BLOGI

ICEYE kasvaa inbound-markkinoinnin avulla

Kasvuyritys ICEYEn markkinointia vetävä Mikko Keränen kertoo, miksi panostaa inbound-markkinointiin. Hyvät tulokset edellyttävät tekoja sekä myynnin ja markkinoinnin tiivistä yhteistyötä. Nopea kasvu onnistuu, kun markkinointi ymmärtää liiketoiminnan tarpeet ja käyttää tukenaan osaavia kumppaneita.

Piia Holma | 19.11.2018 | Minuutti luettavaa

Tuloksellinen inbound-markkinointi edellyttää rohkeita päätöksiä ja yhteistyötä, kertoo ICEYEn markkinoinnista vastaava Mikko Keränen. Hänellä on jo vuosien kokemus inbound-markkinoinnin tekemisestä ja tuloksellisuudesta.

Inbound-markkinointi mahdollistaa tehokkaan liidien keräämisen, lämmittämisen ja asiakkaiden palvelemisen verkkosisältöjen avulla. Kuuntele miksi ja miten nopeasti kasvavassa kansainvälisessä yrityksessä tehdään markkinointia:

Lue myös ICEYEn ja Blinkin yhteistyöstä.

Piia Holma

Piia tunnistaa asiakkuusjohtajana erilaisia toimialoja edustavien asiakkaiden kipupisteet. Hän on mm. sisältömarkkinoinnin, markkinoinnin automaation ja mitattavuuden puolestapuhuja.

JAA JULKAISU
   
TUTUSTU INBOUND-MARKKINOINTIIN JA SEN TARJOAMIIN ETUIHIN

Perehdy menetelmään, jonka avulla voit tehostaa yrityksesi markkinointia ja myyntiä nykyaikaisin keinoin.

LUE LISÄÄ►