Viria uudisti turvaliiketoiminnan markkinoinnin suunnan

Blink_VIRIA_kuvitus

Virian viestintäjohtaja Tiina Nieminen ja Blink Helsingin asiakkuusjohtaja Piia Holma keskustelivat siitä, miten uudelle Viria-brändille luotiin kiinnostava markkinoinnin konsepti, joka toimi paitsi lanseerauksessa myös antaa työkaluja pitemmälle aikavälille.

Lue lisää...

Rakenna inhimillinen brändi – se herättää luottamuksen

Brandit_tulevat-01

Ihmiset tekevät valintoja brändien suhteen usein samalla tavalla kuin arvioivat ihmisiä ja tutustuvat heihin. Usein tiedostamattaan. Kun ulkokuori on nähty, kiinnittyy huomio siihen kaikkeen muuhun: persoonaan, asenteisiin, arvoihin, äänensävyyn, maineeseen ja henkilökohtaisiin tarinoihin.

Lue lisää...

8 vinkkiä erottuvan brändin rakentamiseen

kuvitus_blogi_8vinkkia

Brändi on mielikuvien luomista ja tunteiden herättämistä, mutta useimmiten sen tärkeimpiä tehtäviä ovat kuitenkin myynnin kasvattaminen ja asiakasuskollisuuden lisääminen. Brändi viestii yrityksesi arvoja yhtä lailla sisäisesti yrityksen työntekijöille, kun ulospäin nykyisille ja potentiaalisille asiakkaille. Jotta brändin rakentaminen voi onnistua, se vaatii myös kuluttajien mieltymysten ymmärrystä. Kun brändin kaikki osa-alueet ovat tasapainossa keskenään, brändin vahvistumisen tie on taattu.

Lue lisää...