TAKTIIKKA

MAINONTA JA MARKKINOINTIVIESTINTÄ

Myyntiä ja markkinointia kehittämällä vahvistat yrityksesi kilpailukykyä. Asiakkaiden ostotottumukset ja yritysten toimintaympäristöt muuttuvat nopeasti. Voit tehostaa markkinointia datan, luovien kokonaisratkaisujen ja nykyaikaisten työkalujen avulla.

 
  

 

Panosta mitattaviin tuloksiin

 

Tuloksellinen markkinointi on kokonaisuus, jossa asiakkaat kohdataan mieleenpainuvalla ja erottuvalla tavalla. Suunnitteluvaiheessa tarvitset tietoa ja näkemystä asiakkaittesi odotuksista ja käyttäytymisestä. Toteutusvaiheessa tarvitset luovia ideoita ja oikeita kanavavalintoja, jotka auttavat asiakastasi sitoutumaan juuri sinun yritykseesi, tuotteeseesi ja palveluusi.

Lisäksi tarvitset oikeita työkaluja ja mittareita, jotta tiedät, mitkä ratkaisut toimivat ja mitä pitää kehittää edelleen. Kun tulokset vastaavat odotuksia ja markkinoinnin ROI on kohdallaan, yrityksesi voi jatkaa kasvuaan jatkuvan kehittämisen periaatteella.

 

Toimivat kanavat ja keinot sisältävä kokonaisuus

 

Perinteinen outbound-markkinointi ja nykyaikainen inbound-markkinointi sopivat hyvin yhteen: tehokas kokonaisuus edellyttää usein molempien menetelmien käyttämistä. Olennaisinta on tunnistaa, mitkä keinot ja kanavat toimivat lukujen valossa.

Kohderyhmien perusteellinen tunteminen auttaa meitä valitsemaan toimivimmat viestit, ulkoasut, keinot ja kanavat. Palvelumme sopivat sekä B2B-asiakkaita että B2C-asiakkaita palveleville yrityksille. Käytössäsi ovat kaikki tarvittavat kanavat: digitaaliset, perinteiset, lineaariset, sosiaaliset, kasvokkain viestintä sekä ostetut ja ansaitut mediat. Lähtökohtien ja tulosten analysointi ja mitattavuus ovat kaiken tekemisemme lähtökohta.

Suunnittelemme ja toteutamme:

  • Brändejä, jotka tunnistetaan, huomataan ja muistetaan
  • Mieleenpainuvat markkinointiviestinnän konseptit
  • Asiakkaita houkuttelevan inbound-markkinoinnin kokonaisuudet
  • Tehokkuutta lisäävät markkinointiautomaation mallit
  • Dynaamiset verkkosivut
  • Myynnin työkalut

 

Perinteiset markkinointiviestinnän palvelut (Outbound)

 

  • Markkinointiviestinnän ja mainonnan konseptit
  • Integroidut monimediakampanjat
  • Liikkuva kuva (tv-mainokset, 360°-videot, animaatiot)
  • Printtimainonta
  • Radiomainonta
  • Sosiaalisen median kampanjat
  • Suorakampanjat
  • Digikampanjat
  • Hakukonemainonta (SEM)
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Tapahtumamarkkinointi
  • Ulkomainonta
  • Viraalikampanjat
  • Querilla-kampanjat
  • Asiakaslehdet, sidosryhmäjulkaisut



Modernit Inbound-markkinoinnin palvelut

 

  • A/B-variaatiotestaus
  • Analytiikka ja optimointi
  • CTA & laskeutumissivut
  • Hakukoneoptimointi (SEO)
  • Hoitomallien rakentaminen ja liidien hallinta
  • Inbound-strategiat
  • Konversiomääritykset
  • Liidigenerointi
  • Markkinointiautomaatio
  • Osallistavat sisällöt (laskurit, konfiguraattorit jne)
  • Ostopersoonien määritykset
  • Sisällön suunnittelu ja tuotanto (oppaat, videot, blogit, artikkelit, sosiaalisen median sisällöt)
  • Sosiaalisen median strategiat

 

LUE LISÄÄ

 

Verkkosivupalvelut

 

  • Verkkosivujen suunnittelu ja toteutus
  • Verkkosivujen kehittäminen
  • Verkkopalveluiden optimoinnit

 

 LUE LISÄÄ

 

HubSpot-palvelut

 

  • CRM-integraatiot
  • HubSpot-koulutukset
  • HubSpot-käyttöönotot
  • HubSpot-operointi

 

Myynnin työkalut

 

  • Digitaaliset ratkaisut (www, mobiili, applikaatio)
  • Myyntikisa
  • Esitteet
  • Liidigenerointi
  • Myyntiliidien kvalifiointi
  • Point-of-sales -toimenpiteet
  • Showreelit

MITEN PÄÄSET ALKUUN?

JÄTÄ YHTEYSTIETOSI TÄSTÄ

Palaamme asiaan viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Katso myös

yale_photo

REFERENSSI

ABLOY - ÄLYLUKON LANSEERAUSKAMPANJA

duuds-8

REFERENSSI

SOK - VERKKOPALVELUN LANSEERAUS

Blink_ROI_kuvitus

BLOGI

MIKÄ ON HYVÄ MARKKINOINNIN ROI?

AUTAMME SINUA ONNISTUMAAN.
OTA YHTEYTTÄ TAI VARAA AIKA TAPAAMISELLE.

Antti Tolonen antti@blinkhelsinki.fi puh. +358 207792100

OTA YHTEYTTÄ VARAA AIKA