CoreGo
Kansainvälisen teknologiayrityksen brändiä tukeva verkkosivusto
Useissa Euroopan maissa toimiva suomalaisyritys CoreGo tarvitsi nykyaikaiset verkkosivut kasvunsa tueksi. Sivuston ulkoasun suunnitteli Hiekka Graphics ja Blink toteutti sivuston HubSpot-alustalle oman verkkosivuteemansa pohjalta. Uusi sivusto vahvistaa CoreGon brändiä sekä modernilla designilla että toiminnallisuudellaan.

Näyttävä verkkosivu-uudistus tehokkaalla aikataululla
HubSpot valittiin verkkosivualustaksi monipuolisuutensa ja helppokäyttöisyytensä vuoksi. HubSpot mahdollistaa jatkossa myös markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun prosessien kehittämisen.
CoreGon uuden verkkosivuston pohjana oli Blinkin verkkosivuteema, joka nopeutti sivuston rakentamista ja varmistaa sekä sivuston yhdenmukaisuuden että sivuston erinomaisen teknisen optimoinnin. Uusi sivusto oli valmis sisällönsyöttöön alle kuukaudessa ja se julkaistiin vuoden 2025 kesäkuussa.
Kuuden kieliversion sivuston päädomainiksi vaihtui corego.com, mikä osaltaan vahvistaa mielikuvaa kansainvälisestä toimijasta. Sivustolle räätälöitiin 4-tasoinen megamenu, joka palvelee hyvin sivustolla kävijää.
Referenssejä varten luotiin informatiivinen korttiratkaisu, josta kävijä näkee helposti asiakkaalle toimitetut ratkaisut. Helposti yhdestä paikasta päivitettävä korttitoteutus on käytössä myös yrityssivulla.


Suomalainen CoreGo toimittaa suuriin yleisötapahtumiin huippuluokan teknologiaa, järjestelmiä ja palveluita, jotka tekevät jokaisesta tapahtumasta unohtumattoman sekä sen järjestäjälle että kävijälle. CoreGon luotettavat ja skaalautuvat ratkaisut palvelevat tapahtumajärjestäjiä ja tapahtuma-areenoita pohjoismaissa sekä DACH-alueella.
CoreGo
Hiekka Graphics