Miksi päädyitte brändiuudistukseen?
– Syy oli selkeä. Olemme olleet 20 vuotta taloushallinnon toimija ja yritysoston seurauksena meidän palvelutarjoomamme laajeni. Vanha brändi ei enää kuvastanut sitä, mitä olemme.
Millainen uudistuneesta brändistä tuli?
– Brändistä tuli erittäin raikas ja erilainen ja se kuvastaa hyvin, mitä olemme. Brändilupauksemme on Join the Growth Ride. Sen lisäksi että haluamme itse kasvaa, tavoitteemme on ennen kaikkea, että palveluidemme avulla asiakkaamme voivat kasvaa – kasvuhan on jokaisen terveen yrityksen tavoite. Tämä tulee hyvin esille uudistuneessa brändissämme.
Mitä pidät uudistuneesta brändistänne?
– Tykkään tosi paljon. Se on ennen kaikkea raikas ja kuvastaa laajentunutta tuoteportfoliotamme ja on myös henkilöstöllemme reipas merkki muutoksesta. Asiakkaatkin ovat huomanneet uudistuneen brändin, ja mikä parasta he ovat brändiuudistuksen myötä huomanneet uudet tuotteemme ja palvelumme.
Miten brändin uudistaminen tapahtui?
– Se oli noin puolen vuoden mittainen projekti. Ensin mietittiin tietysti sisäisesti, mitä halutaan tehdä ja mitä uudistuneella brändillä halutaan saavuttaa. Sen jälkeen valittiin kumppani, joka osaisi auttaa meitä sellaisissa asioissa, joita emme itse osaa. Kumppaniksi valikoitui Blink Helsinki, jonka vetämänä brändiuudistus kaikkine workshoppeineen toteutettiin.
Miksi päädyitte valitsemaan Blink Helsingin kumppaniksenne?
– Meillä oli jo jonkin verran historiaa yhteisestä tekemisestä, ja Blinkillä oli aina ollut brändiin liittyviä ideoita. Valintaprosessin aikana huomattiin aika nopeasti, että Blink on meille oikea kumppani, sillä sieltä uskallettiin haastaa ja ehdottaa uusia ja erilaisia ideoita. Yhteistyö meni juuri sopivasti eri mieltä ollen ja workshopeissa oli hyvä ilmapiiri, joka kannusti avoimuteen. Näkökulmia ja mielipiteitä oli paljon ja keskustelut olivat vilkkaita, ja luultavasti juuri siksi lopputuloksesta tuli niin hyvä.