Panosta mitattaviin tuloksiin
Tuloksellinen markkinointi on kokonaisuus, jossa asiakkaat kohdataan mieleenpainuvalla ja erottuvalla tavalla. Suunnitteluvaiheessa tarvitset tietoa ja näkemystä asiakkaittesi odotuksista ja käyttäytymisestä. Toteutusvaiheessa tarvitset luovia ideoita ja oikeita kanavavalintoja, jotka auttavat asiakastasi sitoutumaan juuri sinun yritykseesi, tuotteeseesi ja palveluusi.
Lisäksi tarvitset oikeita työkaluja ja mittareita, jotta tiedät, mitkä ratkaisut toimivat ja mitä pitää kehittää edelleen. Kun tulokset vastaavat odotuksia ja markkinoinnin ROI on kohdallaan, yrityksesi voi jatkaa kasvuaan jatkuvan kehittämisen periaatteella.
Toimivat kanavat ja keinot sisältävä kokonaisuus
Perinteinen outbound-markkinointi ja nykyaikainen inbound-markkinointi sopivat hyvin yhteen: tehokas kokonaisuus edellyttää usein molempien menetelmien käyttämistä. Olennaisinta on tunnistaa, mitkä keinot ja kanavat toimivat lukujen valossa.
Kohderyhmien perusteellinen tunteminen auttaa meitä valitsemaan toimivimmat viestit, ulkoasut, keinot ja kanavat. Palvelumme sopivat sekä B2B-asiakkaita että B2C-asiakkaita palveleville yrityksille. Käytössäsi ovat kaikki tarvittavat kanavat: digitaaliset, perinteiset, lineaariset, sosiaaliset, kasvokkain viestintä sekä ostetut ja ansaitut mediat. Lähtökohtien ja tulosten analysointi ja mitattavuus ovat kaiken tekemisemme lähtökohta.
Suunnittelemme ja toteutamme:
- Brändejä, jotka tunnistetaan, huomataan ja muistetaan
- Mieleenpainuvat markkinointiviestinnän konseptit
- Asiakkaita houkuttelevan inbound-markkinoinnin kokonaisuudet
- Tehokkuutta lisäävät markkinointiautomaation mallit
- Dynaamiset verkkosivut
- Myynnin työkalut
Perinteiset markkinointiviestinnän palvelut (Outbound)
- Markkinointiviestinnän ja mainonnan konseptit
- Integroidut monimediakampanjat
- Liikkuva kuva (tv-mainokset, 360°-videot, animaatiot)
- Printtimainonta
- Radiomainonta
- Sosiaalisen median kampanjat
- Suorakampanjat
- Digikampanjat
- Hakukonemainonta (SEM)
- Sähköpostimarkkinointi
- Tapahtumamarkkinointi
- Ulkomainonta
- Viraalikampanjat
- Querilla-kampanjat
- Asiakaslehdet, sidosryhmäjulkaisut
Modernit Inbound-markkinoinnin palvelut
- A/B-variaatiotestaus
- Analytiikka ja optimointi
- CTA & laskeutumissivut
- Hakukoneoptimointi (SEO)
- Hoitomallien rakentaminen ja liidien hallinta
- Inbound-strategiat
- Konversiomääritykset
- Liidigenerointi
- Markkinointiautomaatio
- Osallistavat sisällöt (laskurit, konfiguraattorit jne)
- Ostopersoonien määritykset
- Sisällön suunnittelu ja tuotanto (oppaat, videot, blogit, artikkelit, sosiaalisen median sisällöt)
- Sosiaalisen median strategiat

Verkkosivupalvelut
- Verkkosivujen suunnittelu ja toteutus
- Verkkosivujen kehittäminen
- Verkkopalveluiden optimoinnit

HubSpot-palvelut
- CRM-integraatiot
- HubSpot-koulutukset
- HubSpot-käyttöönotot
- HubSpot-operointi
Myynnin työkalut
- Digitaaliset ratkaisut (www, mobiili, applikaatio)
- Myyntikisa
- Esitteet
- Liidigenerointi
- Myyntiliidien kvalifiointi
- Point-of-sales -toimenpiteet
- Showreelit