Blogi

The funnel - olutmenu herkkusuille

brändin rakentaminen video

Kimmo Saarinen

The Funnel on Blink Helsingin konseptiolutsarja kesälle 2017. Tämä makuseikkailu suunniteltiin yhdessä Brewniversen Panomestari Juha Sinisalon kanssa. Ideana oli luoda helposti lähestyttävä yhdistelmä nautintoja – myös sellaisille suille, jotka eivät ole oluen pauloihin vielä täysin antautuneet.

funnelbeer_bg3

Author avatar
Kimmo Saarinen

Asiakkuusjohtajana Kimmo auttaa monentyyppisiä asiakkaita muun muassa brändin rakentamisessa, inbound-markkinoinnissa ja HubSpotin tehokkaammassa hyödyntämisessä.

Katso myös

INBOUND 2021 - Tämän missasit vuoden markkinointitapahtumasta

Jonna Sulkanen 6 minuuttia luettavaa
Lue

Oho, unohdimme kertoa miksei *kukaan* avaa sähköpostejasi jos jatkat…

Jonna Sulkanen 3 minuuttia luettavaa
Lue

Miten ostaminen muuttuu - ja mitä markkinoinnissa ja myynnissä pitää siksi muuttaa?

Antti Tolonen 4 minuuttia luettavaa
Lue
LATAA SISÄLTÖMARKKINOINNIN OPAS

Lue kuinka voit kääntää yrityksesi sisällöt tulokselliseksi sisältömarkkinoinniksi.

LATAA OPAS

AUTAMME SINUA ONNISTUMAAN.
OTA YHTEYTTÄ TAI VARAA AIKA TAPAAMISELLE.

Antti Tolonen antti@blinkhelsinki.fi puh. +358 207792100

OTA YHTEYTTÄ VARAA AIKA
Google maps image