Havaintoja markkinoinnin tulevaisuudesta - ja INBOUND 2018 - tapahtumasta

Blink_inbound_kuvitus

 

HubSpot julkaisi syyskuun INBOUND-tapahtumassaan uudistuksia, jotka tekevät siitä entistä kattavamman työkalun markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun ammattimaiseen toteuttamiseen. Inbound-tapahtuma oli jälleen suurempi kuin edellisvuonna. Tänä vuonna paikan päällä oli yli 24 000 markkinoinnin ammattilaista. HubSpot porskuttaa lujaa eteenpäin ja lujittaa entisestään markkinajohtaja-asemaansa.

Lue lisää...

Tiedätkö, mitä internet tekee viikonloppuna?

internet_1_sec

Bitit huhkivat silloinkin, kun me lomailemme. Digitaalinen maailma ei lepää eikä internetillä ole aukioloaikoja. 

Lue lisää...

Miten markkinointi kadotti ihmisen? (+ 3 vinkkiä ihmisen uudelleenlöytämiseksi)

20180501_markkinointikadottiihmisen

”ABC - Always. Be. Closing”, vaahtosi Alec Baldwinin esittämä myyntirepsa vuonna 1992 ilmestyneessä elokuvassa Glengarry Glen Ross. Kyseinen hahmo ilmensi aggressiiviseen tyrkyttämiseen perustuvaa myyntitapaa, jossa myyjä vie ja prospekti vikisee. Fokus oli klousatuissa diileissä, ei tyylipisteissä saati prospektissa tai hänen tarpeissaan. Ihminen katosi yhtälöstä.

Lue lisää...

19 vinkkiä hyvien sisältöjen suunnitteluun

kuvituspohja.png

Sisältömarkkinointi on noussut keskeiseen asemaan osana markkinoinnin keinovalikoimaa. Sisältömarkkinointi tarkoittaa pitkäjänteistä tapaa tuottaa kohdeyleisöä palvelevia sisältöjä. Fokus on markkinoijan sijaan vastaanottajassa ja vastaanottajan tarpeissa ja toiveissa. Tässä 19 nopeaa vinkkiä hyvien sisältöjen suunnitteluun.

 

Lue lisää...

Learning by fucking up

Ajatuksia INBOUND17- ja Nordic Business Forum -tapahtumista

Lue lisää...

Sisältömarkkinointi - sisältöarkistosta myynnin aktiiviseksi työkaluksi

sisältömarkkinointi.jpg

Asiakkaiden omatoiminen tiedonhaku on muuttanut markkinointia merkittävästi. Perinteisillä keinoilla on yhä haastavampaa tavoittaa asiakkaat, puhumattakaan mielenkiinnon herättämisestä. Toinen merkittävä digiajan murros koskee varsinkin B2B-myyntiä, jossa myyntiä hankaloittaa nanosekunnin päässä oleva tietotulva ja kilpailevien vaihtoehtojen runsaus. Entäpä jos klikin päässä asiakasta odottaisikin aidosti merkityksellinen sisältö?

Lue lisää...