Markkinoinnin matematiikka
Miten markkinointisi rakentaa myyntiä ja paljonko voisit tehostaa tekemistä? Kokeile, kuinka verkkosivujesi kävijämäärän ja konversioprosentin kasvattaminen vaikuttavat yrityksesi myynnin kasvuun.
Nykytilanne
Konversioprosentti:
0%
Laadukkaiden liidien osuus:
0%
Klousausprosentti:
0%
Verkkopalvelun vaikutus (kuukausittain saadut asiakkuudet x asiakkuuden arvo):
0€/kk
Tehostuspotentiaali
Lisäys kävijämääriin
+25%
Prosenttiyksikön lisäys konversioprosenttiin
+1%
Lisämyyntiä tehostamisen jälkeen yhteensä: 0€/kk
Vinkkejä ja laskelmia paremman budjetin rakentamiseen
Inbound-budjetoinnin oppaan avulla saat selkeän käsityksen siitä, mitä inbound-markkinoinnin budjetoinnissa huomioida.
Oppaassa pääset tutustumaan hinta-arvioihin ja ROI-laskelmiin, joita voit hyödyntää markkinoinnin budjettia rakentaessasi.