Greenled
Moderni verkkosivusto laajan tuotevalikoiman brändille
Suomalainen kestävien LED-valaistusratkaisujen toimittaja Greenled uudisti verkkosivustonsa vuoden 2025 alussa. Projekti sisälsi myös brändin visuaalisten elementtien raikastamisen. Blinkin verkkosivuteeman pohjalta HubSpot-alustalle rakennettu kokonaisuus parantaa mm. sivuston käytettävyyttä sekä laajan tuotevalikoiman esittämistä ja ylläpitoa.

Verkkosivuston uudistamiselle oli monia syitä
Greenledin verkkosivusto oli vanhentunut teknisesti, toiminnallisesti ja visuaalisesti.
Vanhan verkkosivuston kaikki kieliversiot siirrettiin samaan domainiin. Alustaksi valittiin HubSpot ja sivusto rakennettiin Blinkin verkkosivuteemaa hyödyntäen. Näin sivuston tekninen optimointi saatiin huippukuntoon ja sivuston kehittäminen on helppoa myös jatkossa. Lisäksi HubSpot-lisenssin tarjoamat mahdollisuudet ovat Greenledin käytettävissä.
Sivuston designin raikastamiseksi Blink suunnitteli myös uuden värimaailman ja sivuston graafiset elementit.
Tyylikäs verkkosivusto palvelee kävijöitä ja ylläpitäjiä
Greenledin uuden sivuston ilme on moderni ja raikas. Navigaatiossa on kävijöitä helpottava megamenu sekä saavutettavuutta ja brändiä tukeva vaalea/tumma-tilan valitsin, joka tunnistaa kävijän laitteen asetuksen automaattisesti ja mahdollistaa tilan vaihtamisen.
Koska Greenledin tuotevalikoima on erittäin laaja, sivustolle räätälöitiin kävijää helpottava tuotevalitsin. Myös tuotesivut ovat poikkeuksellisen kattavat.
Greenled Oy on Suomen johtava LED-valaistusratkaisujen toimittaja yrityksille ja julkiselle sektorille. Laaja kestävien LED-valaistusratkaisujen valikoima auttaa asiakkaita tehostamaan liiketoimintaansa.
Greenledin tavoitteena on tarjota kestäviä LED-valaistusratkaisuja, jotka säästävät energiaa ja vähentävät hiilidioksidipäästöjä.