TEKNOLOGIA

HUBSPOT-INTEGRAATIOT

HubSpot on maailman johtava inbound-markkinoinnin ja myynnin työkalu. Se voidaan tarvittaessa integroida muiden järjestelmien, esimerkiksi jo käytössä olevan CRM-järjestelmän kanssa. 

 
 
Milloin HubSpot-integraatio on tarpeen?

  • Kun nykyinen järjestelmä palvelee tarkoitustaan. Yrityksillä on usein käytössä monia eri järjestelmiä. HubSpotin avulla voidaan karsia päällekkäisiä työkaluja ja näin tehostaa toimintaa merkittävästi. Joskus kuitenkin käytössä olevasta järjestelmästä, esimerkiksi CRM:stä, luopuminen ei ole järkevää. Tällöin kyseeseen voi tulla integraatio, jossa järjestelmien välillä siirretään tietoa automaattisesti.

  • Kun halutaan käyttöön uusi toiminnallisuus, jota ei ole HubSpotissa. Toisinaan voi tulla tarve uudelle ominaisuudelle, johon HubSpotissa ei ole ratkaisua.

 

Mitkä ovat HubSpot-integraation mahdolliset toteutustavat?

  • Valmis natiivi-integraatio. HubSpotilla on paljon valmiita integraatiomahdollisuuksia eri järjestelmiin. Tällöin integraation tekninen toteutus on erittäin helppoa, usein vaaditaan korkeintaan muutaman tunnin työ.

  • Integraatio Zapierin tai vastaavan avulla. Zapier on työkalu, jonka avulla kaksi järjestelmää voidaan helposti liittää yhteen ilman koodausosaamista. Integraatiovaihtoehtoja paljon käytettyihin kansainvälisiin järjestelmiin on runsaasti.

  • Täysin räätälöity integraatio. HubSpot API:n avulla voidaan luoda hyvin monimuotoiset integraatiot. HubSpotilla on kattava dokumentaatio, joka auttaa teknisessä toteutuksessa.

 

 

Miten voimme auttaa HubSpot-integraatioissa?

 

  • Integraation määrittely liiketoiminnallisesta näkökulmasta
  • Integraation tekninen speksaus
  • Integraation tekninen toteutus, testaus ja julkaisu
  • HubSpotin tekninen tuki ja sparraus, mikäli asiakas toteuttaa integraation itse



MITEN PÄÄSET ALKUUN?

JÄTÄ YHTEYSTIETOSI TÄSTÄ►

Palaamme asiaan viimeistään seuraavana arkipäivänä.

 

 

TUTUSTU MYÖS:

PALVELUT
DIGITAALISET ERIKOISRATKAISUT

Toteuta innovatiivisia digitaalisia ratkaisuja, esimerkiksi yrityksesi verkkosivustolle integroitavia web-sovelluksia, laskureita tai mobiilisovelluksia.

LUE LISÄÄ►
BLOGI
DIGITAALINEN KÄYTTÄJÄKOKEMUS - TRENDEJÄ VUODELLE 2019

Verkkosivujen ja muiden digitaalisten palveluiden käyttötottumukset muuttuvat jatkuvasti. Tutustu käyttöliittymämuotoilun ja käyttäjäkokemusmuotoilun viimeisimpiin trendeihin.

LUE LISÄÄ►
BLOGI
NÄIN SAAT LISÄTEHOA WORDPRESS-SIVUSTOON HUBSPOTIN AVULLA

Täydennä Wordpress-sivustoa inbound-toiminnoilla. Näin tehostat liidien generointia ja hallintaa ilmaisessa HubSpot Free -CRM:ssä.

LUE LISÄÄ►

 

 TAKAISIN PALVELUT-SIVULLE