BLOGI

Growth Driven Design - kuinka luoda verkkosivusto, joka tekee juuri sitä mitä sen pitääkin?

Verkkosivuston uudistaminen on tärkeä investointi. Varmista, että se tehdään oikein.

Antti Tolonen | 4.2.2020 | 2 minuuttia luettavaa

 

 

Verkkosivustoja rakennetaan monella tavalla. Yksi faceliftaa visua ja lisää gadgetin alakulmaan ja toisen yläkulmaan, toinen keksii pyörän kokonaan uusiksi, kolmas tekee saman sivuston uudestaan, samalla tavalla kuin aiemminkin.

Growth Driven Design on metodi, joka mahdollistaa dynaamisen, tarkoitustaan vastaavan ja tarpeen ohjaamana mukautuvan sivuston rakentamisen. Kun sivusto palvelee tarkoitustaan, elää muutosten mukana ja mahdollistaa sille asetetut tavoitteet, kuten vaikka trafiikin kasvattamisen hakukoneoptimoidun sisältöstrategian kautta, liidikonversion tehostamisen tai sitouttamisen dataohjatusti, ei sivustoa tarvitse rakentaa aina uudestaan muutaman vuoden välein.

 

Miten Growth Driven Design -metodiikka toimii?

GDD_1000

 

Julkaisimme opassarjan aiheesta. Ensimmäisessä osassa käsittelemme prosessin ensimmäistä vaihetta, strategisten peruslinjausten tekemistä. Toisessa osassa pureudumme toiseen ns. Launch Pad -vaiheeseen. Kolmannessa osassa käymme läpi sivuston ensimmäisen julkaisuversion jälkeistä strukturoitua jatkokehitystä.

gdd_vaiheet

Oppaat löydät täältä:

OSA 1: Strategia >

  • Mitä on Growth Driven Design?
  • Strategia & verkkosivujen uudistaminen
  • Kenelle verkkosivut tehdään?
  • Palvelupolun rooli verkkosivuilla

 

OSA 2: Launch Pad >

  • Mikä on Launch Pad -vaihe
  • Miten pääset alkuun tässä vaiheessa
  • Launch Pad -vaiheen toteuttaminen käytännössä

 

OSA 3: Jatkuva Kehitys >

  • Miten sivustoa kannattaa kehittää
  • Miten pääset alkuun tässä vaiheessa
  • Esimerkkejä käytännön kehityskohteista, tavoitteista ja mittareista

 

Antoisia lukuhetkiä!

 

Antti Tolonen

Antti on Blink Helsingin toimitusjohtaja. Hänellä on pitkä kokemus niin kotimaisten kuin kansainvälistenkin yritysten markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun kehittämisessä. Antti auttaa yrityksiä luomaan dataohjattavia markkinoinnin, myynnin ja kasvun malleja.

JAA JULKAISU
 
LATAA SISÄLTÖMARKKINOINNIN OPAS

Lue kuinka voit kääntää yrityksesi sisällöt tulokselliseksi sisältömarkkinoinniksi.

LATAA OPAS►