Kuinka kuulosta huolehtiminen normalisoidaan

Näin Kuuloverkko alentaa kuulonaleneman hoitamisen kynnystä

+15%

Liikenteen määrän kasvu Facebookista sivustolle 12kk aikana
Raketti

+168%

Orgaanisen näkyvyyden kasvu Facebook-julkaisuissa edelliseen vuoteen verrattuna
Raketti

+260%

Enemmän klikkauksia “kuulokoje”-termillä hakukoneesta sivustolle 8kk aikana
Raketti

+20%

Enemmän näyttökertoja kaikissa maksetun mainonnan hakutuloksissa 8kk aikana
Raketti
Pokaali
Asiantuntijuutta ja myötäelämistä yhdistävän brändin hyvä vastaanotto
Tikkataulu
Kuuloverkon tarinan kiteyttäminen kaikille ymmärrettävään muotoon
Timantti
Asiakaslähtöisen sisällön tuotanto ja hyödyntäminen uusien liidien hankinnassa
Raketti
Näkyvyyden voimakas kasvu sekä orgaanisesti, että maksetussa mainonnassa

Kuulon alenemiseen ja kuulokojeiden käyttöön liittyy usein välttelyä, viivyttelyä ja tilannetta heikentäviä käsityksiä. Kuuloverkko auttaa ihmisiä ylittämään näitä ongelmia myötäelävällä ja kuulon kuntoutusta normalisoivalla otteella.

Palvelut

- Ostajapersoonien ja palvelupolkujen määrittely
- Menestyssuunnitelma
- Brändin kirkastus
- Sisältöjen suunnittelu ja toteutus
- Hakukoneoptimointi, digitaalinen mainonta ja analytiikka

Kuuloverkko_case_logo_mark
Kuuloverkko_logo_section_1
Kuuloverkko_logo_section_2 (1)

Värit

  • #00c6fb
  • #dce9f0
kuuloverkko_case_brand_1

Miksi kuulosta kannattaa huolehtia

Kuuloverkko palvelee asiakkaitaan hyvin henkilökohtaisella ja ristiriitaisia tunteita herättävällä alueella. Huonosti kuuleminen vaikuttaa ihmisen hyvinvointiin kokonaisvaltaisesti, mutta viivyttely kuulontutkimukseen ja kuntoutukseen hakeutumisessa on yleistä.

Kuuloverkko madaltaa tätä kynnystä tarjoamalla tietoa sekä lämminhenkistä tukea ja kannustusta kuulosta huolehtimiseen. Toiminnan ydintä on asiakkaan rinnalla kulkeminen asiantuntevana ja myötäelävänä kumppanina. Tavoitteena on, että asiakkaat voivat nauttia elämästä kuulonalenemasta tai muusta kuulemisen haasteesta huolimatta.

kuuloverkko_case_brand_3
kuuloverkko_case_brand_tablet

Toteutus

Muokkasimme ostajapersoonista saamamme tiedon perusteella Kuuloverkon tarinan ja visuaalisen ilmeen helposti ymmärrettävään muotoon. Tuotamme yhdessä Kuuloverkon kanssa tärkeimmille ostajapersoonille suunnattua, hakukoneoptimoitua sisältöä verkkosivuille ja huolehdimme näkyvyydestä ja tuotekampanjoista sosiaalisessa mediassa.

Kuuloverkon brändin kuvamaailma ja tapa viestiä heijastavat yrityksen ihmisläheistä toimintatapaa. Myötäelävä asiantuntijuus on erinomainen perusta pitkäaikaisille, luottamuksellisille asiakassuhteille.

kuuloverkko_case_brand_2
Kuuloverkko_case_pieni_tinnitusopas_1
Kuuloverkko_case_pieni_tinnitusopas_2

Palaute

leonie

Blink Helsinki on luotettava yhteistyökumppani. Yhteistyön aikana olemme onnistuneesti kirkastaneet Kuuloverkon brändiä ja keränneet runsaasti uusia liidejä.

-Leonie Lipponen, Head of Customer Service, Audmet Oy *)

Vuoden 2021 alussa alkanut yhteistyö on tuonut selkeästi nähtävän muutoksen Kuuloverkon läsnäoloon digitaalisissa kanavissa. Asiakkaita puhuttelevat viestit heille tärkeistä aiheista on otettu hyvin vastaan.

*) Kuuloverkko on osa Audmet Oy:tä, joka kuuluu maailmanlaajuiseen Demant A/S -konserniin.

Tehdäänkö teistäkin helpommin lähestyttävä

img_palvelu_ostajapersoona
strategia

Ostajapersoonien määritys

Ostajapersoonien määrityksen avulla tunnet asiakkaasi paremmin, tiedät kenelle markkinoit ja miksi, vaikutat kohdeyleisöösi ja luot konkreettista myyntiä.

Lue lisää
img_palvelu_brandi
strategia

Brändi ja identiteetti

Panosta brändisi merkityksellisyyteen sekä tuote-, palvelu- ja yritysidentiteetteihin, sillä ne tukevat yrityksesi liiketoimintaa.

Lue lisää
img_palvelu_sisallontuotanto
taktiikka

Sisällöntuotanto

Sisältöjen suunnitelmallisen tuotannon avulla varmistat, että sisältöresurssit tuottavat haluttuja tuloksia: keräävät uusia kontakteja ja liidejä sekä palvelevat asiakkaita.

Lue lisää