Havaintoja markkinoinnin tulevaisuudesta - ja INBOUND 2018 - tapahtumasta

Blink_inbound_kuvitus

 

HubSpot julkaisi syyskuun INBOUND-tapahtumassaan uudistuksia, jotka tekevät siitä entistä kattavamman työkalun markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun ammattimaiseen toteuttamiseen. Inbound-tapahtuma oli jälleen suurempi kuin edellisvuonna. Tänä vuonna paikan päällä oli yli 24 000 markkinoinnin ammattilaista. HubSpot porskuttaa lujaa eteenpäin ja lujittaa entisestään markkinajohtaja-asemaansa.

Lue lisää...

Miten markkinointi kadotti ihmisen? (+ 3 vinkkiä ihmisen uudelleenlöytämiseksi)

20180501_markkinointikadottiihmisen

”ABC - Always. Be. Closing”, vaahtosi Alec Baldwinin esittämä myyntirepsa vuonna 1992 ilmestyneessä elokuvassa Glengarry Glen Ross. Kyseinen hahmo ilmensi aggressiiviseen tyrkyttämiseen perustuvaa myyntitapaa, jossa myyjä vie ja prospekti vikisee. Fokus oli klousatuissa diileissä, ei tyylipisteissä saati prospektissa tai hänen tarpeissaan. Ihminen katosi yhtälöstä.

Lue lisää...

Parhaiten menestyvät yritykset hyödyntävät dataa markkinoinnissaan

kuvitus_blogi_menestyvat

Googlen teettämän tutkimuksen (The customer experience is written in data) mukaan yritykset, jotka hyödyntävät dataa tehokkaasti markkinoinnissa, menestyvät muita paremmin. Tärkeää on ettei datan hyödyntäminen ole pelkkä kaukainen tavoite vaan kiinteä osa yrityksen kulttuuria.

Lue lisää...