Ohita navigaatio
Optimoi menestyksesi

Inbound-markkinoinnin budjetointi

Ota haltuun markkinoinnin budjetoinnin salat Blinkin oppaan avulla!

deskari_bg_lp
Vinkkejä yritysjohdolle

Näin budjetoit markkinointitoimesi fiksusti

Inbound-markkinointi on tehokas tapa houkutella potentiaaliset asiakkaat yrityksesi luo. Ihmiset haluavat itse hakea tietoa ostopäätöstensä tueksi, ja tätä tietoa haetaan yhä enemmän digitaalisista kanavista. Kun markkinoija pystyy luomaan sisältöjä, jotka potentiaalinen asiakas kokee arvokkaaksi, molemmat osapuolet hyötyvät.

Markkinointiteknologia on ottanut viime vuosina huikeita harppauksia eteenpäin. päälle. Inboundin avulla voidaan korvata muuta markkinointia ja lisäksi säästää merkittäviä summia. 

Blink_opas_budjetointi

Oppaan sisältö

  • Mitä on inbound-markkinointi?
  • Dataohjautuvan markkinoinnin läpinäkyvyys
  • Millaisesta investoinnista on kyse?
  • Mitä muita kulueriä inbound-markkinointi tuo mukanaan?
  • Millaisia säästöjä tehokas inbound-markkinointi tuo?
blink_banneri_bg_desktop_1500_750
Lataa budjetointiopas tästä!

Opas suoraan sähköpostiisi