Optimoi menestyksesi
Inbound-markkinoinnin budjetointi
Ota haltuun markkinoinnin budjetoinnin salat Blinkin oppaan avulla!
Vinkkejä yritysjohdolle
Näin budjetoit markkinointitoimesi fiksusti
Inbound-markkinointi on tehokas tapa houkutella potentiaaliset asiakkaat yrityksesi luo. Ihmiset haluavat itse hakea tietoa ostopäätöstensä tueksi, ja tätä tietoa haetaan yhä enemmän digitaalisista kanavista. Kun markkinoija pystyy luomaan sisältöjä, jotka potentiaalinen asiakas kokee arvokkaaksi, molemmat osapuolet hyötyvät.
Markkinointiteknologia on ottanut viime vuosina huikeita harppauksia eteenpäin. päälle. Inboundin avulla voidaan korvata muuta markkinointia ja lisäksi säästää merkittäviä summia.
Oppaan sisältö
- Mitä on inbound-markkinointi?
- Dataohjautuvan markkinoinnin läpinäkyvyys
- Millaisesta investoinnista on kyse?
- Mitä muita kulueriä inbound-markkinointi tuo mukanaan?
- Millaisia säästöjä tehokas inbound-markkinointi tuo?