Mikä on hyvä ROI? Jos voisit ostaa 1 eurolla 80 euroa, ostaisitko?

Blink_ROI_kuvitus

Facebook (FB) on aliarvostettu media. Sitä pidetään usein nuorten mediana, jonka pääsisältöä ovat kissavideot. Samalla unohdetaan sen mahdollisuudet tavoittaa halutut ihmisryhmät poikkeuksellisen kustannustehokkaasti. On syytä muistaa, että FB:n käyttäjämäärät ovat edelleen kasvussa, vajaan 3 % vuosivauhtia. Kasvu tulee nimenomaan aikuisten ikäryhmistä. Samalla alle 18-vuotiaiden osuus pienenee. Osin siksi, että nuoret eivät halua hengata samassa paikassa vanhempiensa kanssa. Osin siksi, että muutakin on tarjolla. 

Lue lisää...

Miten markkinointi kadotti ihmisen? (+ 3 vinkkiä ihmisen uudelleenlöytämiseksi)

20180501_markkinointikadottiihmisen

”ABC - Always. Be. Closing”, vaahtosi Alec Baldwinin esittämä myyntirepsa vuonna 1992 ilmestyneessä elokuvassa Glengarry Glen Ross. Kyseinen hahmo ilmensi aggressiiviseen tyrkyttämiseen perustuvaa myyntitapaa, jossa myyjä vie ja prospekti vikisee. Fokus oli klousatuissa diileissä, ei tyylipisteissä saati prospektissa tai hänen tarpeissaan. Ihminen katosi yhtälöstä.

Lue lisää...

Learning by fucking up

Ajatuksia INBOUND17- ja Nordic Business Forum -tapahtumista

Lue lisää...

Facebook lead ads yhdistettynä HubSpotiin - uusi tehokas keino liidien luontiin

hubspot_fb_small.gif

Facebook on ylivoimaisesti suosituin sosiaalisen median kanava maailmassa. Yhä suurempi osa ihmisten ajasta kuluu siellä, keskimäärin 50 minuuttia päivästä käyttäjää kohden. Tämä on huima aika ottaen huomioon ihmisen keskimääräisen valveillaoloajan. Ainoastaan televisio ja elokuvat vievät suuremman osan päivästä, esimerkiksi Yhdysvalloissa keskimäärin 2,8 tuntia päivästä. Kaikki muut yksittäiset aktiviteetit jäävät ajassa kauas taakse.

Lue lisää...