Blogi

The funnel - olutmenu herkkusuille

brändin rakentaminen video

Kimmo Saarinen

The Funnel on Blink Helsingin konseptiolutsarja kesälle 2017. Tämä makuseikkailu suunniteltiin yhdessä Brewniversen Panomestari Juha Sinisalon kanssa. Ideana oli luoda helposti lähestyttävä yhdistelmä nautintoja – myös sellaisille suille, jotka eivät ole oluen pauloihin vielä täysin antautuneet.

funnelbeer_bg3

Author avatar
Kimmo Saarinen

Kimmo on analyyttinen ja tavoitekeskeinen strateginen suunnittelija. Hänen erikoisalaansa ovat inbound-markkinointi, markkinoinnin automaatio sekä tulosten mittaaminen ja analysointi.

Katso myös

Journey Based Advertising - HubSpot - Blink Helsinki

HubSpotin uutuusominaisuus: sekvensoitu somemainonta

Peike Korvenmaa 4 minuuttia luettavaa
Lue
Juska

Työharjoittelun kautta tekniseksi suunnittelijaksi

Terhi Bergius Minuutti luettavaa
Lue

HubSpotin kontaktiuudistus laskee lisenssihintoja osalla asiakkaista

Kimmo Saarinen 2 minuuttia luettavaa
Lue
LATAA SISÄLTÖMARKKINOINNIN OPAS

Lue kuinka voit kääntää yrityksesi sisällöt tulokselliseksi sisältömarkkinoinniksi.

LATAA OPAS

AUTAMME SINUA ONNISTUMAAN.
OTA YHTEYTTÄ TAI VARAA AIKA TAPAAMISELLE.

Antti Tolonen antti@blinkhelsinki.fi puh. +358 207792100

OTA YHTEYTTÄ VARAA AIKA