Blogi

Ontuuko myynnin ja markkinoinnin yhteispeli?

myynti ja markkinointi

Piia Holma

Lataa myynnin ja markkinoinnin synergiaa käsittelevä opas, joka auttaa yrityksiä parantamaan sisäisiä työskentelymalleja.

Digitalisaatio vaikuttaa kaikkialla. Oletko huomannut, että se ulottuu myös yrityksesi yhteistyömalleihin saakka? 

Vanhojen tuotantorakenteiden mukaan organisoituneissa yrityksissä myynti ja markkinointi ovat usein erillään. Molemmat organisaation osat työskentelevät omilla tonteillaan, ja kommunikaatiossa olisi parannettavaa. Miten myynnin ja markkinoinnin välinen viestintä sitten saadaan toimimaan? Mihin kaikkeen se vaikuttaa?

Olemme tehneet myynnin ja markkinoinnin synergiaa käsittelevän oppaan, jolla haluamme auttaa yrityksiä parantamaan sisäisiä työskentelymalleja. Oppaassa on konkreettisia vinkkejä yhteistyön parantamiseen ja päätöksenteon vahvistamiseen. 

LATAA OPAS

Author avatar
Piia Holma

Piia tunnistaa asiakkuusjohtajana erilaisia toimialoja edustavien asiakkaiden kipupisteet. Hän on mm. sisältömarkkinoinnin, markkinoinnin automaation ja mitattavuuden puolestapuhuja.

Katso myös

Dataohjautuva markkinointi vaatii tavoitteet, mittariston ja datan analysoinnin

Saatko sitä, mitä mittaat? Dataohjautuva markkinointi edellyttää tavoitteiden ja mittareiden syvää ymmärrystä

Peike Korvenmaa Alle minuutti luettavaa
Lue
Designer Heikki Kääriäinen

Graafisen suunnittelun notkea moniottelija

Terhi Bergius Minuutti luettavaa
Lue
Nosta blogisi hakutulosten kärkeen

Blogin optimointi nostaa sisältösi hakutulosten kärkeen

Johanna Söderlund Alle minuutti luettavaa
Lue
ikoni_lataa_opas-pieni
LATAA MYYNTI JA MARKKINOINTI -OPAS

Paranna yrityksesi tulosta myynnin ja markkinoinnin synergialla.

LATAA OPAS

AUTAMME SINUA ONNISTUMAAN.
OTA YHTEYTTÄ TAI VARAA AIKA TAPAAMISELLE.

Antti Tolonen antti@blinkhelsinki.fi puh. +358 207792100

OTA YHTEYTTÄ VARAA AIKA
Google maps image