Ohita navigaatio

Markkinoinnin matematiikka

Miten markkinointisi rakentaa myyntiä ja paljonko voisit tehostaa tekemistä? Kokeile, kuinka verkkosivujesi kävijämäärän ja konversioprosentin kasvattaminen vaikuttavat yrityksesi myynnin kasvuun.

markkinoinnin_matematiikka_laskuri_hero

Nykytilanne

Konversioprosentti: 0%
Laadukkaiden liidien osuus: 0%
Klousausprosentti: 0%
Verkkopalvelun vaikutus (kuukausittain saadut asiakkuudet x asiakkuuden arvo): 0€/kk

Tehostuspotentiaali

Lisäys kävijämääriin

+25%

Prosenttiyksikön lisäys konversioprosenttiin

+1%

Lisämyyntiä tehostamisen jälkeen yhteensä: 0€/kk

Vinkkejä ja laskelmia paremman budjetin rakentamiseen

Inbound-budjetoinnin oppaan avulla saat selkeän käsityksen siitä, mitä inbound-markkinoinnin budjetoinnissa huomioida.

Oppaassa pääset tutustumaan hinta-arvioihin ja ROI-laskelmiin, joita voit hyödyntää markkinoinnin budjettia rakentaessasi.

Blink_opas_budjetointi_mockup
Lataa inbound-budjetoinnin opas!

Tämä opas on auttanut kymmeniä yrityksiä budjetoimaan paremmin 🚀