Rakenna asiakkaasi ostopolku
Näin määrittelet ostopolut
Määrittelyohjeen avulla hahmotat asiakkaasi matkan kaikkine kohtaamispisteineen ensimmäisestä kohtaamisesta kestävään asiakkuuteen asti.
Käytännöllinen ostopolun määrittelyohje
Ostopolku tukee kasvumarkkinointia
Ovatko asiakkaasi ostaopolut kunnossa? Miltä näyttää hänen matkansa liidiksi ja tyytyväiseksi asiakkaaksi? Ostajapersoonien ja ostopolkujen ymmärtäminen ovat avaintekijöitä yrityksesi kasvumarkkinoinnissa. Niiden pohjalta rakennat tehokkaan ja pitkäikäisen kasvustrategian.
Kasva ymmärtämällä asiakkaiden matkaa
Määrittelyohjeemme sisältää
- Ota avuksesi ostajapersoonat!
- Pohdi, mitä asiakkaasi ajattelee, tuntee ja kokee ostopolun eri vaiheissa.
- Lopputuloksena saat selkeän kuvauksen asiakkaasi matkasta ensimmäisestä kohtaamisesta asiakkuuteen.
- Ostopolut luovat perustan markkinoinnillesi.