Blogi

Ontuuko myynnin ja markkinoinnin yhteispeli?

myynti ja markkinointi

Piia Holma

Lataa myynnin ja markkinoinnin synergiaa käsittelevä opas, joka auttaa yrityksiä parantamaan sisäisiä työskentelymalleja.

Digitalisaatio vaikuttaa kaikkialla. Oletko huomannut, että se ulottuu myös yrityksesi yhteistyömalleihin saakka? 

Vanhojen tuotantorakenteiden mukaan organisoituneissa yrityksissä myynti ja markkinointi ovat usein erillään. Molemmat organisaation osat työskentelevät omilla tonteillaan, ja kommunikaatiossa olisi parannettavaa. Miten myynnin ja markkinoinnin välinen viestintä sitten saadaan toimimaan? Mihin kaikkeen se vaikuttaa?

Olemme tehneet myynnin ja markkinoinnin synergiaa käsittelevän oppaan, jolla haluamme auttaa yrityksiä parantamaan sisäisiä työskentelymalleja. Oppaassa on konkreettisia vinkkejä yhteistyön parantamiseen ja päätöksenteon vahvistamiseen. 

LATAA OPAS

Author avatar
Piia Holma

Piia tunnistaa kasvujohtajana erilaisia toimialoja edustavien asiakkaiden kipupisteet. Hän on mm. sisältömarkkinoinnin, markkinoinnin automaation ja mitattavuuden puolestapuhuja.

Katso myös

Web-analytiikka murroksessa: Yksityisyys ytimessä

Peike Korvenmaa 3 minuuttia luettavaa
Lue

Hyvä webinaari ei vaadi ihmeitä – näin luot onnistuneen virtuaalitapahtuman

Jonna Sulkanen 5 minuuttia luettavaa
Lue

Nykypäivän asiakas valitsee itse ostopolkunsa

Toni Talasjoki 3 minuuttia luettavaa
Lue
ikoni_lataa_opas-pieni
LATAA MYYNTI JA MARKKINOINTI -OPAS

Paranna yrityksesi tulosta myynnin ja markkinoinnin synergialla.

LATAA OPAS

AUTAMME SINUA ONNISTUMAAN. OTA YHTEYTTÄ TAI VARAA AIKA TAPAAMISELLE.

Asiakkaat

Piia Holma Kasvujohtaja piia@blinkhelsinki.fi
puh. +358 40 527 8810

Työnhakijat

Antti Tolonen Toimitusjohtaja antti@blinkhelsinki.fi
puh. +358 207792100

TILAA UUTISKIRJE

Jaamme kuukausittain näkemyksiä, vinkkejä ja menestyskeissejä markkinoinnin ammattilaisille.

Google maps image