Identiteetti, mainonnan konsepti & osallistavat sisällöt
Kaikki Atria-tuotemerkin alla myytävät tuotteet ovat Suomessa kasvatettua ja Suomessa jalostettua, vastuullisesti tuotettua ruokaa. Atria valvoo tuotannon laatua kaikissa sen eri vaiheissa. Lihakarja voi hyvin, koska mitään ei ole jätetty sattuman varaan. Karjankasvattajat varmistavat, että eläimet saavat riittävästi liikuntaa, juuri oikeanlaista ruokaa ja tarvitsemaansa hoitoa. Atrian omat kriteerit eläinten hoidolle ovatkin useimmiten laissa määrättyjä Eviran valvomia standardeja tiukemmat. Siksi eläimet eivät juurikaan sairasta - ja siksi lautasille päätyvät lopputuotteet ovat laadullisesti ensiluokkaisia.

Atrian laatulihoille luotu identiteetti dramatisoi Atrian vahvuudet kohdeyleisöä puhuttelevalla tavalla. Jotta laitumelta lautaselle päätyy pelkästään priimaa, on arvoketjun jokaisen vaiheen toimittava aukottomasti. Tinkimätön suomalainen -konsepti nostaa arvoketjun eri vaiheiden tekijöitä - karjankasvattajia, lihanleikkaajia, keittiömestareita - esiin kunnioittavalla tavalla, antamalla laadulle kasvot.