• PALVELUT
  • REFERENSSIT
  • IHMISET
  • BLOGI
  • TYÖKALUT
  • REKRY
  • YHTEYS

Identiteetti, mainonnan konsepti & osallistavat sisällöt

Atria on suomalainen elintarvikealan yritys, jonka toiminta perustuu vastuullisuuteen. Atria Food Service on Atrian B2B-liiketoiminta, joka auttaa suurkeittiöitä, kuten ravintoloita ja kouluja, tekemään parempaa ruokaa tarkoituksenmukaisella reseptiikalla ja tehokkaaksi todetuilla valmistusmetodeilla.




Kaikki Atria-tuotemerkin alla myytävät tuotteet ovat Suomessa kasvatettua ja Suomessa jalostettua, vastuullisesti tuotettua ruokaa. Atria valvoo tuotannon laatua kaikissa sen eri vaiheissa. Lihakarja voi hyvin, koska mitään ei ole jätetty sattuman varaan. Karjankasvattajat varmistavat, että eläimet saavat riittävästi liikuntaa, juuri oikeanlaista ruokaa ja tarvitsemaansa hoitoa. Atrian omat kriteerit eläinten hoidolle ovatkin useimmiten laissa määrättyjä Eviran valvomia standardeja tiukemmat. Siksi eläimet eivät juurikaan sairasta - ja siksi lautasille päätyvät lopputuotteet ovat laadullisesti ensiluokkaisia.

Atrian laatulihoille luotu identiteetti dramatisoi Atrian vahvuudet kohdeyleisöä puhuttelevalla tavalla. Jotta laitumelta lautaselle päätyy pelkästään priimaa, on arvoketjun jokaisen vaiheen toimittava aukottomasti. Tinkimätön suomalainen -konsepti nostaa arvoketjun eri vaiheiden tekijöitä - karjankasvattajia, lihanleikkaajia, keittiömestareita - esiin kunnioittavalla tavalla, antamalla laadulle kasvot.

Atrialla on syvä ymmärrys suurkeittiöiden haasteista ja mahdollisuuksista, minkä vuoksi Atria pystyy tarjoamaan tuotteiden lisäksi paljon erilaisia ratkaisuja keittiöarjen kehittämiseksi. Atria auttaa asiakkaitaan monipuolisesti tarjoaman kehittämisessä, valmistusmetodeissa, henkilöstökoulutuksissa ja käytännön markkinoinnissa. Atrialle suunnittelemamme verkkokonseptit ja kohdeyleisöä osallistavat toiminnallisuudet ovat jalkauttaneet tätä osaamista digitaaliseen ympäristöön.

Olemme konseptoineet mm. kiertävän ruokalistakonfiguraattorin, jonka avulla keittiöpäättäjä voi kätevästi generoida itselleen kiertävän ruokalistan käytännössä valikoidulla reseptiikalla, tehokkaalla valmistusmetodilla ja oikeilla toimitusmäärillä; ruokalistakoostimen, jolla keittiöpäättäjä voi luoda itselleen käyttökelpoiset markkinointimateriaalit suoraan verkosta; ja ruhonosaoppaan, jonka avulla tietämys raaka-aineesta voidaan jakaa kätevällä tavalla myös ammattikeittiön nuoremmalle polvelle!

Asiakas:

Asiakkaan vastuuhenkilö:

Janne Tirkkonen

Tarja Sillanpää

"Pitkän yhteistyömme myötä Blink Helsingillä on hyvä ymmärrys siitä, miten markkina toimii ja millä keinoin kohdeyleisölle voidaan luoda lisäarvoa niin, että se näkyy myös tuloksissa"

Janne Tirkkonen
Kehityspäällikkö