Blogi

ICEYE kasvaa inbound-markkinoinnin avulla

inbound-markkinointi myynti ja markkinointi video

Piia Holma

Kasvuyritys ICEYEn markkinointia vetävä Mikko Keränen kertoo, miksi panostaa inbound-markkinointiin. Hyvät tulokset edellyttävät tekoja sekä myynnin ja markkinoinnin tiivistä yhteistyötä. Nopea kasvu onnistuu, kun markkinointi ymmärtää liiketoiminnan tarpeet ja käyttää tukenaan osaavia kumppaneita.

Mikko_Keranen_ICEYE_2

Tuloksellinen inbound-markkinointi edellyttää rohkeita päätöksiä ja yhteistyötä, kertoo ICEYEn markkinoinnista vastaava Mikko Keränen. Hänellä on jo vuosien kokemus inbound-markkinoinnin tekemisestä ja tuloksellisuudesta.

Inbound-markkinointi mahdollistaa tehokkaan liidien keräämisen, lämmittämisen ja asiakkaiden palvelemisen verkkosisältöjen avulla. Kuuntele miksi ja miten nopeasti kasvavassa kansainvälisessä yrityksessä tehdään markkinointia:

Lue myös ICEYEn ja Blinkin yhteistyöstä.

Author avatar
Piia Holma

Piia tunnistaa asiakkuusjohtajana erilaisia toimialoja edustavien asiakkaiden kipupisteet. Hän on mm. sisältömarkkinoinnin, markkinoinnin automaation ja mitattavuuden puolestapuhuja.

Katso myös

Brändi vai sisältömarkkinointi? Vai molemmat?

Brändin rakentaminen ja sisältömarkkinointi. Joko tai vai sekä että? 

Timo Vennonen 3 minuuttia luettavaa
Lue
Joululahjoitus Pelastakaa lapset ry:lle

Aika huolehtia toisistamme

Antti Tolonen Alle minuutti luettavaa
Lue
Markkinointibudjetti 2021

Markkinointibudjetti 2021 – näin tarkistat sen laadun

Terhi Bergius 3 minuuttia luettavaa
Lue
TUTUSTU INBOUND-MARKKINOINTIIN JA SEN TARJOAMIIN ETUIHIN

Perehdy menetelmään, jonka avulla voit tehostaa yrityksesi markkinointia ja myyntiä nykyaikaisin keinoin.

LUE LISÄÄ

AUTAMME SINUA ONNISTUMAAN.
OTA YHTEYTTÄ TAI VARAA AIKA TAPAAMISELLE.

Antti Tolonen antti@blinkhelsinki.fi puh. +358 207792100

OTA YHTEYTTÄ VARAA AIKA