Blogi

The funnel - olutmenu herkkusuille

brändin rakentaminen video

Kimmo Saarinen

The Funnel on Blink Helsingin konseptiolutsarja kesälle 2017. Tämä makuseikkailu suunniteltiin yhdessä Brewniversen Panomestari Juha Sinisalon kanssa. Ideana oli luoda helposti lähestyttävä yhdistelmä nautintoja – myös sellaisille suille, jotka eivät ole oluen pauloihin vielä täysin antautuneet.

funnelbeer_bg3

Author avatar
Kimmo Saarinen

Kimmo on analyyttinen ja tavoitekeskeinen strateginen suunnittelija. Hänen erikoisalaansa ovat inbound-markkinointi, markkinoinnin automaatio sekä tulosten mittaaminen ja analysointi.

Katso myös

Brändi vai sisältömarkkinointi? Vai molemmat?

Brändin rakentaminen ja sisältömarkkinointi. Joko tai vai sekä että? 

Timo Vennonen 3 minuuttia luettavaa
Lue
Joululahjoitus Pelastakaa lapset ry:lle

Aika huolehtia toisistamme

Antti Tolonen Alle minuutti luettavaa
Lue
Markkinointibudjetti 2021

Markkinointibudjetti 2021 – näin tarkistat sen laadun

Terhi Bergius 3 minuuttia luettavaa
Lue
LATAA SISÄLTÖMARKKINOINNIN OPAS

Lue kuinka voit kääntää yrityksesi sisällöt tulokselliseksi sisältömarkkinoinniksi.

LATAA OPAS

AUTAMME SINUA ONNISTUMAAN.
OTA YHTEYTTÄ TAI VARAA AIKA TAPAAMISELLE.

Antti Tolonen antti@blinkhelsinki.fi puh. +358 207792100

OTA YHTEYTTÄ VARAA AIKA