HubSpot vai Pardot - plussat kehittäjän näkökulmasta

HubSpot_vs_Pardot-01

Markkinoinnin automaatiosta puhutaan paljon ja pohditaan eri järjestelmien etuja, vertaillaan integraatioita ja hintoja. Mutta nytpä tehdäänkin vähän eri tavalla, tutkaillaan asioita kehittäjän näkökulmasta sekä unohdetaan tuottoprosentit ja hintataulukot. Perehdytään hieman kahteen Suomessa suosittuun järjestelmään, HubSpotiin ja Pardotiin. Vilkaistaan niiden tarjoamia työkaluja ja käytännön toimintaa, lähinnä nettisivujen, laskeutumissivujen, email-pohjien ja lomakkeiden osalta.

Lue lisää...

Digitaalinen käyttäjäkokemus - trendejä vuodelle 2019

20181116_uxtrendit2019

Digitaalinen käyttäjäkokemus- ja käyttöliittymämuotoilu on alati muuttuva suunnittelun maailma. Jatkuvasti kehittyvä ja vaihtuva laitekanta, erilaisten käyttöympäristöjen kirjo sekä ihmisten käyttötottumusten muutokset asettavat yhä uusia haasteita hyvän käyttäjäkokemuksen luomiseen. Tavoitteena on jäädä käyttäjälle mieleen, mutta samalla luoda niin helppo ja intuitiivinen kokemus, ettei sitä tarvitse edes ajatella.

Lue lisää...

Konversio-optimoinnin trendejä 2018

kuvituspohja_blancvo10

Konversio-optimoinnilla tarkoitetaan yksinkertaistetusti optimointia, jolla pyritään saamaan henkilö tekemään toivottu toimenpide tai toimenpiteet sivustolla. Koska digitaalisten kanavien merkitys kasvaa edelleen, tarvitaan jatkuvaa optimointia jolla varmistetaan asiakkaille hyvä käyttökokemus ja toisaalta lisää liidejä ja asiakkaita yritykselle.

Lue lisää...

11 quick fixiä myyvemmän verkkopalvelun kehittämiseksi

kuvitus_ctat

Inbound-markkinoinnin yksi olennaisista elementeistä on verkkosivuilla sisältösi yhteydessä oleva toimintakehote eli Call To Action, CTA. Sen avulla voit saada kävijän muutettua liidiksi laskeutumissivulla ja siirrettyä hänet eteenpäin ostopolulla. Kysymys on ennen kaikkea motivoinnista: millä tavalla saat parhaiten poistettua oston tai toiminnan esteitä ja kannustettua asiakkaan toimintaan.

Lue lisää...

Kuinka saada verkkopalvelu myymään?

Perinteinen kehitysprojekti ja moderni Growth driven design -malli

Lue lisää...