SLUSH 17 Kolme asiaa, jotka markkinoijan kannattaa ottaa mukaan Slushista

Tämän vuoden Slush-kasvuyritystapahtuma Helsingin Messukeskuksessa oli jälleen suurempi kuin koskaan aiemmin (n. 20 000 kävijää). Itse olin viimeksi Slushissa Kaapelitehtaalla vuonna 2012, jolloin se oli vielä verrattain pieni tapahtuma (n. 3 500 kävijää). Olikin mielenkiintoista nähdä, miten tapahtuman järjestelyt ja sisältö ovat kehittyneet siitä. Järjestelyt olivat suuremmilta osin hoidettu erittäin hyvin ja työntekijöitä oli miehitetty hyvin tehtäviin. Sisältö oli luonnollisesti monipuolistunut ja eri teemaisia puheita oli lukuisia koko ajan käynnissä. Ainut isompi miinus oli, että joiltakin osin kävijämäärä alkaa olemaan sellainen, ettei tilat enää riitä tai tilaratkaisut pitäisi tehdä toisella tavalla. Yhtä puhetta en päässyt seuraamaan lainkaan koska se oli täyteen ammuttu. 

Lue lisää...

SLUSH 17 BLINK-haastattelussa Zoanin Miikka Rosendahl

Black_RGB_ForDigitalUse.png

Blinkin Slush17 -haastattelussa Zoanin Miikka Rosendahl kertoo 3D-mallinnuksen uusista tuulista, käyttötarkoituksista eri toimialoilla.

Lue lisää...

SLUSH 17 BLINK-haastattelussa Mikael Thuneberg, Supermetrics

Black_RGB_ForDigitalUse.png

Mikael Thuneberg CEO & Founder, Supermetrics. Mikael kertoo miten mainostoimisto tai asiakasyritys voi käyttää palvelua yhdistämään monikanavamarkkinoinnin tulokset yhteen paikkaan raportoitavaksi ja muokattavaksi.

Lue lisää...

SLUSH 17 BLINK-haastattelussa Pasi Huovinen, Taloustutkimus Oy

Black_RGB_ForDigitalUse.png

Slush 17 -haastattelussa Taloustutkimuksen Director of Research and Development Pasi Huovinen. Pasi kertoo mitä hän etsii ja odottaa tämän vuoden tapahtumalta.

Lue lisää...

SLUSH 17 BLINK-haastattelussa Aki Snellman, Leiki Oy

Black_RGB_ForDigitalUse.png

Blink Helsingin Samuli Salokangas kävi 29.11.2017 Slushissa ja haastatteli mielenkiintoisia henkilöitä, yrityksiä ja esiintyjiä.

Lue lisää...