Blogi

The funnel - olutmenu herkkusuille

brändin rakentaminen video

Kimmo Saarinen

The Funnel on Blink Helsingin konseptiolutsarja kesälle 2017. Tämä makuseikkailu suunniteltiin yhdessä Brewniversen Panomestari Juha Sinisalon kanssa. Ideana oli luoda helposti lähestyttävä yhdistelmä nautintoja – myös sellaisille suille, jotka eivät ole oluen pauloihin vielä täysin antautuneet.

funnelbeer_bg3

Author avatar
Kimmo Saarinen

Asiakkuusjohtajana Kimmo auttaa monentyyppisiä asiakkaita muun muassa brändin rakentamisessa, inbound-markkinoinnissa ja HubSpotin tehokkaammassa hyödyntämisessä.

Katso myös

Luova ideointi – 6 työkalua ja 6 sääntöä

Timo Vennonen 4 minuuttia luettavaa
Lue

TikTok – on(ko) aika ottaa suosittu somekanava käyttöön yrityksen markkinoinnissa

Jonna Sulkanen 9 minuuttia luettavaa
Lue

Näin kasvatat julkaisujesi näkyvyyttä LinkedInissä

Jenni Kanninen 4 minuuttia luettavaa
Lue
LATAA SISÄLTÖMARKKINOINNIN OPAS

Lue kuinka voit kääntää yrityksesi sisällöt tulokselliseksi sisältömarkkinoinniksi.

LATAA OPAS

AUTAMME SINUA ONNISTUMAAN.
OTA YHTEYTTÄ TAI VARAA AIKA TAPAAMISELLE.

Asiakkaat

Piia Holma
Kasvujohtaja
piia@blinkhelsinki.fi
puh. +358 40 527 8810

Työnhakijat

Antti Tolonen
Toimitusjohtaja
antti@blinkhelsinki.fi
puh. +358 207792100

TILAA UUTISKIRJE

Jaamme kuukausittain näkemyksiä, vinkkejä ja menestyskeissejä markkinoinnin ammattilaisille.

Google maps image