Blogi

SLUSH 17 BLINK-haastattelussa Mikael Thuneberg, Supermetrics

myynti ja markkinointi video

Samuli Salokangas

Blinkin Slush 17 -haastattelussa Mikael Thuneberg CEO & Founder, Supermetrics.

Black_RGB_ForDigitalUse.png

Mikael Thuneberg CEO & Founder, Supermetrics. Mikael kertoo miten mainostoimisto tai asiakasyritys voi käyttää palvelua yhdistämään monikanavamarkkinoinnin tulokset yhteen paikkaan raportoitavaksi ja muokattavaksi.

 


 

Author avatar
Samuli Salokangas

Katso myös

Dataohjautuva markkinointi vaatii tavoitteet, mittariston ja datan analysoinnin

Saatko sitä, mitä mittaat? Dataohjautuva markkinointi edellyttää tavoitteiden ja mittareiden syvää ymmärrystä

Peike Korvenmaa Alle minuutti luettavaa
Lue
Designer Heikki Kääriäinen

Graafisen suunnittelun notkea moniottelija

Terhi Bergius Minuutti luettavaa
Lue
Nosta blogisi hakutulosten kärkeen

Blogin optimointi nostaa sisältösi hakutulosten kärkeen

Johanna Söderlund Alle minuutti luettavaa
Lue
ikoni_lataa_opas-pieni
LATAA SISÄLTÖMARKKINOINNIN OPAS

Lue kuinka voit kääntää yrityksesi sisällöt tulokselliseksi sisältömarkkinoinniksi.

LATAA OPAS

AUTAMME SINUA ONNISTUMAAN.
OTA YHTEYTTÄ TAI VARAA AIKA TAPAAMISELLE.

Antti Tolonen antti@blinkhelsinki.fi puh. +358 207792100

OTA YHTEYTTÄ VARAA AIKA
Google maps image