja markkinointi video

Samuli Salokangas

Blinkin Slush 17 -haastattelussa Mikael Thuneberg CEO & Founder, Supermetrics.

Black_RGB_ForDigitalUse.png

Mikael Thuneberg CEO & Founder, Supermetrics. Mikael kertoo miten mainostoimisto tai asiakasyritys voi käyttää palvelua yhdistämään monikanavamarkkinoinnin tulokset yhteen paikkaan raportoitavaksi ja muokattavaksi.

 


 

Author avatar
Samuli Salokangas

Katso myös

Journey Based Advertising - HubSpot - Blink Helsinki

HubSpotin uutuusominaisuus: sekvensoitu somemainonta

Peike Korvenmaa 4 minuuttia luettavaa
Lue
Juska

Työharjoittelun kautta tekniseksi suunnittelijaksi

Terhi Bergius Minuutti luettavaa
Lue

HubSpotin kontaktiuudistus laskee lisenssihintoja osalla asiakkaista

Kimmo Saarinen 2 minuuttia luettavaa
Lue
ikoni_lataa_opas-pieni
LATAA SISÄLTÖMARKKINOINNIN OPAS

Lue kuinka voit kääntää yrityksesi sisällöt tulokselliseksi sisältömarkkinoinniksi.

LATAA OPAS

AUTAMME SINUA ONNISTUMAAN.
OTA YHTEYTTÄ TAI VARAA AIKA TAPAAMISELLE.

Antti Tolonen antti@blinkhelsinki.fi puh. +358 207792100

OTA YHTEYTTÄ VARAA AIKA