ICEYE kasvaa inbound-markkinoinnin avulla

Mikko_Keranen_ICEYE_2

Tuloksellinen inbound-markkinointi edellyttää rohkeita päätöksiä ja yhteistyötä, kertoo ICEYEn markkinoinnista vastaava Mikko Keränen. Hänellä on jo vuosien kokemus inbound-markkinoinnin tekemisestä ja tuloksellisuudesta.

Lue lisää...

Palveluiden tuotteistaminen - miten välttää sudenkuopat?

20180518_tuotteistusontarkeaa

"Ei muuten tule onnistumaan!" 

Usein tuotteistuksen alkuvaiheessa yrityksen työntekijät pitävät tiukasti kiinni ajatuksesta, että oman yrityksen palvelut ovat liian uniikkeja tai monimutkaisia tuotteistettavaksi. Totta on, että usein koko tarjontaa sellaisenaan ei voida paketoida ostettaviksi kokonaisuuksiksi, mutta jo kevyempi hahmottaminen tekee lähestymisen asiakkaalle huomattavasti helpommaksi. Ja prosessin edetessä organisaation vastaan hangoitelleet osapuoletkin ovat unohtaneet rimpuilunsa. 

Lue lisää...

Westpro uudisti myynti- ja markkinointimallinsa ja saavutti ennennäkemättömiä tuloksia

1 (1)

Espoolainen rakennusliike Westpro halusi kehittää tapaansa myydä ja markkinoida. Kumppaniksi Westpro valitsi Blink Helsingin. Sisältömarkkinoinnin ja markkinointiautomaation avulla päästiin ennennäkemättömiin tuloksiin. 

Lue lisää...

Miten markkinointi kadotti ihmisen? (+ 3 vinkkiä ihmisen uudelleenlöytämiseksi)

20180501_markkinointikadottiihmisen

”ABC - Always. Be. Closing”, vaahtosi Alec Baldwinin esittämä myyntirepsa vuonna 1992 ilmestyneessä elokuvassa Glengarry Glen Ross. Kyseinen hahmo ilmensi aggressiiviseen tyrkyttämiseen perustuvaa myyntitapaa, jossa myyjä vie ja prospekti vikisee. Fokus oli klousatuissa diileissä, ei tyylipisteissä saati prospektissa tai hänen tarpeissaan. Ihminen katosi yhtälöstä.

Lue lisää...

Learning by fucking up

Ajatuksia INBOUND17- ja Nordic Business Forum -tapahtumista

Lue lisää...

Ontuuko myynnin ja markkinoinnin yhteispeli?

Digitalisaatio vaikuttaa kaikkialla. Oletko huomannut, että se ulottuu myös yrityksesi yhteistyömalleihin saakka? Vanhojen tuotantorakenteiden mukaan organisoituneissa yrityksissä myynti ja markkinointi ovat usein erillään. Molemmat organisaation osat työskentelevät omilla tonteillaan, ja kommunoinnissa olisi parannettavaa. Miten myynnin ja markkinoinnin välinen viestintä sitten saadaan toimimaan? Mihin kaikkeen se vaikuttaa?

Lue lisää...

Liidien kvalifiointi - miten erotat jyvät akanoista?

shutterstock_200814302-558125-edited.jpg

Liidit ovat konkreettinen linkki yrityksen markkinoinnin ja myynnin välillä. Ihannetilanteessa myynnin tavoitteena on tehdä mahdollisimman paljon kauppaa liideistä ja markkinoinnin tavoitteena laadukkaiden liidien tuottaminen myynnille.

Lue lisää...