
Meillä on ilo ilmoittaa, että olemme HubSpotin hopeatason kumppani! *) Kiitos merkkipaalun saavuttamisesta kuuluu erityisesti asiakkaillemme.
HubSpot on johtava inbound-markkinoinnin ja markkinointiautomaation alusta, jonka avulla on mahdollista markkinoida, myydä ja rakentaa kasvua dataohjautuvasti. Silver-tason saavuttaminen osoittaa, että olemme onnistuneet auttamaan asiakkaitamme hyödyntämään HubSpotia tuloksellisemman myynnin ja markkinoinnin tekemisessä. Lisäksi se osoittaa, että tiimimme on käynyt läpi HubSpotin kumppanuusohjelman mukaisesti koulutuksia ja sparraussessioita sekä suorittanut partner-sertifikaatin.
HubSpotin yhteyshenkilömme sanoo seuraavaa:
”Blink Helsinki has done a great job in engaging their clients with HubSpot and helping them get outstanding results via inbound marketing and marketing automation”
Robbie McFarlane
Principal II Channel Consultant
HubSpot
Kumppanuuden myötä meillä on pääsy HubSpotin laajaan tietovarantoon, bisneskeisseihin, parhaisiin käytäntöhin ja lisäkoulutuksiin. Näin sekä me että asiakkaamme pysymme kehityksen aallonharjalla ja menestyksekkään inbound-markkinoinnin ja markkinointiautomaation kärjessä.
Tavoitteenamme on tukea asiakkaitamme pitkäjänteisesti niin, että asiakkaamme saavat kaiken mahdollisen hyödyn irti HubSpotista.
Uskomme kanavariippumattomaan 360°-ajatteluun. Asiakkaillemme on tärkeää, että markkinointikumppani kykenee puhuttelemaan vakuuttavasti ja tukemaan ostamista kaikissa niissä palvelupolun kontaktipisteissä, joissa brändi ja kohdeyleisö kohtaavat. Siksi kehitämme jatkuvasti osaamistamme niistä keinoista ja kanavista, joilla kohdeyleisö voidaan tavoittaa tuloksekkaimmilla tavoilla.
Kun ymmärrämme kohdeyleisön ostajapersoonia ja ostokäyttäytymistä riittävän syvällisesti, pystymme synnyttämään hienoja menestystarinoita.
Yksi tällainen menestystarina on asiakkaamme Bolt. Meillä on ilo jakaa keissi kanssasi.
Katso, kuinka moninkertaistimme tulokset 3 kuukaudessa:

Asiakkuusjohtajana Kimmo auttaa monentyyppisiä asiakkaita muun muassa brändin rakentamisessa, inbound-markkinoinnissa ja HubSpotin tehokkaammassa hyödyntämisessä.