Norrin
Konsultointi- ja teknologiayhtiön innovatiivisuus toteutuu nyt myös verkkosivustolla
Kolmen teknologiayhtiön, Cloud1:n, Devisioonan ja Smartbin yhdistyessä kokonaisuudelle tarvittiin yhteinen nimi ja ilme. Uusi yritysbrändi Norrin julkaistiin keväällä 2025. Nimen, brändistrategian ja ilmeen loi Bond. Blink toteutti verkkosivuston Bondin visuaalisen suunnitelman mukaisesti omaa HubSpot-verkkosivuteemaansa hyödyntäen.

Persoonallinen ja inspiroiva sivusto valmistui nopeasti
Yhteistyö asiakkaan, Bondin ja Blinkin välillä toimi erinomaisesti. Sivuston toteutus sujui vauhdikkaasti ja tekninen optimointi saa täydet pisteet. Verkkosivusto valmistui ja julkaistiin yhden kuukauden kuluttua projektin käynnistämisestä. HubSpot oli asiakkaalla käytössä jo aiemmin, mahdollistaen saumattoman markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun.
Sivustolla navigaatio on sijoitettu desktop-näkymässä kompaktisti vasempaan laitaan ja ilmeessä hyödynnetään moderneja tekstianimaatioita. Mobiilikäyttäjille navigaatio näkyy ruudun alalaidassa, jättäen tilaa sivun varsinaiselle sisällölle.
Tyylikäs verkkosivusto palvelee kävijöitä ja ylläpitäjiä
Sivua selatessa paikoilleen lukittautuvat elementit hyödyntävät tehokkaasti näyttöpinta-alan myös leveyssuunnassa. Interaktiivisten elementtien huolella suunnitellut animaatiot kruunaavat käyttökokemuksen.
