Ohita navigaatio

Norrin

Konsultointi- ja teknologiayhtiön innovatiivisuus toteutuu nyt myös verkkosivustolla

Kolmen teknologiayhtiön, Cloud1:n, Devisioonan ja Smartbin yhdistyessä kokonaisuudelle tarvittiin yhteinen nimi ja ilme. Uusi yritysbrändi Norrin julkaistiin keväällä 2025. Nimen, brändistrategian ja ilmeen loi Bond. Blink toteutti verkkosivuston Bondin visuaalisen suunnitelman mukaisesti omaa HubSpot-verkkosivuteemaansa hyödyntäen. 

norrin_referenssi_insights



 

Persoonallinen ja inspiroiva sivusto valmistui nopeasti 

Yhteistyö asiakkaan, Bondin ja Blinkin välillä toimi erinomaisesti. Sivuston toteutus sujui vauhdikkaasti ja tekninen optimointi saa täydet pisteet. Verkkosivusto valmistui ja julkaistiin yhden kuukauden kuluttua projektin käynnistämisestä. HubSpot oli asiakkaalla käytössä jo aiemmin, mahdollistaen saumattoman markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun. 

Sivustolla navigaatio on sijoitettu desktop-näkymässä kompaktisti vasempaan laitaan ja ilmeessä hyödynnetään moderneja tekstianimaatioita. Mobiilikäyttäjille navigaatio näkyy ruudun alalaidassa, jättäen tilaa sivun varsinaiselle sisällölle.

Tyylikäs verkkosivusto palvelee kävijöitä ja ylläpitäjiä

Sivua selatessa paikoilleen lukittautuvat elementit hyödyntävät tehokkaasti näyttöpinta-alan myös leveyssuunnassa. Interaktiivisten elementtien huolella suunnitellut animaatiot kruunaavat käyttökokemuksen.

GREENLED-TUOTEVALITSIN

norrin-logo

 

Norrin rakentaa älykästä liiketoimintaa kokonaisvaltaisilla tekoälyratkaisuilla, jotka kattavat koko tietojärjestelmän. Norrin on valittu Suomen nopeimmin kasvavaksi IT-yritykseksi ja tunnetaan pohjoismaiden markkinoilla arvostettuna Microsoft-teknologiakumppanina.

Norrin
Bond